آموزش بازی Plants VS Zombie / چگونه گیاهان را در مقابل زامبی‌ها سربلند کنیم!

همگی ما خاطره بسیار خوبی با بازی Plants VS Zombie داریم که ابتدا برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و سپس به تلفن های همراه هوشمند و کنسول های بازی راه یافت و در حال حاضر کمتر کاربری را می‌توان یافت که این بازی دوست داشتنی را تجربه نکرده باشد.

92

همگی ما خاطره بسیار خوبی با بازی Plants VS Zombie داریم که ابتدا برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و سپس به تلفن های همراه هوشمند و کنسول های بازی راه یافت و در حال حاضر کمتر کاربری را می‌توان یافت که این بازی دوست داشتنی را تجربه نکرده باشد.

آموزش بازی Plants VS Zombie

این مقاله  یک راهنمایی بسیار مفید برای بازی گیاهان بر علیه زامبی‌ها و چگونگی رشد سریع‌تر گیاهان ، کشتن زامبی‌های بیشتر و بدست آوردن پول بیشتر است.

استفاده مناسب از گل آفتابگردان

برنامه‌ریزی برای دریافت گل آفتابگردان یکی از مهمترین مراحل در این بازی است و اگر شما بیش از حد بر روی داشتن گل آفتابگردان تکیه کنید زامبی‌ها به شما خواهند رسید و در نتیجه “eat your brainz”،

شما برای تاکتیک کاشت آفتابگردان، باید این گیاهان را در دو ردیف انتهایی بکارید که عمدتا بسیار محافظت شده هستند و هنگامی که اولین زامبی وارد زمین شد نخود تک تیرانداز خود را تا فاصله 3.5 کاشی بکارید که در این فاصله زامبی منهدم خواهد شد.

وقتی که زامبی را سرنگون کردید به کاشت گل آفتابگردان ادامه دهید تا زمانی که زامبی بعدی وارد زمین شده و فاصله مجاز برای انداختن او بر زمین را نیز حفظ کنید.

PVZ_2

انتخاب مناسب گیاهان

چک کنید که گیاهان را متناسب با زامبی‌ها انتخاب کنید زیرا قبل از شروع هر مرحله شما می‌توانید یک نگاه اجمالی بر لشگر پیش روی خود داشته باشید و برای همین به راحتی گیاهان مناسب برای ان سطح را انتخاب کنید و برخی از زامبی‌ها توسط گیاهان دفع می‌شوند همانند زامبی که از هوا مثل اجل معلق ظاهر میشود و شما میتوانید با یک گیاه چترمانند حمله او را دفع کنید.

PVZ_3

دایره‌المعارف زامبی‌ها و گیاهان

همیشه این دایره المعارف موسوم به ALMANIC  را چک کنید و  قابلیت‌های زامبی‌ها را در ذهن خود بروز رسانی کنید و اگر راه حل شکست یک زامبی را نمی دانید و یا فراموش کرده‌اید می‌توانید آلمانیک را چک کنید که این در مورد گیاهان نیز صدق می کند.

PVZ_4

یتی غول سخاوتمند

وقتی یتی غول تبتی به داخل زمین بازی پای می‌گذارد که این حمله در سطوح 4 تا 10 اتفاق می‌افتدو تنها در زمانی که شما در انتهای مرحله خود هستید روی می دهد و دوباره به عقب باز می‌گردد ولی در زمانی که او بازمی‌گردد اگر بتوانید او را دچار زحمت کنید یتی به شما 3 الماس می‌بخشد که بسیار سخاوتمندانه است و البته شما باید مطمئن باشید که گیاهان شما به طور کامل برای جلوگیری از خسارات او مجهز هستند.

PVZ_5

 جای خالی در Zen Garden

همیشه در بازی Plants VS Zombie یک جای خالی در باغچه خود داشته باشید چون در حین بازی شما جایزه گل و گیاه دریافت میکنید و اگر باغچه شما پرباشد ممکن است این جایزه ارزشمند را از دست بدهید.

 PVZ_6

آخرین ایستاده

شما در زمانی که احتیاج فوری به سکه و جایزه دارید می‌توانید به راحتی مینی گیم laststand را بازی کنید که دیگر نگران عبور زامبی‌ها نخواهید بود و به راحتی به جمع‌آوری سکه خواهید پرداخت و اگر گل آفتابگردان سفید را پرورش دهید این دریافت سکه‌ها چند برابر خواهد شد.

