این نقاشی 8 میلیارد پیکسلی؛ بزرگترین نقاشی سه‌بعدی خیابانی جهان است!

یکی از این تصاویر آنقدر بزرگ است که افراد عادی با دیدن و راه رفتن بر روی آن احساس می‌کنند که بر روی یک پل شیشه‌ای بر روی آسمان‌خراش‌ها و کوهها و دریاها در حال گذر هستند و در تصویر دیگر شاهد حضور بر روی سقف شیشه‌ای کارخانه کامیون‌سازی رنو هستیم!

0

فارنت: به شما حق می‌دهیم که با شنیدن نام شرکت رنو احتمالا باید منتظر شنیدن یک خبر در مورد صنعت خودرو و حواشی آن باشید! اما این هم مانند بسیاری از چیزهای فرانسوی خاص خود است و حالا باید با شنیدن نام شرکت رنو از این پس به یاد عنوان بزرگترین نقاشی سه بعدی خیابانی جهان هم بیفتیم!

the-largest-3D-street-art-01
بله! شرکت رنو اخیرا نام خود را به عنوان رکورددار بزرگترین نقاشی سه‌بعدی خیابانی جهان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. وقتی حرف از گینس به میان می‌آید باید یک رکورد به اندازه کافی بزرگ باشد اما این رکورد شاید بسیار بزرگتر از حد انتظار شما هم باشد.

the-largest-3D-street-art-02

شرکت رنو به تازگی بزرگترین نقاشی سه بعدی جهان را به وسیله صفحاتی در بزرگترین میدان شهر لیون به نمایش در آورده که در واقع نمایان‌گر هنری موسوم به هنر آنامورفیک هستند به این معنا که هنگامی که از یک نقطه خاص به آنها نگاه می‌کنید کاملا سه‌بعدی دیده می‌شوند.

the-largest-3D-street-art-03

آنها کامیون‌های شرکت رنو را در حالت‌ها و در موقعیت‌های کاری گوناگون نمایش می‌دهند. یکی از این تصاویر آنقدر بزرگ است که افراد عادی با دیدن و راه رفتن بر روی آن احساس می‌کنند که بر روی یک پل شیشه‌ای بر روی آسمان‌خراش‌ها و کوهها و دریاها در حال گذر هستند و در تصویر دیگر شاهد حضور بر روی سقف شیشه‌ای کارخانه کامیون‌سازی رنو هستیم!

the-largest-3D-street-art-04

یکی دیگر از این تصاویر که در مجموع با مساحت بیش از 4 هزار متر مربعی خود رسما عنوان بزرگترین نقاشی انامورفیک جهان را در کتاب رکوردهای گینس به خود اختصاص داده‌اند به تنهایی  از 8 میلیارد پیکسل تشکیل شده است!

Source: jalopnik

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.