هر فرد در طول عمر خود به طور متوسط چند کلمه پیامک ارسال می‌کند؟

پیامک‌ یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های موبایلی است که روزانه میلیاردها بار از آن‌ در جهان استفاده می‌شود. آیا می‌دانید یک فرد عادی در طول عمر خود به طور متوسط چند کلمه با پیامک ارسال می‌کند؟ مؤسسه Net Voucher Codes به این سوال پاسخ داده است.

0

به این فکر کنید که روزانه به طور متوسط چند پیامک ارسال می‌کنید؟ هر کدام از این پیامک‌ها به صورت متوسط چند کلمه دارند و چند سال قرار است به پیامک فرستادن ادامه دهید؟

تحقیق انجام شده توسط مؤسسه Net Voucher Codesمشخص کرد یک فرد عادی روزانه 4 اس ام اس ارسال می‌کند که هر کدام به طور متوسط حاوی 20 کلمه است؛ بدین ترتیب هر ساله 30 هزار کلمه توسط هر فرد از طریق پیامک ارسال می‌شود.

حالا اگر افراد از دوران نوجوانی تا حدود 80 سالگی به ارسال اس ام اس ادامه دهند 1993200 یا تقریباً 2 میلیون کلمه را در طول عمرشان پیامک می‌کنند. شاید بگویید کدام آدم 80 ساله‌ای را می‌شناسید که اس ام اس بدهد؟! به اعتقاد Net Voucher Codes از آن‌جایی که جوانان کنونی اولین نسلی هستند که با گوشی‌های موبایل بزرگ می‌شوند استفاده از پیامک حتی تا 80 سالگیشان هم ادامه خواهد یافت.

Swiftkey

البته این تحقیق برای افراد عادی و به صورت متوسط انجام شده است و نسل جوان مسلماً استفاده بیشتری از SMS خواهد کرد به طوری که شاید کسی را بشناسید که تنها در طول یک سال همین 2 میلیون کلمه یا حتی بیشتر را ارسال کند! همچنین با ورود اپلیکیشن‌هایی برای سرعت بیشتر تایپ مانند SwiftKey و Swype و همچنین اپلیکیشن‌های ارسال SMS رایگان این ارقام دستخوش تغییراتی جدی خواهند شد.


Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.