آپدیت امبر ویندوزفون سری لومیا نوکیا عرضه شد

به روزرسانی Amber سرانجام برای همه گوشیهای نوکیا لومیا که از ویندوز 8 بهره می‌برند منتشرشد.این به روزرسانی که برپایه به روزرسانی GDR2 منتشره از سوی مایکروسافت ایجاد شده ، قابلیتهایی انحصاری از سوی نوکیا را نیز در دل خود جای داده است.

3

فارنت: به روزرسانی Amber سرانجام برای همه گوشیهای نوکیا لومیا که از ویندوز 8 بهره می‌برند منتشرشد.این به روزرسانی که برپایه به روزرسانی GDR2 منتشره از سوی مایکروسافت ایجاد شده ، قابلیتهایی انحصاری از سوی نوکیا را نیز در دل خود جای داده است. برنامه هوشمند جدیدی برای عکسبرداری که به همراه معرفی Lumia 925 عرضه شد، با نصب این به روزرسانی بر روی همه گوشیهای ویندوز فون 8 سری لومیا قابل استفاده خواهد بود.

gsmarena_001

گوشیهای جدیدتر نوکیا مانند Lumia 920,925 و 928 به برنامه Pro Camera  یعنی برنامه ای که همزمان با معرفی Lumia 1020 ، منتشرشد نیز مجهز خواهند‌شد.اما به روزرسانی جدید ، کاهش نویز ، ارائه بهتر رنگ بندی ، تنظیم بهتر نوردهی و فوکوس خودکار بهینه شده را نیز به گوشیهای هوشمند ویندوزفون 8 خواهد آورد و نهایتا اینکه تنظیمات ISO در لومیا 920 از 800، به 3200 افزایش خواهد یافت. به روزرسانی Amber ، امکان نصب برنامه های جالبی را به شما خواهد داد ( این برنامه ها قسمتی از این به روزرسانی نیستند). Nokia Video Trimmer  و Nokia Video Upload به شما امکان ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئوهای تولید شده توسط این گوشیهای هوشمند را خواهند داد. Nokia HERE  نیز بعد از نصب این به روزرسانی ‌می‌تواند آپدیت شده و امکان به روزرسانی راحت تر نقشه ها ممکن خواهد شد.در واقع، از این پس ، تنها تغییرات نقشه به جای دانلود شدن کل نقشه، دریافت خواهند شد. Nokia Glance Screen نیز ساعت و هشدارهایی جدید را بر روی قفل صفحه نمایش اضافه خواهد کرد که متاسفانه Lumia 520  و Lumia 625 از این قابلیت بی نصیب خواهند ماند.امکان استفاده از جسچرهایی جدید مانند دوبار لمس صفحه نمایش در حالت خواب موقت برای فعال شدن گوشی  و همچنین بالعکس کردن گوشی برای قطع صدای زنگ ، از دیگر قابلیتهای موجود در این به روزرسانی است.رادیو FM نیز بر روی همه مدلها به جز Lumia 620 فعال خواهد شد.ابزار جدیدی نیز برای کنترل فضای استفاده شده توسط برنامه ها ، فایلهای صوتی و تصویری و سیستمی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

gsmarena_003

برای نصب این به روزرسانی با رفتن به قسمت تنظیمات ، گزینه Phone Update  را لمس کنید.این به روزرسانی، تدریجا و براساس مدل گوشی و همچنین کشوری که در آن زندگی‌ می‌کنید در دسترس کاربران قرارخواهد گرفت.آنطور که گفته شده ، Lumia 920  و Lumia 820 پیش از دیگر مدلها ، این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود تا ماه آینده ، عرضه به روزرسانی برای مدلهای 920،820،720،620  و 520 به اتمام برسد.می‌توانید با مراجعه به این لینک، از انتشار به روزرسانی برای گوشی خود مطمئن شوید.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سعید می‌گوید

    سلامی گرم خدمت دوست گرامی
    دوست عزیزم لطف میکنید طریقه اپدیت امبر lumia 520. Rm,914,mea3,319 ک سرچ کردم یجا رده بود واس عربستانه
    رو واسم ایمیل کنید.
    من اپ میزنم نمیاد.میگن واسه همه مناطق و کشورها اومده؟ بعد او امیر میشه بلک رو نصب کرد درسته؟ میگن call +sms block رو ۵۲۰ نصب نمیشه. کسی هست نصب کرده باشه
    ممنون میشم کمکم کنید.

  2. حسین رمضانی می‌گوید

    سلام خسته نباشید…من از قسمت فون اپدیت گوشیم ک میرم میگه اپدیت جدید نیومده و اخرین نسخه نصبه.از کجا بدونم اپدیت امبر اومده.گوشیم لومیا ۵۲۰ هستش.میشه،بگین بهترین روش واسه اپدیت کردن،چیه…خیلی ممنون.سایتتون عالیه…اگه میشه جوابو ب ایمیلم بفرستین.بازم ممنونم.حسین رمضانی از تربت جام

    1. viham می‌گوید

      Settings > extras+info

      Lumia Amber