شارژ اپ: شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری به آسانی آب خوردن!

اگر به دنبال یک راه سریع‌تر و آسان‌تر برای خریداری شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری هستید شارژ اپ را امتحان کنید. اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم ساده، زیبا و در عین حال کارآمد است.

10

فارنت: اگر به دنبال یک راه سریع‌تر و آسان‌تر برای خریداری شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری هستید شارژ اپ را امتحان کنید. اپلیکیشنی که امروز قصد معرفی آن را داریم ساده، زیبا و در عین حال کارآمد است.

Sharjapp

اپلیکیشن شارژ اپ توسط شرکت آیدان گستر طراحی و تولید شده و یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها موجود نه تنها برای خریداری شارژ بلکه برای آگاهی از کدهای مختلف انواع سرویس‌های اپراتورها و همچنین اجرای بعضی فرمان‌ها می‌باشد.


دانلود: برای دریافت شارژ اپ به صورت رایگان و با حجم تنها 560 کیلوبایت می‌توانید از طریق بازار و یا اسکن کد Q.R زیر اقدام کنید:

sharjapp qr

Bazaar-Badge-Green

 


رابط کاربری این اپلیکیشن در عین سادگی زیبا و جذاب طراحی شده و با ورود به این اپلیکیشن و ثبت نام در آن می‌توانید مستقیماً به صفحه خرید شارژ هدایت شوید. در این صفحه ابتدا دو گزینه پین و اتوشارژ را در اختیار دارید که گزینه اول برای دریافت کدشارژ و گزینه دوم برای شارژ خودکار پس از اتمام عملیات خرید می‌باشد. همان‌طور که انتظار دارید با شارژ اپ برای هر چهار اپراتور ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل شارژ خریداری کنید. عملیات خرید به کمک اینترنت و از طریق درگاه بانک‌های ملی، ملت، سامان یا پارسیان و در یک محیط امن انجام می‌پذیرد.

Sharjapp-1

در نوار ابزار پایین صفحه چهار دکمه بانک شارژ، شارژ سریع، امتیازات و پشتیبانی به چشم می‌خورد. بانک شارژ برای وارد کردن و ذخیره‌سازی کدشارژ‌هایی است که از این اپلیکیشن یا هر جای دیگری خریداری می‌کنید. این کدها را می‌توانید در این محل برای استفاده‌های بعدی با ذکر توضیحات قرار دهید و با فشردن یک دکمه از آن‌ها استفاده کنید.

شارژ سریع یک امکان خوب دیگر است که می‌تواند با فشردن یک دکمه بدون طی مراحل طولانی خرید و بدون احتیاج به اینترنت سیم‌کارت شما را شارژ کند. البته باید پیش از آن از طریق خرید شارژ و علامت‌زدن گزینه “ذخیره به عنوان شارژ سریع” یک کدشارژ را به عنوان شارژ ضروری در این قابلیت ذخیره کرده باشید.

Sharjapp-2

در قسمت امتیازات می‌توانید با خرید شارژ به راه‌های مختلف و یا معرفی این اپلیکیشن به دوستانتان امتیاز کسب کنید و با استفاده از این امتیازات شارژ آفلاین، جایزه و حتی پول نقد دریافت کنید. قراردادن پیشنهاد و انتقاد در نظرات بازار و همچنین خرید شارژ توسط دوستانتان نیز امتیازاتی دارد که با جمع کردن آن‌ها می‌توانید در نسخه آینده اپلیکیشن از هدایا برخوردار شوید.

گزینه آخر هم که به پشتیبانی اختصاص دارد می‌تواند سوالات و مشکلات شما را در زمینه‌های فروش پین، اتوشارژ و نرم‌افزار پذیرا باشد و یا مکانی برای ارتباط مستقیم با مدیریت باشد.

