آیفون 5C‎؛ انتشار تصاویر باکیفیت از آیفون نه چندان ارزان‌قیمت اپل!

چند هفته‌ای است که اطلاعات مختلفی همچون تصاویر و اطلاعات از مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند مربوط به اپل با نام iPhone 5C به بیرون درز کرده است. حالا به تازگی تصاویری باکیفیت و در عین حال اطلاعات قیمت‌ آیفون 5C فاش شده است.

0

امروزه سهم عظیمی از خبرهای روز فناوری به اطلاعات درز یافته از محصولات در آستانه معرفی به بازار اختصاص می‌یابد. اپل نیز شرکت بسیار بزرگی است و مطمئنا محصولات این شرکت زیر ذره‌بین خواهند بود. حالا ظاهرا نوبت به آیفون 5C‎ اپل رسیده است.

آیفون 5C‎
چند هفته‌ای است که اطلاعات مختلفی همچون تصاویر و اطلاعات از مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند مربوط به اپل با نام iPhone 5C به بیرون درز کرده است.

آیفون 5C‎ قرار است آیفون ارزان قیمت اپل باشد و با قضاوت نسبت به تعداد زیاد تصاویر، ویدئوها و مشخصاتی که از این محصول درز کرده، می‌توان این امید را داد که این محصول واقعی است و به زودی نیز معرفی خواهد شد. حالا به تازگی تصاویری باکیفیت و در عین حال اطلاعات قیمت‌گذاری آیفون 5C‎ فاش شده است.

قیمت آیفون 5C‎

آیفون 5C‎ به آیفون ارزان قیمت معروف شده  و این محصول برای تجربه آیفون در بازار محصولات ارزان‌قیمت عرضه می‌شود. اما با اطلاعاتی که یک سایت چینی فاش کرده این محصول اگر چه ارزان‌تر از آیفون اصلی است اما نمی‌توان آن را محصولی کاملا ارزان قیمت و قابل تهیه دانست.

آیفون 5C‎
بنابر ادعای این سایت چینی، قیمت آیفون 5C‎ از 3000 یوان یا همان 490 دلار بدون قرارداد عرضه خواهد شد. این قیمت از قیمت آیفون 4 نیز گرانتر خواهد بود و قیمتی شبیه به محصولات رده بالا خواهد داشت و نه حتی رده میانه بازار.

Apple-iPhone-5C-26

عرضه آیفون 5C‎ برای اپل ضروری است، این شرکت در طی چند ماهه اخیر با رشد بی‌وقفه اندروید و گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی، سهم عظیمی از بازارهای خود را از دست داده والبته مانند همیشه اساسا در بازارهای ارزان قیمت حرفی برای گفتن ندارد.

مشخصات فنی آیفون 5C‎

البته نمی‌توان اطلاعات دقیقی ارائه کرد اما تنها تفاوتی که تا به حال بین آیفون 5C و آیفون 5 مشاهده کرده‌ایم همین بدنه پلاستیکی آن بوده که فقط این گزینه قیمت را پایین می‌آورد، چون طبق اطلاعات فاش شده این محصول مشخصاتی همچون iPhone 5 دارد یعنی همان صفحه نمایش 4 اینچی و همان دوربین 8 مگاپیکسلی.

Apple-iPhone-5C-59

از نظر اندازه نیز این محصول محصول کوچک قامتی خواهد بود و مانند دیگر آیفون‌ها می‌توان با یک دست با آن کار کرد. به هر صورت نمی‌توان گمانه‌زنی زیادی داشت و باید تا معرفی رسمی آن توسط اپل صبر کرد.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.