عرضه نسخه اندروید آفیس مایکروسافت؛ تنها برای گوشی‌های اندرویدی!

پس از انتظار زیاد و عرضه نسخه iOS حالا نوبت به اندروید رسیده تا اپلیکیشن محبوب مجموعه آفیس را در گوگل پلی داشته باشد. البته زیاد ذوق زده نشوید چرا که احتمالاً این اپلیکیشن آن‌طور که فکر می‌کنید نیست!

0

فارنت: پس از انتظار زیاد و عرضه نسخه iOS حالا نوبت به اندروید رسیده تا اپلیکیشن محبوب مجموعه آفیس را در گوگل پلی داشته باشد. البته زیاد ذوق زده نشوید چرا که احتمالاً این اپلیکیشن آن‌طور که فکر می‌کنید نیست!

Office-for-Android

در حالی که تقریباً یک ماه از عرضه نسخه iOS آفیس مایکروسافت می‌گذرد این شرکت بالاخره تصمیم گرفته تا مجموعه محبوبش را به گوشی‌های اندرویدی بیاورد. با آفیس می‌توانید پرونده‌های Word، PowerPoint و Excel را روی گوشی اندرویدی خود مشاهده و ویرایش کرده و با فضای ابری SkyDrive مایکروسافت همگام‌سازی کنید.

Microsoft-Word-for-android

محیط کاربری این اپلیکیشن درست شبیه به نسخه ویندوزفونی آن است و امکاناتی مانند جدول‌ها، انیمیشن‌ها، گرافیک‌های SmartArt، شکل‌ها و کامنت‌ها نیز در آن به خوبی پشتیبانی می‌شود. اگر آفیس 2013 را روی دسکتاپ خود دارید این اپلیکیشن می‌تواند با قابلیت Resume Reading درست از همان‌جایی که خواندن را روی یک دستگاه رها کرده‌اید در دستگاه دیگری ادامه یابد.

Microsoft-Excel-for-android

اما چرا نباید زیاد ذوق زده شوید؟ اول این‌که این اپلیکیشن تنها برای گوشی‌ها عرضه شده و با تبلت‌های اندرویدی سازگار نیست. این محدودیت آزاردهنده است چرا که معمولاً ویرایش و اصلاح پرونده‌های آفیس در تبلت‌ها بسیار بهتر و راحت‌تر صورت می‌گیرد. همچنین برای نصب این اپلیکیشن به اندروید 4.0 یا بالاتر نیاز دارید و برخلاف نسخه ویندوزفون این برنامه با این‌که در گوگل پلی رایگان است اما نیاز به اکانت پولی آفیس 360 دارد که از سایت Office.com قابل خریداری است؛ هر چند می‌توانید برای 30 روز آن را به صورت رایگان و در حالت Trial آزمایش کنید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena, TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.