آیا این گوشی 5 اینچی امید جدید بلک‌بری خواهد بود؟

عکسهایی که به طور غیر رسمی از گوشی هوشمند بلک بری منتشر شده ، حاکی از برنامه این شرکت برای تولید گوشی با صفحه نمایش بزرگ دارد.

0

فارنت: به نظر می رسد بلک بری هم بی‌علاقه نیست تا در رقابت تولید گوشیهای باصفحه نمایش بزرگ شرکت کند. تصاویر درز شده از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی که به نظر می‌رسد باید نام A10 را برای آن در نظر بگیریم ، شاید به روزرسانی برای Z10 باشد.با استناد به تصویری که از طریق سایت BGR منتشر شده ، A10 که تحت نام Aristo در حال توسعه است ، از نسخه 10.2 یعنی جدیدترین نسخه سیستم عامل بلک بری بهره می‌برد.

ku-xlarge

ظاهر گوشی کمی جمع و جورتر و گوشه های دایره ای در آن خودنمایی می کنند و آنطور که بیان شده ، این گوشی به صفحه نمایش سوپر امولید با رزولوشن 1280 در 720 و پردازنده دو هسته ای مجهز خواهد بود.عرضه گوشی با صفحه نمایش بزرگ از طرف بلک بری ، دور از انتظار نیست ، بنابراین با ما ، منتظر شنیدن خبرهای بیشتر از این گوشی هوشمند از این برند دوست داشتنی باشید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.