پیش‌ثبت‌نام سیم‌کارت‌های رایتل در چهارمین نمایشگاه مخابرات اصفهان

پیش ثبت‌نام سیم کارت‌های رایتل در استان اصفهان نیز در طول نمایشگاه و در محل غرفه این شرکت انجام می‌شود که اهالی شهر تاریخی اصفهان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه و حضور در غرفه رایتل پیش ثبت‌نام این سیم کارت‌ها را انجام دهند.

1

فارنت: چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، ارتباطات و صنایع وابسته با حضور رایتل در محل نمایشگاه‌های  اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی رایتل، این نمایشگاه  به همت شرکت نمایشگاه های بین‌المللی اصفهان و همکاری مجموعه های وابسته به صنعت مخابرات و رایتل برپا خواهد شد.

رایتل در این نمایشگاه چهار روزه، علاوه بر عرضه خدمات نسل سوم تلفن همراه به منظور تجربه کردن مردم شریف اصفهان از این خدمات، کارگاه‌های آموزشی تخصصی با عنوان شبکه‌های نسل سوم (3G) در روزهای 22 و 23 مرداد ماه برگزار می‌کند و علاقه‌مندان به آشنایی با این شبکه می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

همچنین پیش ثبت‌نام سیم کارت‌های رایتل در استان اصفهان نیز در طول نمایشگاه و در محل غرفه این شرکت  انجام می‌شود که اهالی شهر تاریخی اصفهان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه و حضور در غرفه رایتل پیش ثبت‌نام این سیم کارت‌ها را انجام دهند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در تاریخ 22 تا 25 مرداد ماه از ساعت 16 تا 22 به محل نمایشگاه های اصفهان مراجعه کنند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. sajjad می‌گوید

    سلام
    من یک اصفهانیم خیلی وقته منتظره ورود رایتل به اصفهانم (یه سالی هست)
    وقتی تیترو خودنم خعلی خوشالیدم!!
    D: