معرفی 14 اپلیکیشن عالی برای دستگاه‌های اندرویدی روت شده + دانلود

پیش از این در مطلبی درباره روت کردن و دلایل روت کردن برایتان نوشتیم و گفتیم یکی از دلایل اصلی این کار اپلیکیشن‌های مخصوص روت است. در این مطلب 14 اپلیکیشن فوق‌العاده برای گجت‌های روت شده‌تان معرفی می‌کنیم.

46

پیش از این در مطلبی درباره روت کردن و دلایل روت کردن برایتان نوشتیم و گفتیم یکی از دلایل اصلی این کار اپلیکیشن‌های مخصوص روت است. در این مطلب 14 اپلیکیشن از بهترین برنامه ها برای دستگاه‌های اندرویدی روت شده را معرفی می‌کنیم.

تهیه نسخه پشتیبان با Titanium Backup Pro

تیتانیوم بکاپ مشهورترین و قدرتمندترین اپلیکیشن اندرویدی برای بکاپ گرفتن از اپلیکیشن‌هاست. تیتانیوم بکاپ علاوه بر خود اپلیکیشن قادر است دیتای اپلیکیشن‌ها را هم بکاپ بگیرد و به این ترتیب از اطلاعات ذخیره شده مربوط به هر اپلیکیشن هم که می‌تواند شامل Save بازی‌ها یا اطلاعات اکانت باشد نسخه پشتیبان خواهید داشت.

Titanium-Backup

در نسخه Pro امکان بکاپ یا ریستور دسته‌جمعی، فریزکردن اپلیکیشن‌ها جهت غیرفعال شدن، بکاپ خودکار طبق زمان‌بندی و سرعت بالاتر نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن علاوه بر اپ‌های دیگر می‌تواند از پیامک‌ها، تاریخچه تماس، مخاطبان و پسوردهای وای‌فای شما نیز بکاپ تهیه کند.

( دانلود Titanium Backup Pro v6.1.0 با حجم 5.9 مگابایت: + یا + )


افزایش سرعت و کاهش مصرف باتری با Greenify

پیش از این در مطلبی تحت عنوان “ده اپلیکیشن و ترفند مفید برای افزایش سرعت و کارایی اندروید” این اپلیکیشن را معرفی کرده بودیم. شاید تاکنون خوانده باشید که دیگر استفاده از تسک‌منیجرها و توقف پروسه‌ها راهکار خوبی برای افزایش سرعت یا طول عمر شارژ باتری نیست چرا که بعضی اپلیکیشن‌ها و پروسه‌ها پس از این‌که شما آن‌ها را متوقف کردید به صورت خودکار مجدداً فعال می‌شوند و این امر مصرف شارژ را بیشتر می‌کند؛ اما چاره چیست؟

Greenify

اخیراً اپلیکیشنی به نام Greenify سعی در حل این مشکل کرده است. این برنامه می‌تواند اپلیکیشن‌های شما را Hibernate کند و با این‌کار وقتی اپلیکیشن را استفاده نمی‌کنید پروسه‌های مربوط به آن کاملاً غیرفعال خواهند شد و تنها هنگام بازکردن اپلیکیشن دوباره به فعالیت در پس زمینه ادامه خواهند داد. البته بهتر است اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی مانند Messaging، WhatsApp، Viber و فیس‌بوک را Hibernate نکنید.

این اپلیکیشن همچنین به شما نشان می‌دهد کدام اپلیکیشن‌ها در حال اجرا هستند و کدام اپلیکیشن‌ها چه موقع باعث کندی سیستم‌عامل خواهند شد. عمل Hibernate در Greenify با فریز کردن در برخی اپلیکیشن‌های مشابه متفاوت است؛ چرا که با Freeze کردن دیگر نمی‌توانید از اپلیکیشن استفاده کنید در صورتی که در Hibernate عمل فریز و آن‌فریز به صورت خودکار صورت می‌گیرد.

( دانلود Greenify v1.92 با حجم 563 کیلوبایت: + یا + )


بازیابی تصاویر حذف شده با DiskDigger

 DiskDigger یک اپلیکیشن ریکاوری خوب است که با آن می‌توانید برای بازیابی تصاویر یا ویدئوهای به اشتباه حذف شده اقدام کنید. البته این اپلیکیشن اساساً برای تصاویر ساخته شده اما گاهی اوقات ویدئوها هم با آن بازیابی می‌شوند.

