ده لاک‌اسکرین مناسب برای قفل کردن صفحه گوشی اندرویدی شما

یکی از مزایای اندروید نسبت به iOS و ویندوزفون قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده آن است. در این مطلب ده اپلیکیشن لاک‌اسکرین مناسب برای تغییر صفحه قفل کردن صفحه گوشی اندرویدی شما معرفی خواهیم کرد.

3

فارنت: یکی از مزایای اندروید نسبت به iOS و ویندوزفون قابلیت شخصی‌سازی فوق‌العاده آن است. در این مطلب ده اپلیکیشن لاک‌اسکرین مناسب برای تغییر صفحه قفل کردن صفحه گوشی اندرویدی شما معرفی خواهیم کرد.


یک – GO Locker (حدود 2 دلار)

قفل کردن صفحه گوشی اندرویدی

شرکت مشهور GO و اپلیکیشن‌های مختلف آن مانند GO Launcher و GO SMS را همه می‌شناسند. GO Locker اپلیکیشن لاک‌اسکرین این شرکت است که ویژگی خوب آن فراوانی تم‌ها و پوسته‌های آن است. با نصب تم‌های مختلف می‌توانید انواع شرتکات‌ها را در صفحه قفل قرار دهید، وضعیت آب و هوا را ببینید، با روش‌های جالب قفل صفحه را باز کنید و از عدد یا الگو برای لایه محافظتی استفاده کنید.


دو –WidgetLocker – (رایگان / 2.49 دلار )

WidgetLocker

این اپلیکیشن از شرکت TeslaCoil سازنده لانچر محبوب Nova Launcher است. قابلیت اصلی این لاک‌اسکرین قرار دادن ویجت‌های دلخواه در صفحه قفل و اضافه کردن اسلایدرها برای بازکردن صفحه قفل یا فعال‌سازی حالت‌های بی‌صدا یا باز کردن اپلیکیشن دوربین یا چراغ قوه است. شاید بگویید اندروید 4.2 به صورت پیش‌فرض قابلیت قرار دادن ویجت‌ها را دارد اما مزیت WidgetLocker انتخاب همه ویجت‌ها، قرار گرفتن تعداد نامحدود ویجت در یک صفحه، تغییر اندازه جدول صفحات و تنظیمات فراوانی است که این اپلیکیشن را به انتخاب اول کاربران باحوصله و علاقمند به شخصی‌سازی تبدیل کرده است.


سه – Active Lockscreen (رایگان – تم تیره)

Active-Lockscreen

 این لاک‌اسکرین امکان دسترسی سریع و تنها با یک سوایپ به اپلیکیشن‌هایی مانند شماره‌گیر، دوربین، پیامک‌ها و ایمیل را فراهم می‌کند و از همان صفحه قفل می‌توانید با مخاطبان اخیر به سرعت تماس بگیرید. این اپلیکیشن همچنین تم‌های مختلفی برای استفاده دارد.


چهار – Magic Locker – (رایگان)

MagicLocker

Magic Locker هم یک جایگزین خوب است که ارزش امتحان کردن را دارد. این اپلیکیشن از والپیپرهای زنده یا Live Wallpaper پشتیبانی می‌کند، تم‌های زیبا و متنوعی دارد، با دکمه ولوم صفحه را روشن می‌کند و انیمیشن‌های زیبایی دارد.


پنج – Holo Locker – (رایگان / 2 دلار)

Holo-Locker

 این لاک‌اسکرین ویژه کاربران نسخه‌های پایین‌تر اندروید است که دوست دارند قفل صفحه اندروید جدید را تجربه کنند. از ویژگی‌های این لاک‌اسکرین می‌توان به تغییر رنگ نوشته‌ها، فعال و غیرفعال کردن لرزش، مخفی کردن نوار نوتیفیکیشن‌ها و نمایش تعداد پیامک‌ها و تماس‌های از دست رفته اشاره کرد.


شش – MXLock – (رایگان)

MXLock

MXLock نیز یک لاک‌اسکرین دیگر با مجموعه غنی تم‌های دو بعدی، سه بعدی و فانتزی است. با این لاک‌اسکرین می‌توانید پیامک‌ها، دوربین و شماره‌گیر را مستقیماً از صفحه قفل اجرا کنید و همچنین امکان باز کردن قفل با نگه‌داشتن دکمه‌های ولوم نیز وجود دارد.


هفت –Windows 8 Lock Screen – (رایگان)

Windows-8-Lockscreen

اگر از سادگی صفحه قفل ویندوزفون خوشتان می‌آید Windows 8 Lock Screen گزینه مناسبی است. این صفحه قفل تنها ساعت، تاریخ و تعداد پیامک‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌ها را نمایش می‌دهد و قابلیت چرخش و مخفی کردن نوار نوتیفیکیشن‌ها را نیز دارد. همچنین می‌توانید لاک‌اسکرین را شفاف کنید تا اپلیکیشن در حال اجرا را در پشت آن ببینید.


هشت – C Locker – (رایگان / 2.49 دلار )

C-Locker

یک لاک‌اسکرین کامل و با امکانات که در دو نسخه رایگان و پرو عرضه می‌شود. از امکانات این لاک‌اسکرین می‌توان به نمایش زیبای ساعت، دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های دلخواه، فیدخوان روی صفحه قفل، نمایش قرارهای تقویم و استفاده از دکمه‌های ولوم برای آهنگ بعدی و قبلی اشاره کرد.


نه – Sparky – (رایگان / 0.99 دلار)

Sparky

Sparky یک لاک‌اسکرین جدید است که سر و کله آن به تازگی در گوگل پلی پیدا شده است. در این لاک‌اسکرین تم‌های متفاوت و زیبایی می‌بینید که می‌تواند گوشی شما را با دیگران متمایز کند و نمایش اطلاعات و دسترسی به شرتکات‌های مهم هم در بیشتر تم‌های این برنامه گنجانده شده است. البته این لاک‌اسکرین یک عیب نسبتاً بزرگ هم دارد و آن هم ناسازگاری با قفل الگویی یا Pattern است که ممکن است در نسخه‌های آینده رفع شود.


ده – MiLocker – (رایگان)

MiLocker

اگر از طرفداران کاستوم رام‌های اندرویدی باشید حتماً رام MIUI را می‌شناسید. این رام چینی که ظاهر خاص خودش را دارد و در گوشی‌های Xiaomi به صورت پیش‌فرض وجود دارد یک لاک‌اسکرین زیبا هم دارد که حالا می‌توانید با نصب MiLocker بدون نیاز به فلش کردن یک رام MIUI آن را روی گوشی خود داشته باشید و از تم‌های زیبا و بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. saeed می‌گوید

    آقا خواهشا یه لینکی بذارید تا بتونیم دانلود کنیم
    خواهشا مستقیم باشه
    حیفه که فقط ببینیم و دانلودش نکنیم

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اپلیکیشن های رایگان گوگل پلی رو می تونید از سایت http://www.softget.ir به صورت مستقیم دانلود کنید
      اپلیکیشن های پولی رو هم با یه جستجوی ساده “اسم اپ+دانلود” می تونید توی گوگل به راحتی پیدا کنید

    2. Furugh می‌گوید

      daqiqan
      ina KHEILI ali budan ama vaqti nmishe download kard b dar nmikhore