رونمایی از اولین مدل از شش مدل بوگاتی گرند اسپورت 2013

برای اکثر ما ، دیدن خودروهایی مانند لامبورگینی، فراری و بوگاتی، تنها یک دلخوشی محسوب می‌شود زیرا با داشتن قیمت‌های سرسام آور ، خرید این خودروها برای اکثر ما تنها یک رویا محسوب می‌شود. حال تصور کنید که یکی از همین شرکتهای ذکر شده ، مدلی خاص از این خودروها را تولید کند در این حالت مطمئنا قیمت این مدل هم خاص خواهد بود.

1

اما اگر از آن دسته از دوستداران خودروهای لوکس هستید که فقط دوست دارید از آخرین اخبار این حوزه با خبر باشید ، بد نیست بدانید که بوگاتی از یکی از شش مدل ویژه ویرون 16.4 گرند اسپورت رونمایی کرده است.

بوگاتی گرند اسپورت 2013

این مدل‌های شش تایی خاص برپایه مدل Grand Sport Vitesse طراحی شده و از موتور 8 لیتری W16 از نوع 882KW/1500Nm بهره می‌برند. جدا از این مسئله ، هر یک از این 6 مدل خاص ، در زمینه طراحی ، تداعی کننده خاطره افرادی هستند که در زمینه بهبود آنها کمک کرده اند. مدل یادشده بالا ، یادآور تلاش‌های Jean – Pierre Wimille ، یکی از رانندگانی است که تلاش فراوانی در زمینه تست و آزمایش خودروهای بوگاتی کرده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ، این خودرو از بدنه فیبر کربنی بهره می‌برد و آبی خوش رنگ در کنار طرحهایی که توسط Wimille استفاده می‌شده بر بدنه آن خودنمایی می‌کند.هنوز هیچ توضیحی در باره قیمت این خودرو منتشر نشده اما بعید می‌دانیم این خودرو ، خودرویی ارزان قیمت باشد!

Source : Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ali2731 می‌گوید

    نمیدونم روزی میاد که ما دیگه نیایم توی اینترنت و عکسای اینجور ماشینارو ببینیم و بجاش بتونیم سوارش بشیم یه دور بزنیم————– یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