مشکلات ویژه نکسوس 4 پس از آپدیت به اندروید 4.3

پیش از این از ویژگی‌های اندروید 4.3 نوشتیم و گفتیم اندروید 4.3 چگونه سرعت دستگاه شما را افزایش می‌دهد یا حتی آن را جانی دوباره می‌بخشد اما به نظر می‌رسد این آپدیت برای نکسوس 4 چندان مفید از آب در نیامده است.

10

فارنت: پیش از این از ویژگی‌های اندروید 4.3 نوشتیم و گفتیم اندروید 4.3 چگونه سرعت دستگاه شما را افزایش می‌دهد یا حتی آن را جانی دوباره می‌بخشد اما به نظر می‌رسد این آپدیت برای نکسوس 4 چندان مفید از آب در نیامده است.

Nexus-4-Android-4.3-update

به نظر می‌رسد همیشه هم داشتن آخرین سیستم‌عامل گوگلی اندروید به اوضاع کمک نمی‌کند و بعضی اوقات حتی می‌تواند کار دست کاربر بدهد! نکسوس 4 مانند دیگر نکسوسی‌ها 9 روز پیش اندروید 4.3 را رسماً دریافت کرد اما از انجمن‌های گوگل خبر می‌رسد که بسیاری کاربران با آپدیت به اندروید 4.3 با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند.

بعضی کاربران گزارش مشکلاتی آزاردهنده مانند کاهش کارایی و سرعت دستگاه، ناپدید شدن اپلیکیشن‌ها یا مشکلات آنتن‌دهی کرده‌اند؛ بعضی کاربران هم حالا با مشکلات جدی‌تری مانند اختلال در عملکرد چندلمسی، ناپدید شدن محتوا و یا داغ شدن بیش از حد گوشی از زمان آپدیت به اندروید 4.3 مواجه شده‌اند.

اما این مشکلات مربوط به افرادی است که موفق به آنلاک گوشی و کار کردن با آن شده‌اند چرا که بعضی دیگر از گزارش‌ها خبر از عدم توانایی کاربر در وارد کردن پسورد و آنلاک کردن صفحه قفل گوشی می‌دهند و یا حتی بدتر بعضی دیگر در روشن کردن و بوت کردن سیستم‌عامل به مشکل برخورده‌اند و گوشی آن‌ها روی لوگوی ابتدایی گوگل یا نکسوس گیر کرده است.

Nexus-4-boot-screen

البته همه کاربران با این مشکلات مواجه نیستند و اکثریت آن‌ها نکسوس 4 خود را بدون مشکل به اندروید 4.3 ارتقا داده و از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند. بسیاری مشکلات هم با انجام یک Factory Reset حل شده‌اند اما به هر حال اگر قصد آپدیت نکسوس 4 خود را دارید بهتر است با احتیاط عمل کنید یا تا انتشار بیانیه رسمی گوگل منتظر بمانید.


پایان مطلب/

Source: AndroidCommunity

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. مسعود می‌گوید

    من شماره هام سیو نمیشن
    مشکل چیه؟؟؟
    یعنی سیو میشن
    اما بعد پاک میشن

  2. وحید می‌گوید

    دوستان آیا تضمینی وجود داره که گوشی یا تبلتهای نکسوس حتما به آخرین ورژن اندروید ارتقا پیدا کنند چون مثلا سامسونگ اینجوری نیست فوقش یک یا دو نسخه آپدیت میکنه ممنون میشم توضیح بدین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      معمولا پشتیبانی از محصولات نکسوس تا یکی دو نسل بعدش ادامه پیدا می کنه. بهر حال آپدیت به نسخه های جدید اندروید به مشخصات سخت افزاری جدید نیاز داره.. قرار نیست این پشتیبانی مادام العمر باشه

  3. محمد می‌گوید

    گوشی من نیز دچار مشکل آنتن دهی است.جابیش به اینه که وقتی به شارژر وصل میکنم درست میشه.ولی اعصابمو خرد کرده.من از طریق نت و به صورت اتوماتیک آپدیت کردم و این مشکل رو دارم

  4. farzad می‌گوید

    همش دوروغ محض هستش.با اینکارا می خواین وجه گوگل رو خراب کنین مثلا؟! تو کدوم فروم چنین مشکلاتی بوده؟
    کسایی که از طریق فست بوت فلش کن هیچ مشکلی ندارن

  5. ali می‌گوید

    سلام یه سوال من گوشی گلکسی مگا 6.3 دارم با اندریود 4.2.2 ولی در قسمت پلیر بلوتوس و دبز کار نمیکنه و گارانتی میگه به خاطر نسخه اندریود شرکت سامسونگ میخواستم بدونم این امکان داره

  6. حامد می‌گوید

    تبلت من نکسوس7 بطور اوتومات اپدیت 4.3 رو گرفت حتی من متوجه نسدم ولی بعد از بوت شدن تبلت تمام سنسورای دستگاه از قبیل ژیروسکوپ مغناطیس وشتاب سنج دستگاه به کلی از کار افتاد.با ریستور فاکتوری کردن هم هیچ تغییری ایجاد نشد یکی از دوستان گفت که باید هارد ریست بشه اون کارم کردیم ولی باز فایده نداشت.
    از دوستانی که همچین مشکلی داشتن یا میتونن که راهنمایی کنن ممنون میشم کمک کنن.
    با تشکر

  7. حمیدرضا می‌گوید

    همه این مشکلات برای کساییه که با فست بوت فلش کردن ایمیج آپدیت رو.. کسی که با نت گرفته هیچ مشکلی نداشته تا الان !

    1. پسر کرمونی می‌گوید

      سلام. من خودم از فست بوت فلش کردم ولی هیچکدوم از مشکلات بالا رو ندارم خدا رو شکر!

  8. وحید می‌گوید

    درود

    نکسوس 4 من بدون هیچ مشکلی آپدیت شد و الان داره مث ساعت کار می کنه ، من خوش شانس بودم