DiskDigger

DiskDigger حتی وقتی مموری کارتتان را به اشتباه فرمت کرده باشید به کمکتان می‌آید و سعی در بازیابی تصاویر می‌کند. توجه داشته باشید که احتمال بازیابی اطلاعات هنگامی که مدت زیادی از حذف شدنشان گذشته باشد به شدت پایین می‌آید؛ پس اگر اطلاعات ارزشمندی را از دست داده‌اید همین حالا اقدام به نصب این اپلیکیشن کنید.

( دانلود DiskDigger v0.9  با حجم 625 کیلوبایت: + یا + )


 زوم کردن یک انگشتی با Assistive Zoom

زوم کردن با دو انگشت یا همان Pinch-to-Zoom برای زوم کردن روی تصاویر، نقشه‌ها، متون و صفحات وب بسیار کارآمد و مفید است اما اگر بخواهید با یک دست با گوشی کار کنید نمی‌توانید هم گوشی را نگه‌دارید و هم روی آن به اندازه دلخواه زوم کنید.

Assistive Zoom این مشک

Assistive-Zoom

ل را حل کرده و با قرار دادن یک آیکن ذره‌بین کوچک روی اپلیکیشن‌های دلخواه امکان زوم با سوایپ یک انگشت به بالا یا پایین را فراهم می‌کند.

(دانلودAssistive Zoom v1.1  با حجم 721 کیلوبایت: + یا + )


تمام صفحه شوید! Full!Screen

 این اپلیکیشن مفید برای تبلت‌های اندرویدی می‌تواند بسیار کارا باشد. نوار گردش در پایین صفحه با دکمه‌های Back، Home و Multitasking و همچنین نوار وضعیت بالای صفحه برای دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها فضای زیادی از صفحه را اشغال کرده‌اند.

FullScreen

Full!Screen می‌تواند این نوارها را حذف کند و تمامی پیکسل‌های صفحه را برای نمایش اپلیکیشن‌ها بسیج کند! البته کماکان با فشار دادن دو دکمه کمرنگ در گوشه‌های پایین صفحه می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

( دانلود Full!Screen v1.7 با حجم 264 کیلوبایت: + یا + )


کنترل والدین روی فرزند با Children Tracker

اگر فرزند کودک یا نوجوانی دارید که نگران نحوه استفاده او از گوشی و امکانات آن هستید Children Tracker می‌تواند بسیار مفید باشد. کافیست این اپلیکیشن را روی گوشی روت شده نصب کرده و آن را تنظیم کنید سپس تمامی فعالیت‌های انجام شده روی گوشی مانند تماس‌ها، پیامک‌ها، وب‌سایت‌ها، مکان، اپلیکیشن‌ها و دیگر فعالیت‌ها ضبط شده و از طریق اینترنت در وبسایت این اپلیکیشن قرار می‌گیرد و می‌توانید با مراجعه به اینترنت از آن‌ها آگاهی پیدا کنید.

Children-Tracker

این اپلیکیشن حتی می‌تواند هنگامی که دستگاه از محدوده خاصی خارج شد به شما هشدار دهد و آیکن خود را مخفی کند تا تنها با یک کد خاص امکان دسترسی به آن فراهم شود.

( دانلود Children Tracker v0.92 با حجم 693 کیلوبایت: + یا + )


تغییر آیکن‌ها با Unicon

این اپلیکیشن که پیش از این با نام Icon Themer شناخته می‌شد قادر به تغییر آیکن اپلیکیشن‌های گوشی یا تبلت اندرویدی شماست.

Unicon

با Unicon بدون نیاز به نصب لانچرهای مختلف و با لانچر دلخواه خود مانند لانچر پیش‌فرض سنس اچ‌تی‌سی می‌توانید آیکن‌های موجود در 100 تم زیبای پشتیبانی شده را استفاده کنید و برای استفاده از تم دلخواهتان اجباری به نصب یک لانچر خاص نخواهید دید. البته برای استفاده از Unicon علاوه بر روت باید Xposed framework را نیز نصب کرده باشید.

