درز تصاویر و مشخصات جدید از اسمارت‌فون آینده بلک‌بری A10

بلک‌بری با عرضه اسمارت‌فون Z10 و سیستم‌عامل بلک‌بری 10 به صورت جدی وارد دنیای گوشی‌های لمسی شد و حالا قصد دارد تا با عرضه پرچم‌دار دیگری خود را در بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت کند.

0

فارنت: بلک‌بری با عرضه اسمارت‌فون Z10 و سیستم‌عامل بلک‌بری 10 به صورت جدی وارد دنیای گوشی‌های لمسی شد و حالا قصد دارد تا با عرضه پرچم‌دار دیگری خود را در بازار گوشی‌های هوشمند تثبیت کند.

BlackBerry-A10-front

بلک‌بری A10 از صفحه‌نمایشی بزرگتر نسبت به Z10 بهره می‌برد و حالا می‌توانید از کارکردن با سیستم‌عامل جدید بلک‌بری در صفحه‌ای 5 اینچی با وضوح 720p و از نوع AMOLED لذت ببرید. نوع پردازنده در این گوشی همان پردازنده دوهسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون با هسته‌های Krait و پردازنده گرافیکی Adreno 225 است اما سرعت آن از 1.5 گیگاهرتز به 1.7 گیگاهرتز افزایش یافته است.

blackberry-a10-thickness

نکته قابل توجه این است که با این‌که A10 نسبت به Z10 تنها 0.4 میلی‌متر ضخامت بیشتری داشته و حالا 9.4 میلی‌متر ضخامت دارد اما باتری آن 2800 میلی‌آمپری بوده که 1000 میلی‌آمپر پیشرفت داشته و این خبر بسیار خوبی برای طرفداران بلک‌بری محسوب می‌شود.

BlackBerry-A10-back

در ویدئوی درزکرده از این گوشی مشخص است که A10 بلندتر و عریض‌تر از Z10 بوده و جنس پشت آن چیزی شبیه به Kevlar در سری گوشی‌های دروید موتورولاست که البته قابل جدا شدن نیز می‌باشد. با این‌که باتری دستگاه توسط کاربر قابل دسترسی و تعویض نیست مشخصاتی روی لیبل در پشت دستگاه به چشم می‌خورد که مشخصات درز شده را تأیید می‌کند.

BlackBerry-A10-vs-Z10

گوشی BlackBerry A10 از سیستم‌عامل BB OS 10.2 بهره می‌برد اما هنوز تغییرات دقیق آن نسبت به نسخه 10.1 این سیستم‌عامل مشخص نیست. همچنین متأسفانه به اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی یا زمان معرفی یا عرضه اشاره نشده است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.