تجهیز باغچه در بازی Plants VS Zombie

همیشه مطمئن باشید که گیاهان خود را به طور کامل کوددهی و آب یاری در طول روز می‌کنید و البته یک ترفند برای رشدسریعتر گیاهان دارید وقتی گیاهان را کامل سرکشی کردید بازی را ببنید و از تسک بار هم انرا حذف کنید سپس تنظیم تاریخ و زمان را از حالت اتوماتیک خارج کنید و یک روز تاریخ را به جلو بکشید و سپس بازی را دوباره اجرا کنید و میبینید که فروشگاه دوباره گیاهان جدیدتری افزوده است و دارای قیمت مناسب تری نیز است و بعد از جمع آوری گل ها و تجهیز باغچه می‌توانید دوباره بازی را از تسک بار ببندید و تاریخ را به حالت اول خود برگردانید.

استفاده از گیاهان چتری در پشت بام

استفاده از این گیاهان چتری صرفه جویی بسیار خوبی در پشت بام برای شما دارد و بودن این گیاهان بر روی پشت بام بسیار آرامش بخش تر است که البته وظیفه محافظت از گیاهان شما را در مقابل  زامبی‌هایی دارد که مثل چی… از بالا ظاهر می‌شوند و گیاهان گرانبهای شما را می ربایند شما برای جلوگیری از این مزاحمت تنها به 4 گیاه برگ چتری برای محافظت از کل باغ خود نیاز دارید دارید که هر کدام یک فضای 3 در 3 را برای شما محافظت خواهند نمود.

PVZ_9

Cat of nine tails

این شاخه‌های چنگال گربه مانند که در  زمین کاشته می‌شوند واقعا برای شما سودمند بوده و وقتی شما یک کدو بزرگ را در انتهای صف خود بکارید و این چنگال گربه را در جلوی آن قرار دهید به راحتی می‌توانید بدون احتیاج به هیچ گیاه دیگری و فقط با کاشتن گل افتابگردان به راحتی به جمع آوری سکه  بپردازید.

PVZ_10

پیدا کردن بیشتر گیاهان آبی در بازی Plants VS Zombie

شما با افزودن تنوع گیاهان آبی خود به راحتی دست خود را در مقابله با زامبی ها در آب که معمولا سخت تر از روی خشکی است بازترخواهید کرد.

در حالی که همگی ما منتظر ارائه بازی گیاهان بر علیه زامبی های 2 هستیم هنوز هم نسخه اریجینال این بازی هزاران ساعت سرگرم کننده است و خود من در برخی از شب‌ها تا یک مرحله از این بازی را به پایان نرسانم نمی‌توانم به یک خواب خوب بروم.

Source: iMore

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

92 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    سلام لطفاً بگید که اون بادمجان که حدودا مراحل آخر باز میشه چن فایده ای داره؟

    1. علیرضا می‌گوید

      بادمجان برای استفاده بر روی گیاهی که شب عمل میکنه مثل قارچ که استفاده ان در روز میبینی که قارچ خوابه و بادمجان رو روش استفاده میکنی گیاه بیدار بشه

  2. کارن می‌گوید

    سلام من میخاستم بدونم که من advanter 1 رو رد کردم ولی هیچ خبری از قول یتی نبود چرا اینتوری هست و قول یتی کجای بازی میاد توی advanter 2 یا جاهای دیگه ؟

    1. آریا می‌گوید

      تو فصل 4 مرحله 10 و ماجرای 2

  3. سارا می‌گوید

    سلام من از فروشگاه بخش آخرش یه نارگیل شکسته هست قیمتش هم ۱۰۰هزاره اونو خریدم اون به چه دردی میخوره؟؟؟؟؟

  4. زهرا می‌گوید

    سلام من مرحله های زیادی رو رفته بودم اما خواهرم نمیدونم چیکار کرده که از اول شروع شده !
    ایا میشه به قبل برش گردوند ؟؟
    اگه میشه چطوری؟؟
    و ممنون اگه جواب بدید .