(دانلود Unicon v1.6.5 با حجم 900 کیلوبایت: + یا + )


تغییر در دکمه‌های نرم‌افزاری با SoftKeyZ

سری نکسوس، گوشی‌های سونی و موتورولا و بعضی گوشی‌های جدید مانند جی2 به جای دکمه‌های سخت‌افزاری از دکمه‌های نرم‌افزاری پیشنهاد گوگل استفاده می‌کنند. با SoftKeyZ می‌توانید نوع، تعداد، رنگ و شکل آن‌ها را به دلخواه خودتان عوض کنید.

SoftKeyZ

( دانلود SoftKeyZ v13.01 با حجم 2.93 مگابایت: + یا + )


کنترل اندروید با جسچرها GMD GestureControl

با این اپلیکیشن می‌توانید جسچرهای مختلفی را به دلخواه تنظیم کنید و از آن پس با کشیدن یک یا چند انگشت در مسیرها و جهت‌های مختلف عملیات دلخواه را انجام دهید. به طور مثال به صفحه خانگی بازگردید، اپلیکیشنی را ببندید و بین اپ‌های باز سوییچ کنید.

GMD-GestureControls

( دانلود GMD GestureControl v6.3.3 با حجم 1.78 مگابایت: + یا + )


محدودیت دسترسی اپ‌ها به اینترنت با AFWall+

بعضی اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی بدون اجازه شما و حتی هنگامی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید ترافیک اینترنت شما را استفاده می‌کنند و علاوه بر کندی اینترنت می‌توانند باعث هزینه‌های هنگفتی برای سرویس اینترنتتان شوند.

AFWall

AFWall+ می‌تواند به دلخواه شما دسترسی هر اپلیکیشن را به صورت جداگانه به شبکه‌های 2G، 3G اینترنت همراه و همچنین WiFi محدود و قطع کند. بدین ترتیب به طور مثال اپلیکیشن‌های ضروری واتس اپ و ایمیل به اینترنت همراه و وای‌فای دسترسی دارند، اپلیکیشن‌های فروشگاهی تنها به وای‌فای و بازی‌ها هم به هیچکدام دسترسی نخواهند داشت.

(دانلود AFWall+ v1.2.5.2 با حجم 1.68 مگابایت: + یا + )


انتقال اپلیکیشن‌ها به مموری کارت با Link2SD

با این‌که نسخه‌های جدید اندروید این قابلیت را به صورت پیش‌فرض دارند اما به لطف روت نسخه‌های پایین‌تر نیز با Link2SD می‌توانند اپلیکیشن‌های پرحجمشان را به مموری کارت منتقل کرده و در فضای داخلی گوشی صرفه‌جویی کنند.

Link2SD

(دانلود Link2SD v2.4.4 با حجم 933 کیلوبایت: + یا + )


افزودن قابلیت USB on the GO (OTG) با StickMount

حتماً می‌دانید برخی گوشی‌ها مانند گلکسی اس 4 و تبلت‌هایی مانند نوت 10.1 با اتصال یک کابل OTG قابلیت اتصال فلش مموری را دارند. اگر دستگاه اندرویدی شما ویژگی OTG را پشتیبانی نمی‌کند StickMount را امتحان کنید. این اپلیکیشن برای دستگاه‌های نکسوس ساخته شده است اما امتحان کردن آن روی دیگر دستگاه‌ها ضرری ندارد.

StickMount

(دانلود StickMount v2.20 با حجم 49 کیلوبایت: + یا + )


انجام خودکار کارها با Tasker

این اپلیکیشن با قوانین اگر و آن‌گاه می‌توان کارهای خارق‌العاده‌ای برایتان انجام دهد. به طور مثال هنگامی که به خانه رسیدم وایفای را روشن کن، دیتا را خاموش کن و قفل گوشی را غیر فعال کن. یا هنگامی که به 200 متری خانه دوستم رسیدم به او پیامک بده یا بسیاری امکانات دیگر.

Tasker

البته مهارت در این اپلیکیشن کمی زمان می‌برد اما وقتی کار کردن با آن را یاد گرفتید می‌توانید کارهای فوق‌العاده هوشمندی انجام دهید که گوشی‌های دوستانتان آن توانایی‌ها را ندارد.

