Vivo X3؛ باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان تا یک ماه دیگر رونمایی می‌شود

به نظر می‌رسد نبرد سازندگان گوشی‌های هوشمند برای کسب عنوان “باریک‌ترین” کماکان ادامه دارد و پس از آیفون 5 و هواوی Ascend P6 حالا نوبت به شرکت نه چندان آشنای BBK و گوشی Vivo X3 رسیده است.

2

فارنت: به نظر می‌رسد نبرد سازندگان گوشی‌های هوشمند برای کسب عنوان “باریک‌ترین” کماکان ادامه دارد و پس از آیفون 5 و هواوی Ascend P6 حالا نوبت به شرکت نه چندان آشنای BBK و گوشی Vivo X3 رسیده است.

Vivo-X3-thin

احتمالاً تاکنون نام شرکت BBK را نشنیده‌اید اما این کمپانی چندسالی است که در چین گوشی‌های هوشمند باکیفیتی تولید می‌کند و حالا با Vivo X3 درصدد شکستن یک رکورد است. این شرکت اعلام کرده که Vivo X3 در ماه آینده وارد بازار خواهد شد، گوشی هوشمندی که آیفون 5 یا گلکسی اس 4 در برابر آن قطور به نظر می‌رسند! همان‌طور که در تصویر زیر ضخامت آن را دربرابر آیفون 5 اپل مشاهده می‌کنید.

Vivo-X3-vs-iPhone-5-thinness

به جز قسمت لنز 8 مگاپیکسلی دوربین، ضخامت سایر نقاط این گوشی تنها 6.18 میلی‌متر بوده در حالی که آیفون 5، گلکسی اس 4 و هواوی Ascend P6 به ترتیب 7.6، 7.9 و 6.2 میلی‌متر ضخامت دارند. از دیگر مشخصات اعلام شده رسمی Vivo X3 می‌توان به باتری 2000 میلی‌آمپری آن اشاره کرد و شایعات خبر از صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و اندروید 4.2.2 می‌دهند. از روی تصویر رسمی زیر نیز می‌توان وجود فلش LED، دوربین جلو و دکمه‌های سخت‌افزاری اندرویدی Home، Back و Menu را تایید کرد و همچنین اپلیکیشن موزیک پلیر اختصاصی آن ممکن است مربوط به پوسته اختصاصی Vivo روی این گوشی باشد.

Vivo-X3

همچنین زمان دقیق رونمایی از جدیدترین رکورددار ضخامت گوشی‌های هوشمند هنوز مشخص نیست اما بعضی منابع روز 31 مرداد را به عنوان روز معرفی Vivo X3 عنوان کرده‌اند.


پایان مطلب/

Source: AndroidCommunity

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. یگانه می‌گوید

    سلام من با ارزانترین قیمت خریدمش 100 هزارتومان ولی قیمتی که برای موبایل هواوی من بود شما نوشتید500 هزارتومان ممنون میشم اگر رسیدگی بشه

    1. مهتاب می‌گوید

      سلام من هم با نظر یگانه موافقم