lens camera؛ ایده سونی برای تبدیل گوشی هوشمند شما به دوربین کامپکت!

پس از آنکه در ماه گذشته عکس‌هایی با کیفیت نه چندان خوب ، از محصول جدید سونی منتشر شد ، حالا اولین تصاویر با کیفیت از سری جدید لنزهای بی‌سیم مخصوص دوربین lens camera سونی منتشر شد

1

دوربین‌های لنزی، متشکل از یک لنز، یک سنسور و همه ملزومات لازم برای گرفتن عکس، در داخل یک پکیج هستند که این شامل مموری کارت و پردازنده نیز می‌شود. lens camera آنطور که گزارش شده به گوشی‌های هوشمند متصل شده و به طور بی‌سیم امکان استفاده از صفحه نمایش گوشی‌ها به عنوان یک منظره یاب را ممکن می‌سازند. عکسی که در بالا مشاهده می کنید ، به لنزی از نوع G با مشخصات بزرگنمایی تا 10 برابر و f/3.3-5.9 و سنسور CMOS  18 مگاپیکسلی 1/ 2.3 اینچی مجهز است.

DSC-QX100_DSC-QX10_InSituation_01_Xperia-Z-1200_zps932fca38_mediumlens camera بر پایه لنزها و سنسورهای موجود در Sony RX100M2 تولید خواهد شد و همانطور که پیش از این نیز منتشر شده بود ، این دستگاه جانبی به سنسور Exmor R 20.2 مگاپیکسلی یک اینچی و لنز کارل زیس f/1.8 مجهز خواهد بود.

Source: Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر حسین می‌گوید

    دم سونی گرم….بهترین برند دنیا…عاشقتم نفسم….