( دانلود Tasker v4.1u3 با حجم 2.02 مگابایت: + یا + )


آپدیت‌های سریع‌تر با Push Notifications Fixer

قابلیت Push Notification هنگامی که همگام‌سازی خودکار Auto Sync اندروید شما فعال باشد ایمیل‌ها، استاتوس‌های فیس‌بوک، توییتر و دیگه شبکه‌های اجتماعی و همچنین فیدهای جدید را از اینترنت چک می‌کند تا به محض دریافت به شما اطلاع‌رسانی شود؛ اما این عملیات برای جلوگیری از مصرف زیاد شارژ معمولاً هر 15 دقیقه یک‌بار انجام می‌شود.

Android-4.2-Notifications

اگر می‌خواهید به محض دریافت ایمیل یا خبرجدیدی اندروید شما را مطلع کند با این اپلیکیشن می‌توانید فاصله زمانی چک‌کردن آپدیت‌ها را کاهش و یا افزایش دهید.

(دانلود Push Notifications Fixer v3.5 با حجم 442 کیلوبایت: + یا + )


این 14 اپلیکیشن تنها نمونه‌هایی از ده‌ها اپلیکیشن روت برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی شماست و با جستجوی ROOT در گوگل پلی می‌توانید اپلیکیشن‌های بیشتری هم پیدا کنید. حالا چه می‌گویید؟ آیا روت کردن به ریسک ناچیزش می‌ارزد؟


مطالب پیشنهادی:

روت چیست و چرا باید دستگاه اندرویدی خود را روت کنیم؟

ده اپلیکیشن و ترفند مفید برای افزایش سرعت و کارایی اندروید

معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی‌های اندرویدی روت شده شما

 


Sources: Google Play, PhoneArena, XDA Developers, Hong Kiat, Android Police, WhatsWithTech

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

46 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    ال حق و الانصاف که چه برنامه های —- معرفی کردید هیچ کدومش جالب و بدرد بخور نیست

  2. sami tak می‌گوید

    آره من گوشیمو روت کردم موهام شوره زده به نظرتون آنروت کنم شوره سرم قطع میشه؟??????

