مشکلات اندروید 4.3 همچنان کاربران نکسوس را آزار می‌دهد

به نظر می‌رسد مشکلات اندروید 4.3 تمامی ندارد و در آخرین مورد دیده شده در گوشیهای گلکسی نکسوس و نکسوس 4 ، به طور خودکار ، اتصال وایفای برقرار می‌شود.

39

از زمان عرضه اندروید جلی بین 4.3 در ماه گذشته، کاربران نکسوس با رشد فزاینده مشکلات اندروید 4.3 مواجه شده اند. این مشکلات اندروید 4.3 از ضعف باتری تا بالا نیامدن گوشی و حتی عدم سازگاری با کیبوردهای بلوتوث دار بوده است.گوگل به تازگی توانسته بر یک باگ اصلی که مشکلی با Netfix بوده است فائق بیاید اما همچنان مشکلات دیگر پابرجاهستند.

مشکل جدید از لیست مشکلات اندروید 4.3

مشکل جدید از لیست مشکلات اندروید 4.3 که ابتدا در سایت AndroidPolice مطرح شد، مرتبط با کاربران گلکسی نکسوس و نکسوس 4 است که اذعان می‌کردند ارتباط با وایفای، به طور خودکار و پس از اینکه گوشی در محدوده آن قرار می‌گیرد، برقرار می‌شود.

البته راه حل برطرف کردن این مشکل ساده است و کاربران می‌توانند با خاموش و روشن کردن وایفای، مجددا آن را به کار بگیرند.حتی کاربران می‌توانند لیستی از شبکه های وایفای را برای اتصال با اجازه کاربر مشخص کنند.اما این مشکل می‌تواند به استفاده ناخودآگاه کاربر از اینترنت موجود بر روی شبکه تلفن همراه (به جای وایفای) منجر شده و هزینه هایی را به کاربر تحمیل کند.

به نظر می رسد درحال حاضر، به نظر می‌رسد بهترین راه حل خاموش و روشن کردن دستی وایفای باشد اما مطمئنا گوگل از این مشکل آگاه شده و سریعا به روزرسانی را برای برطرف کردن آن منتشر خواهد کرد.

Source: gottabemobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.