در منوی بالای صفحه نیز دکمه‌ای برای مشاهده مشخصات پروفایل شما و امتیازات کسب شده وجود دارد و همچنین با فشردن دکمه به شکل سیم‌کارت می‌توانید به فرمان‌های مفیدی مانند استعلام اعتبار مکالمه، اعتبار اینترنت، اعلام دسترسی مخاطب، ارسال درخواست تماس و همچنین خدمات اپراتورها دسترسی داشته باشید.

Sharjapp-3

در قسمت خدمات اپراتورها کدهای مختلف بر اساس نوع سیم‌کارت و اپراتور دسته‌بندی شده‌اند و کدهای مختلفی مانند بسته‌های اینترنت، تماس، پیامک، بسته‌های ترکیبی، آهنگ پیشواز، خدمات طلائی، پیام‌گیر صوتی، چتر اضطراری، همراهان اول و … در آن‌ها به چشم می‌خورد.

در آخر هم می‌توانید برای دسترسی به راهنمای خرید و یا سوالات متداول از دکمه منوی بالای صفحه کمک بگیرید.


دانلود: برای دریافت شارژ اپ به صورت رایگان و با حجم تنها 560 کیلوبایت می‌توانید از طریق بازار و یا اسکن کد Q.R زیر اقدام کنید:

sharjapp qr

Bazaar-Badge-Green

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت شارژ اپ سری بزنید.


پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. اسماعیل می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید من در مورخه 95/11/06 سیمکارت خودم رو شارژکردم ولی متاسفا هنوز شارژ نشده و با مشکل مواجه شده است لطفا شماره پشتیبانی شرکت رو برایم اعلام بفرمائید که بتونم تماس بگیرم متشکرم

  2. اسماعیل می‌گوید

    من از برنامه آپ استفاده می کنم و مشکلی نداشتم تا اینکه یه سیمکارت جدید ایرانسل با پیش شماره 0903 گرفتم ولی برا خرید شارژ. این سیمارت رو که رو گوشیم هست خطا میده و میزنه نامشخص. دلیلشو کسی از دوستان می دونن؟
    تشکر

  3. محمد می‌گوید

    ببخشید من یه عالمه امتیاز آپ دارم برای چه چیزی میتونم ازش استفاده کنم؟

    1. علیرضا می‌گوید

      شارژ بخر عزیزم

  4. karimimend می‌گوید

    سلام دیروزبا گوشیم از آپ برای خط دیگه شارژ همراه اول خریدم ولی پیامکش براش ارسال نشده..بانک ملی.چطور قابل پیگیرییه؟

  5. me30 می‌گوید

    سلام می خواستم بدونم طرز استفاده از امتیازات کسب شده برای خرید شارژ چطوره ؟

  6. نگار می‌گوید

    سلام. برنامه خوبیه ممنون.

  7. اردلان می‌گوید

    برنامش جالبه . البته بازم جا داره بهتر بشه ،دست تهیه کنندگانش درد نکنه . مرسی

  8. پارسا می‌گوید

    سلام
    منم دارم ازاین اپ استفاده میکنم .راستش از همه بهتره و زیبا طرحی شده فقط شارژ آفلاین نداره به پشتیبانیشون پیام دادم قول دادن تو ورژن بعدی این امکان و امکانات جدید اضافه بشه .ممنون فارنت

  9. کوروش می‌گوید

    چند وقتی هست ازش استفاده میکنم. اپراتور رایتل دارم و فقط یک ایراد داره. موقعی که کد رو میخوای اعمال کنی، خودش که کپی میکنه تو دایال و فقط ما باید تماس بزنیم تا سیم کارت شارژ بشه، جای این که به این صورت بزنه:
    *140*عدد موردنظر#
    میزنه:
    *140*عدد موردنظر*#

    در آخر یه ستاره اضافه داره که مجبوری اول اونو پاک کنی بعد بزنی. اطلاع هم دادم بهشون ولی درست نشد تو آپدیت آخریش. ولی به غیر این، اپ عاااالیه و از همه اپ ها بهتره و زیباتر و جذاب تره.

    مرسی فارنت درضمن.