  3. سارا می‌گوید

    سلام میشه یه برنامه معرفی کنید که مکالمات موبایل مخفیانه ضبط کنه

  4. محمد می‌گوید

    با سلام.
    اونهایی که به سادگی گول حرفهای یک عده رو میخورن و با خوندن مطالب چرب و نرم و فریبنده مربوط به روت به سادگی به این اشتباه بزرگ تن میدن باید بدونن که چه دلیلی داره که تقریبا 80 تا 90 درصد یوزرها به اتفاق با تشویق و التماس سعی در روت کردن گوشی عده ای از افراد نا آگاه و ساده رو دارن؟؟؟
    اگر دوست دارید گوشی که در دست گرفتید و سیم کارت خودتون رو درونش گذاشتید تمام و کمال و بدون هیچ گونه تداخلی توسط افراد خاص و هکرها کنترل شود و تمام محتویات درونش کپی و یا به نفع این عده بازنویسی شود باید خیلی راحت و بدون تعارف بهتون بگم که راحت ترین راه روت کردن سیستم عامل “اندروید و…” گوشیتون هست ولی اگر از آن دسته افرادی هستید که اطلاعات داخل گوشیتون محرمانه و کاملا شخصی هست “اطلاعات مربوط به مشاغل خاص و کلا اطلاعاتی که مشخص هست خیلی از به ظاهر انسانهای سودجو تشنه بدست آوردن اینگونه دیتا را دارند” این موضوع مهم ولی ناگفته رو مد نظر داشته باشید که روت کردن گوشی با دادن گوشیتون به هر کسی که بهش اعتماد ندارید هیچ فرقی نداره.
    جالب اینجاست که تقریبا کل افراد در فضای مجازی سعی در روت کردن گوشی خودشون رو دارند و متاسفانه تمام عزم خود را در موفقیت در روت سیستم عامل گوشی همراهشون جزم کرده اند و در آرزوی این رویای پوشالی هستند.
    انجام عمل روت فقط و فقط به درد اون دسته از افرادی میخوره که گوشی همراهشون رو برای نصب انواع بازیهای روز و تعداد معدودی اپلیکیشنهای مربوط به سیستم عاملهای به روز و جاسوسی خریداری نموده اند و داخل حافظه گوشیشون (هر دو حافظه درونی یا گوشی و پرتابل یا به اصطلاح قابل حمل یا اس دی کارت) فایلی با محتوای خصوصی وجود نداره یا براشون مهم نیست.
    نوشتن این مطلب به این معنی نیست که اگر گوشی یا تبلتتون روت نشده باشه قابل دسترسی نیست. نه چون تقریبا همه گوشیهای همراه در هر کجای دنیا توسط افراد دارای مجوز و سازمانهای مربوطه مورد بررسی قرار میگیرد ولی اینکه در دسترس همگان باشد و با یک برنامه هک ساده در دسترس باشد خیلی متفاوت هست. باز انتخاب این دو مسیر رو به شما میدم و این حق رو هر انسان عاقل و بالغی داره که اول در مورد حتی پیش پا افتاده ترین مساعل مربوط به زندگی خود ابتدا تفکر و تحقیق کند بعد با توجه داشتن به ملزومات شخصی و اجتماعی پیرامون خودش انتخاب درست و در خور شخصیت یک ایرانی متعهد را انجام دهد تا در آینده افسوس فریب حرفهای بی پایه و اساس و کاملا دور از منطق و غیر تخصصی عده ای سودجو رو نخورند و هر مطلبی رو چه به منظور اهداف غیر انسانی و چه از روی نداشتن منظوری خاص که بیشتر ناشی از عدم اطلاع و یا نبود و یا کمبود منابع علمی فارسی در فضای مجازی هست بدون داشتن اطلاع و فقط از روی اعتماد به مطالب نوشته شده به سادگی نپذیرید و عمل نکنید.
    مطالب بالا رو من خودم مکررا در وبسایتها و وبلاگهای تخصصی و امنیتی مطالعه کردم و شخصا به صورت تجربی و کاملا آگاهانه روی سیستم عاملهای اندروید و ویندوز فون انجام داده ام. رشته اصلی من الکترونیک و گرایشم مخابرات هست.
    شمارو در کمبود ویا نداشتن اطلاعات در این زمینه نصیحت نمیکنم. به لحاظ اینکه رشتم مخابرات هست و به عنوان کسی که از این سوء استفاده اطلاعات لازم رو دارم لازم دونستم تا این آگاهی رو هم با شما تقسیم کنم تا اینکه مثل عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرم.
    لطفا این مطالب رو به دوستان و اطرافیانتون گوشزد کنید.
    متاسفانه همه مردم تقریبا بدون آگاهی و صرفا با یک سری اطلاعات بسیار بسیار پیش پا افتاده و سطحی خیلی از کارهای اصولی و کلیدی رو بدون داشتن آگاهی و مسعولیتی اول به ضرر خود و بعد جامعه و کشورشون انجام میدن.بعضی مواقع ضربات این ناآگاهی آنقدر مخرب و مهلک هست که به سختی در باور بیشتر مردم جای میگیرد. قویترین صلاح هر انسانی علم و قوای فکری اوست لطفا بهش اهمیت بدید و محترم بدونیدش.

  5. Mobina می‌گوید

    میشه لطفا یه برنامه معرفی کنید که بتونه آیکون برنامه ها رو از منوی اصلی گوشی مخفی کنه…برای گوشی روت شده….

    1. علیرضا 14 کرج می‌گوید

      بله در ایران اپس برنامه ای هست به نام x-app hiderرو دانلود کنید

    2. peyman می‌گوید

      برنامه های زیادی در این زمینه هس همینطورم میتونی بدون روت با نصب بعضی لانچرا که داخل خودشون قابلیت مخفی کردن برنامه هارو دارن برنامه های دلخاهتو مخفی کنی ولی در کل میدونم برای چه کاری میخای اینکه از کم اطلاعاتی بعضیا سو استفاده بشه کار درستی نیست که مثلا تلگرامتو یا اینستاتو ایکونشو مخفی کنی طرفتم نفهمه جالبه تو ایران همه از راه کلاه برداری به هر چیزی میخان میرسن از خرید بگیر تا دوست پسرو شوهرو هر کار دیگه این نکترو گفتم تا دوستانی که اطلاع ندارن سرشون کلاه نره شما میتونید با نصب زاپیا یا شر ایت برنامه های مخفی شده گوشی طرفتونو پیدا کنید مثلا اینستگرام داخل برنامه هاش نیس ولی داخل قسمت برنامه های شر این واسه ارسال میاد در کل هر برنامه ای در گوشی طرف نصب باشه داخل قسمت اپ زاپیا یا شر ایت میاد و خیلی راحت مچ طرفتونو بگیرین گوشاشو بپیچونین ????

