آغاز سری جدید مسابقه کارائوکه «کی بهتر می‌خونه؟» ال‌جی

در پی استقبال حیرت‌انگیز از سری قبلی مسابقهٔ خوانندگی ال‌جی کارائوکه، این شرکت تصمیم گرفته است تا مسابقهٔ “کی بهتر می‌خونه؟ ” را این بار گسترده‌تر از قبل و در سراسر ایران اجرا کند تا استعدادهای ناب جوانان ایرانی را در گوشه و کنار ایران عزیز کشف کند.

2

فارنت: شرکت ال‌جی از آغاز سری جدید مسابقه کارائوکه «کی بهتر می‌خونه؟» خبر داد. ابن شرکت اعلام کرده است که در پی استقبال حیرت‌انگیز از سری قبلی مسابقهٔ خوانندگی ال‌جی کارائوکه، این شرکت تصمیم گرفته است تا مسابقهٔ “کی بهتر می‌خونه؟ ” را این بار گسترده‌تر از قبل و در سراسر ایران اجرا کند تا استعدادهای ناب جوانان ایرانی را در گوشه و کنار ایران عزیز کشف کند.

LgReetmکارائوکه چیست؟
کارائوکه ابزاری سرگرم‌کننده برای دوستداران آوازخوانی (چه مبتدی و چه حرفه‌ای) است که از طریق یک صفحه نمایش و یک میکروفون این امکان را برای افراد مشتاق فراهم می‌کند تا در حین پخش موسیقی بی‌کلام آوازهای مشهور و اشعار آن‌ها را بر روی صفحه نمایش ببینند و از طریق میکروفون صدای خود را ضبط کنند.
شرکت ال‌جی در راستای عرضه محصول کارائوکه برای اولین بار در ایران، وب‌سایت www.lgreetm.ir را برای علاقه‌مندان به خوانندگی راه‌اندازی کرده است تا به بهانه ترویج استفاده از کارائوکه، محیطی شاد را برای شکوفا سازی استعداد جوانان فراهم سازد.
 نحوهٔ شرکت در مسابقه ال‌جی کارائوکه
پس از ثبت نام در وب‌سایت lgreetm.ir و ارائهٔ اطلاعات صحیح، به ترانه‌هایی که در صفحهٔ ترانه‌های وب‌سایت قرار دارد گوش کنید و از میان آن‌ها، ترانه‌های مورد علاقه خود را برای بازخوانی انتخاب کنید. پس از دانلود ترانه و متن شعر، ترانه را بازخوانی و ضبط کنید و بعد از ترکیب صدای خود و موسیقی ترانه، خروجی بگیرید. در مرحلهٔ بعد، فایل بازخوانی را در وب‌سایت آپلود کنید. این فایل پس از بررسی و تأیید در صفحهٔ ترانه وب‌سایت قرار می‌گیرد.
کار شما در اینجا تمام می‌شود و کاربران از این به بعد باید به ترانه‌ها گوش کنند و نظر بدهند. پس از رأی‌گیری کاربران، افراد منتخب هر استان با نظرات مراجعه‌کنندگان و هیئت داوران برگزیده می‌شوند. مرحلهٔ نهایی با حضور افراد منتخب در تهران و برای دستیابی به جایزهٔ ویژه انجام می‌شود.
شرکت در قرعه کشی ال جی کارائوکه
برای شرکت در قرعه کشی ال‌جی کارائوکه کافی است در وب‌سایت ثبت نام کنید و اطلاعات شخصی صحیح را وارد کنید.
• ورود به وب‌سایت = هر روز یک امتیاز.
• امتیاز بیشتر = شانس بیشتر برای برنده شدن در قرعه‌کشی.
• ثبت‌نام بانوان محترم = ۲۰ امتیاز مثبت اضافی (به دلیل محرومیت از شرکت در مسابقه).
توجه: کسانی که در مسابقهٔ قبل شرکت کرده‌اند و آهنگ مورد نظر خود را بارگذاری کرده‌اند مجاز به انتخاب مجدد آن آهنگ نخواهند بود؛ در صورت مشاهده، حق حذف این شرکت‌کننده را بدون اطلاع قبلی، برای خود محفوظ می‌داریم. در نهایت ال‌جی حامی آلبوم برنده منتخب در مسابقه ال‌جی کارائوکه خواهد بود.
جوایز مسابقه ال‌جی کارائوکه:
جوایز مسابقه ال جی کارائوکه در این دوره در مراحل مختلف به شرح زیر می‌باشد:
– ال‌جی حامی آلبوم نفر اول در مسابقه ال‌جی کارائوکه می‌گردد.
– به نفر دوم و سوم از برندگان مسابقه نهایی در تهران جوایز زیر اهدا خواهد شد:
– نفر دوم: 5 میلیون تومان
– نفر سوم: 3 میلیون تومان
به 18 نفر از برندگان نهایی در همایش‌های استانی جوایز زیر اهدا خواهد شد:
– 12 نفر LG Karaoke
– 6 نفر Docking speaker
جوایز قرعه‌کشی ال‌جی کارائوکه
قرعه کشی میان تمامی کاربران ثبت نام شده وب سایت برگزار می‌شود و به ۷ نفر از برندگان قرعه کشی، دستگاه DVD player karaoke ال‌جی اهدا خواهد شد. لازم به ذکر است که کاربران فعال در سایت شانس بیشتری برای برنده شدن خواهند داشت.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. saber 0141 می‌گوید

    فقط داش سجاد صابرکاری رو ای ول…خداییش صداش حرف نداره

  2. سجاد صابرکاری می‌گوید

    من تو سری قبل شرکت کردم از شمال اما نظراتم کم بود اما کارم خوب بود چرا باید قربانی نظرات شدم؟؟؟؟خواهش میکنم رسیدگی کنین