    1. TelCa می‌گوید

      نه نمیشه. گاهی اوقات بازی میپره و باید از ابتدا شروع کنید

    2. فواد می‌گوید

      سلام در گلحانه که گیاهان را پرورش میدهین بعضیخاشون خوابند چگونه بیدارشون کنیم؟

      1. مهلا می‌گوید

        سلام اونهارو بایستی به جای دیگه انتقال داد با خرید فرغون مثلا گیاهان آبی داخل آب
        و گیاهان شب در محیط شب، فقط اونایی ک مخصوص ور هستند رو داخل گلخانه نگهدارید بقیه رو بایستی مکان جدید خرید و به اونجا انتقال. داد

    3. RC GAMER می‌گوید

      شاید مرحله هات رو ریست کرده
      اگه اونجور کرده باشه
      دیگه نمیشه کاری کرد.

  5. دشمن ناشناس می‌گوید

    اون گیاه توپ اندازه که چار تا لوله تو دهنشه چجور فعال کنم

    1. کارن می‌گوید

      سلام اون رو باید روی نخود برت کن دوتایی بزارید تا تعداد نخود های که میزنه دو برابر بشه و فقط هم روی همون گیاه جواب میده

  6. مصطفی می‌گوید

    اون سیب زمینی مشکیه از فروشگاه میخریم به چه دردی میخورع؟

  7. امیر می‌گوید

    کی غول چشم قرمز میاد؟؟؟
    من نمی‌دونم اگه بگید ممنون میشم

    1. mohammad*exol می‌گوید

      اخرین مرحله. ینی فصل 5 مرحله اخر البته فک کنم

  8. جواد می‌گوید

    کی میدونه مرحله enlightened در achievemenets رو چجوری باید رد کرد . اگه کسی فرمولشو بلده خواهش میکنم بگه. فقط همین یک مرحله مونده

  9. مهدی اسماعیلی می‌گوید

    گیاه رگبارزن چیجوری فعال میشه. ممنون

    1. محمدرضا می‌گوید

      باید اول گیاه ۲۰۰تایی رو بزاری بعد اونو بزاری روش یعنی ۴۵۰ تا افتاب میخوای ۲۰۰ تا برای گیاه اول ۲۵۰ برای رگبار زن،که باید بزاری روش

  10. علی می‌گوید

    سلام
    در قسمت مینی گیم من تا مرحله ۲۸ رفتم
    آیا این مرحله انتها دارد
    چون آنقدر غول چشم قرمز می آید که واقعا بازی سخت می شود

    1. keramatkhorsandy@gmail.com می‌گوید

      من تا ۳۷ رفتم.. انتها نداره

    2. آریا می‌گوید

      دوست عزیزاسمش روشه دون پایان و از دوستان حتی 117 تا پرچم هم رفتن

  11. مصطفی می‌گوید

    سلام این بازی خیلی خوبه من از بچگی بازی میکردم و الان دوباره نصبش کردم همه ی مراحل و ماموریت هاش رو رفتم و مرحه یازدهم قسمت بینهایتش در بخش survival رو میرم که تمام نمیشه شما هم برین حال میده اگه خیلی جلو برین مثلا حمله بیستم غول چشم قرمز میاره که خیلی قویه و با سه تا کدو میمیره!!!

    1. keramatkhorsandy می‌گوید

      سلام من تا ۳۶ رفتم. میخواستم ببینم چطوری زمین بزرگ تر میشه؟؟

  12. fariman می‌گوید

    سلام این بازی رو نصب کردم امکان save مراحل بازی وجود دراه یا باید هروقت از بازی میرم بیرون دوباره از اول بازی کنم؟

  13. fatemeh می‌گوید

    سوگند جون چجوری سییل رو برای زامبی ها فعال کنم واسه من همش باز شده فقط سبیل مونده

    1. aris می‌گوید

      وقتی داری یه مرحله رو میری هین بازی mustacheرو تایپ کن

  14. Mostsfa می‌گوید

    سلام داداش خوبین. شما انگار تجربه بیشتری در مورد این بازی دارین، میشه بدونم این باغچه که گیاهان با زامبی مبارزه میکنن و مرحله شب و روز و استخر داره بزرگتر هم میشه کردش؟؟ یا کلا همینجوری هست و میمونه؟ اگه میشه بزرگترش کرد چجوری باید انجامش داد؟