    3. امیرعلی عارفی می‌گوید

      اپ هایدر-لاکی پچر در قسمت غیر قابل اجرا کردن-استفاده از لانچر ها

  6. alireza می‌گوید

    سلام مدل تبلت من گلکسی نوت 10.1 مال سامسونگ است می تونم روت کنم یا نه آیا برنامه های که دارم پاک می شه یا نه

    1. علی ارغوان می‌گوید
  7. امیرعلی می‌گوید

    بله بعضی دوستان راست میگن شاید اطلاعات کافی مث من نداشتن اونایی ک میخوان روت کنن اول تریقه استفاده شونو یاد بگیرن تا پیش از ویروسی انتی ویروس نصب کنن من اینکارو نکردم گوشیم همه برنامه هاش متوقف شد ومشکل هایه دیگر که باید از انتی ویروس استفاده کنیم و توصیه میکنم که روت کردن را با گوشی هایی که امکانات کمی دارن یعنی گوشی های مدل پایین که بیشترین استفاده رو ببرین

  8. مهدی می‌گوید

    من گوشیمو روت کردم با کینگ رو الان آنروت کردم ولی وقتی وصل میشم ب وا فای پشت سر هم برنامه دانلود میکنه و گوشیم هنگ میکنه چیکار کنم راهنمایی کنید لطفا

    1. امیرعلی عارفی می‌گوید

      سلام.
      رام رسمی رو فلش کنید.

  9. ویدا می‌گوید

    سلام بچه ها لطفا منو راهنمایی کنید آیا گوشیمو روت کنم یا نه
    فقط برا هک میخوام اینکار رو بکنم
    آخرش کدوم از حرفاتون درسته
    هرکی چیزی سرش میشه راهنماییم کنه باتشکر

    1. رضا می‌گوید

      سلام خوبی ..منم مشکل تو را داشتم من روت کردم و الان به راحتی باهاش کار میکنم و میتونم هک بکنم

  10. مسعود می‌گوید

    سلام من گوشیم روت کردم انروید گوشیم ارتقاءدادم اما وقتی که گوشیم خاموش بشه دیگه روشن نمیشه رفتم فلش کردم درست شد امابازم روت کردم دوباره همون جور شد

  11. Ali می‌گوید

    سلام گوشی من سامسونگ s4باروت کردن آنتن درست میشه خیلی ضعف شده

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر روت کردن ربطی به آنتن دهی نداره

  12. نصرالله می‌گوید

    دان نمیشن

  13. Soroush می‌گوید

    سپاسگزارم از راهنمایی های شما

  14. نوید می‌گوید

    سلام خاهشن یه سایتی برای خرید برنامه واسه گوشی های روت شده معرفی کنین.مرسی

  15. وحید می‌گوید

    چی میگی بابا جان من روت کردم پشیمون سگ شدم منو های شورت کارت وای فای چرخش خود کار و صدا و سایلنت و همه ارتباط ش با سیستم غیر فعال شده حافظه موقت خالی نمی شه همش نوتیفیکیشن. ها بالای صفحه حه دیده می شه آنتی ویروس اکتیو خریدم نصب. کردم تا فعلاً بشه با گوشی کار کنم اس ام اس و دیتای اینترنت از کار افتاده فقط می شه زنگ زد یه روت کردم هیچ فایده که برام تا الآن نداشته تازه گوشی یک میلیون و ششصد هزارتومنی مم شده موبایل یازده دو صفر نوکیا فقط میشه باهاش زنگ زد نه اسیده نه دیتای نت وصل می شه الکی گوشی مردومو با تشویق روت بازی خراب نکنید

