سامسونگ تاریخ رسمی رونمایی از گلکسی نوت 3 را اعلام کرد

پس از مدت‌ها انتظار برای سومین فبلت کهکشانی سامسونگ، این شرکت بالاخره تاریخ رسمی معرفی گلکسی نوت 3 را اعلام کرد. این مراسم همان‌طور که انتظار می‌رفت قرار است در حاشیه نمایشگاه IFA 2013 برگزار شود.

0

فارنت: پس از مدت‌ها انتظار برای سومین فبلت کهکشانی سامسونگ، این شرکت بالاخره تاریخ رسمی معرفی گلکسی نوت 3 را اعلام کرد. این مراسم همان‌طور که انتظار می‌رفت قرار است در حاشیه نمایشگاه IFA 2013 برگزار شود.

Samsung-Unpacked-2013-episode-2

سامسونگ این مراسم Unpacked 2013 Episode 2 نام داده است چرا که همان‌طور که به خاطر دارید قسمت اول Unpacked مربوط به معرفی گلکسی اس 4 بود. با این‌که در دعوتنامه و بنر تبلیغاتی به طور صریح از گلکسی نوت 3 نام برده نشده است اما نوع قلمی که این بنر را به تصویر کشیده و همچنین عبارت “تاریخ را «یادداشت» کنید” به وضوح به خانواده نوت سامسونگ اشاره کرده است.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید تاریخ این مراسم 4 سپتامبر یعنی 13 شهریورماه دو روز پیش از شروع رسمی نمایشگاه IFA 2013 اعلام شده است و محل مراسم نیز برلین آلمان می‌باشد.

Galaxy-Note-3-unpacked-event

با این‌که هنوز تصویر مشخص و معتبری از Galaxy Note III درز نکرده است اما بعضی شایعات به صفحه‌نمایش 5.7 یا 5.9 اینچی با وضوح 1080p و از نوع Super AMOLED اشاره دارند. پردازنده به کار رفته در نسخه جهانی این فبلت پردازنده ارتقا یافته Exynos 5 Octa 5420 است که دارای چهارهسته پردازشی Cortex-A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و چهارهسته پردازشی Cortex-A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی جدید و قدرتمند Mali-T628MP6 است. همچنین یک نسخه دیگر از گلکسی نوت 3 هم با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 800 عرضه خواهد شد.

به هر حال برای اطلاع از مشخصات و ظاهر این فبلت باید کمی کم‌تر از یک ماه دیگر برای شروع این مراسم منتظر بمانیم.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.