  15. Mostsfa می‌گوید

    سلام دوستان کسی میدونه این توپ ذرت چجوری باید بیارمش تو بازی؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. شیما می‌گوید

      سلام دوتا ذرت رو جلو هم میزاری بعد توپ ذرت رو که پونصد تومن هست میزاری رو دوتا ذرت میشه ذرت موشکی

      1. جواد می‌گوید

        کی میدونه مرحله enlightened در achievemenets رو چجوری باید رد کرد . اگه کسی فرمولشو بلده خواهش میکنم بگه. فقط همین یک مرحله مونده

    2. Fati می‌گوید

      دوتا درت کنار روبروی هم بدار بعد اون توپ ذرت رو روش بزن

  16. فرناز می‌گوید

    یه سری گلدون ها هست توی گلخونه که خوابند چجوری باید بیدارشون کرد؟؟؟؟؟

    1. مصطفی می‌گوید

      بعضی از گلدون ها برای شب هستند یا برای دریا برای اینکه رشد کنند باید زمینشونو از فروشگاه به قیمت 30000 بخری که اگه تا اخر رشد کنند دونه ای به قیمت 10000 میفروشیشون.

  17. زهرا می‌گوید

    سلام ببخشید میشه بگید وقتی گل طلایی را گرفتم باید چجوری به زیر زمین برم هیچ چراغی نیس من تو کامپیوتر دارم بازی میکنم

    1. aris می‌گوید

      زیر جام نوشته Achivement روی اون کلیک کن

  18. الما می‌گوید

    منم غول های شما قرمز ک خیلی حمله میکنم رو نمیتونم بکشم،پشت سرهم میان همه چی رو له میکنن،فلفل و گیلاس و گلابی کارساز نیست😕

    1. مصطفی می‌گوید

      باید از اون تیغه های سه سر بزاری اون ها تا 7_8 ضربه غول ها و ماشین ها دووم میارن دو ردیف در هر زمین در جلوترین جا بکار و از اون ذرت موشکی هم در رودخانه بکار برای مواقع ضروری.

  19. ندا می‌گوید

    این قسمت laststand که نوشتین ، خودش گیاهشو انتخاب میکنه من نمیتونم مثل عکس زمینمو درست کنم میشه راهنمایی کنید؟

    1. جواد می‌گوید

      سلام تو این مرحله بهت ۵۰۰۰ پول میده که شما بایستی با این ۵۰۰۰ تومان بهترین سلاح ها رو انتخاب کنی و روی زمین و روی آب بکاری و زمانیکه دکمه شروع رو که تقریبا وسط و پایین صفحه میاد رو بزنی حملات زامبی ها شروع میشه و ۵ مرحله پیاپیه که میتونی در حین بازی نیز از خودت دفاع کنی.

  20. HaMeD می‌گوید

    سلام
    تو نسخه دوم این بازی ایا میشه کارتای قفل شده رو از سایت یا اپ دیگه خرید؟
    ممنون میشم زود جواب بدین❤

  21. محمدی می‌گوید

    سلام من کارایی برگ چمن رو نمیدونم
    میشه برام ایمیل کنید یا یه پست در مورد کارایی گساهان توضیح بدید

    1. مصطفی می‌گوید

      اون سبزه که برگ برگ داره رو میگی؟ اون جلوی عنکبوتا رو وقتی میخوان چیزیت رو بگیرن میگیره در یک مربع 3*3 شعاع که ولی کار امد هست جلوی گل هات بذار.

  22. مراد می‌گوید

    سلام توی بازی قسمت ۲ برای اندروید چرا نمیشه گیاه های دفاعی خرید کرد پول هم دارم اینترنت هم دارم میزنعگ باید به اینترنت وصل باشی چیکار باید بکنم براش؟

    1. مریم می‌گوید

      سلام دوستان یه سوال دارم
      من توی باغچم یه عالمه گیاه داشتم که کامل رشد کرده بوون و پول میدادن، یهو همشون باهم غیرفعال شدن و دیگه پولی هم نمیدن ،هیچی هم لازم ندارن، نه اب نه کود نه موزیک، ولی دیگه اصلا پول نمیدن، باید چیکار کنم؟ اگر کسی میدونه لطفا راهنماییم کنه.