    1. مهدی می‌گوید

      خراب شدن گوشی شما هیچ ربطی به روت کردن نداره و همچنین مشکلاتی که گفتید اصلا بهخ روت ربطی نداره.. مشکلات خودتون رو از جای دیگه جستجو کنید.. روت فقط اجازه دسترسی شما و اپ هاتون رو به فابل های سیستمی میده فقط و فقط همین.. تا زمانی که شما دستی در فایل های سیستمیتون به اشتباه!! نبرید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.. لطفا شما با اطلاعات غلط مردم رو گمراه نکنید

    2. حمید می‌گوید

      داداش فکر کنم گوشیت از اول یازده دوصفر بوده فقط شکلش شبیه گوشیهای یک میلیونی می مونه !
      خخخخخخخخخخخخخخخخ…..اخه اینهایی که تو میگی چه ربطی داره به روت کردن ، احتمالا درست روت نکردی گوشی رو به — دادی والا من تبلتم رو روت کردم کلی ایراداتش برطرف شد ، مثل پیغام device over heating که نمی زاشت دو دقیقه گوشی رو از شارژ در بیارم ، تا از شارژ می کندم این پیغام ظاهر میشد و تمام برنامه ها رو می بست ، از وقتی که روت کردم دیگه راحت شدم روزی یک بار هم شاژ نمی کنم

  16. اشکان می‌گوید

    عزیز لطفا طریقه کار کردن با این برنامه هارو هم بزار

  17. سپهر می‌گوید

    سلام به نظرتون می ارزه که Sony z1 نم رو روت کنم؟؟
    میتریم مشکلی پیش بیاد…
    کمک کنید

  18. raiden می‌گوید

    نفهمیدم از حرفاشو یکی کمک کنه

  19. محمد می‌گوید

    خوب بودن ولی بهتر بود لاکی پچر رو هم میذاشتید …

    1. اشکان می‌گوید

      موافقم

  20. danial می‌گوید

    عالی عالی عالی عالی عالی ………..عالی خیلی عالی.واقعا ممنون

  21. ممد جواد می‌گوید

    برنامه ها همی عالین . خسته نباشید و متشکرم

  22. نعمت می‌گوید

    عالی خیلی عالی متشکرم

  23. علی یوونتوسی می‌گوید

    سلام
    بسیار متشکرم بابت زحماتی که می کشید خیلی کار بردی بودن اپلیکیشن هایی ک معرفی کردین مرسی
    خسته نباشید

  24. محمد می‌گوید

    سلام.نرم افزار واسه هک Clash Of Tank رو نصب کردم گفته باید روت شه.چطوری روت کنم؟کمک کنین لطفا

  25. safasaeedi می‌گوید

    بسیار آموزنده بود . باسپاس از لطف شما

  26. امىر می‌گوید

    سلام بخشىد تو تبلت من پنجره ى تنظىمات باز نمىشه و به تنظىمات دسترسى ندارم خواهش مکنم کمک کنىد

  27. Ali می‌گوید

    سلام من huawei g525 دارم روتشم کردم از Link2SD هم استفاده کردم اما بازم فلش مموری نمیخونه.

  28. emad می‌گوید

    سلام چطوری از برنامه Full!Screen استفاده کنیم؟

  29. pranc20 می‌گوید

    سلام با تشکر از مقاله خوبتون. فلش پلیر روی گوشی روت شده گلکسی فیت نصب میشه؟ اگه امکان هست راهنمایی کنید. ممنون

  30. moteshakker می‌گوید

    عالی بود ولی هدچه قدر تو لینک ها میزنم نمیاره خواهشن جواب بدید ممنون.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      لینک ها مشکلی نداره..روی علامت‌های + پائین مطالب و روبروی لینک دانلودها کلیک کنید

  31. reza می‌گوید

    بینظیر بود … خیلی خیلی خیلی محشر بود … فارنت کارتون خیلی درسته….آفرین

  32. shoeib93 می‌گوید

    حال دادین با مطلبتون

  33. Reza می‌گوید

    عالی بود فارنت و ممنون به خاطر لینک دانلودها

  34. Bah b می‌گوید

    خیلی خیلی ممنون. اصلا نمی دونستم میشه با گوشی این کارارو کرد
    مرسی که این دفعه به فکر ما بدبختا بودین و لینک هم دادین

  35. مسعود می‌گوید

    عالی و کاربردی..
    دستتون درد نکنه..