      1. hamid می‌گوید

        سلام تاریخ گوشیتو از حالت خودکار بردار چند روز ببر جلوتر بعد برو تو بازی درست میشه

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلام
          البته این جوری ممکنه خیلی از برنامه‌های دیگه‌اش به هم بریزه. روش درستی نیست!

      2. شیما می‌گوید

        باید،مرحله هست عکس دوتا تصویر هست تو ماشین بخری وباگاری ببری اونجا تا رشدکنن

        1. جواد می‌گوید

          سلام تو این مرحله بهت ۵۰۰۰ پول میده که شما بایستی با این ۵۰۰۰ تومان بهترین سلاح ها رو انتخاب کنی و روی زمین و روی آب بکاری و زمانیکه دکمه شروع رو که تقریبا وسط و پایین صفحه میاد رو بزنی حملات زامبی ها شروع میشه و ۵ مرحله پیاپیه که میتونی در حین بازی نیز از خودت دفاع کنی.

  23. علی می‌گوید

    سلام یه سوال داشتم. میخواستم بدونم که چطور باید یتی رو آورد؟ اون مرحله رو رفتم نیومده.

    1. hamid می‌گوید

      کاملا شانصیه رفتی به کار یا چیزی نداره

  24. Zahra می‌گوید

    برای اون زامبی که با فنر میاد چی بزاریم ؟ بادمجون چیکار میکنه برا زامبی ها؟

    1. ندا می‌گوید

      آهن ربا بذار، بعضی قارچها و حتی همین آهنربا فقط توی بازی شب کار میکنن و وقتی توی روز میذاریشون توی زمین، خوابن. بادمجون اینجا بیدارشون میکنه

    2. عباس می‌گوید

      بادمجون سلاح اهی شب رو فعال میکنه با گذاشتن روشون

    3. hamid می‌گوید

      سیب زمینی ۱۲۵ تا بزار بهش میخوره میوفته

    4. شیما می‌گوید

      باید،مرحله هست عکس دوتا تصویر هست تو ماشین بخری وباگاری ببری اونجا تا رشدکنن

    5. مصطفی می‌گوید

      گیاه های شبو اگه دقت کنی میبینی که در مراحل روز هنگام انتخاب کارت ها تیره هستند یعنی کار نمیکنند ولی اگه بادمجون رو انتخاب کنی روشن میشن و در روز هم کار میکنند کافیه یک گیاه شب رو بذاری مثلا اهنربا میبینی که خوابیده و کاری انجام نمیده ولی اگه بادمجونو روش بذاری اونو میگیره و بیدار میشه و عین شب کار میکنه.

      1. بینام می‌گوید

        سلام، خیلی ممنون از راهنماییتون، واقعا کمک کننده بود
        میشه لطفا بگین غول ها رو چجوری و با چی باید کشت من نمیتونم اصلا بکشمشون

  25. ali می‌گوید

    Salam,msn plant vs zambi 1ro goshi bazi mikonam mikhan bedonam chetori survival va endles baz konam??

    1. علی ارغوان می‌گوید

      باید به مرحله های بالاتر دسترسی پیدا کنید تا این دو حالت آنلاک بشه

  26. رز می‌گوید

    سلام لطفابگیدچجوری میتونم باغچه رو بزرگترکنم واینکه باغچه روچجوری آبیاری می شه فقط شخم زدنش واسه رشدگیاه کفایت میکنه؟؟؟

  27. رز می‌گوید

    سلام چجوری میشه زمینم روبزرگترکنم واینکه بگفته زمینوآبیاری کنیدآیاابزاری داره یامنظورفقط همون شخم زدن بابیله ست؟ممنون

  28. کسی ک کمک جدی میخاد می‌گوید

    سلام من نسخه ی 2012 زامبی پلنت رو دارم 8-5 یه غوله میاد که یه تیر پراغ برق داره و هر پیزی رو میکارم له میکنه تو رو خدا کمکم کنید دو هفته است ک نمیتونم جلو ببرمش خیلی خسته شدم….

    1. خیتبتزنیدفب می‌گوید

      اول از گیلاس استفاده کن بعد از فلفل

    2. سید احمد می‌گوید

      سلام.
      با کاشتن تیغی که دوبار ضربه میزنه در جلوی اولین لاین دفاعیتون غول سرگرم خرابکردنش میشه بعد با مواد منفجره ب جان غول بیافت.البته بگم که تیغ بیشتر از 10 پانیه دوام نمیاره

    3. سعید می‌گوید

      سلام فلفل قرمز ببر میمیره

    4. شیما می‌گوید

      من تو کامپوتر داشتم اا مرحله بیست وپنج بیشتر نمیتونسنم برم ذرت موشکی خارهای تیغه ای هر چه میکشاتم میکندن واصلا اصلا تمومی نداشت

  29. Mina می‌گوید

    سلام، تو قسمت survival مرحله endless غول هایی که چشماشون قرمزه چرا از بین نمیرن؟ 27 تا flag بیشتر نرفتم ، به هیچ وجه نمیمیرن

    1. مصطفی می‌گوید

      خیلی قویه خودم اونارو دیدم غول معمولی با دو کدو میمیره غول چشم قرمز با سه کدو باید ترکیب خوب هم داشته باشی مثلا از جلو به ترتیب دو ردیف از اون تیغ دار ها بذار و روش از اون تیغ قویتر بذار سه سه شاخ داره بعد سیب زمینی بعد یک ردیف اهن ربا که میتونی با بادمجون بیدارش کنی بذار برای مقابله یا ماینر یا همون زامبی که خاکو میکنه از ته میاد همه ی گلاتو میخوره بعد سه ردیف هندونه و یک ردیف هندونه یخی بذار دو ردیف اخر هم گل دوتایی که روی گل میره بذار. اینایی که گفتم مثل هندونه یخی یا گل دوتایی یا تیغ سه سر رو تو فروشگاه هست باد بخری اگه دقت کنی تو انتخاب کارت میبینی که یک ردیف هشت تایی خالیه اونا کارت هایی هستند که رویه بعذی از کارت های معمولی میرن و کاراییشون رو افزایش میدن مثلا هندونه یخی رو هندونه معمولی میره و باعث میشه که هندونه های یخی بندازه و سرعت حرکت اونارو کم کنه.

  30. هدایت می‌گوید

    سلام تو قسمت چییل اوت ادونس باید چکار کنم تا چراغ روشن بشه

  31. سوگند می‌گوید

    سنگ قبری ک اول بازی میاد قسمت چهارمش اخرین مرحله اش تا قسمت سی فکر میکنم اخرین مرحلش باشه من فقط تونستم تا مرحله بیست و چهارش پیش برم میشه کمکم کنید و بگید ک چطور زمینم رو بسازم تا بتونم مرحلشو رد کنم؟ متشکرم

  32. azin می‌گوید

    من تو مرحله ۵موندم هر کاری میکنم نمیشه بازی کرد.اونجا که دسته میاد سره زامبیا میشکونه.میشه بهم بگید چیکار کنم

  33. Anita می‌گوید

    در کدوم قسمت ییتی غول میاد؟؟؟مینی گیم یا همون بازی اصلی؟؟؟

    1. مصطفی می‌گوید

      ممکنه تو قسمت مینی گیم اون مرحله که زامبیها نامرعی هستند بیاد یا امکان وجودش از مرحله 1-4 تا 9-4 هست شانسیه اگه چند بار بری میاره.

  34. مینا می‌گوید

    من تمام کردم و در پایان گل افتاب گردان نقره ایی داد مجسمه مانند اما نمیدانم چرا اون تمام چیزهایی که خریدم استفاده نمیشه چطوری باید استفاده کنم خواهش؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سوگند می‌گوید

      ابجی اگه منظورت اون پایینی هاست باید بگم ک اون پایینی ها اون یکی ک ذرت تو دهنشه وقتی دوتا ازونا ک کره پرت میکنن رو باید کنار هم توی زمین بذاری بعدش اون دستگاه رو بذاری روشون و همینطور پیش میره یعنی اول باید تیر های ساده ات رو روی زمین قرار بدی و بعدش تیر های قوی تر رو ک همون پایینی ها هستن روشون بذاری عزیزم سوال داشتی تو همینجا بذار میام نگاه کنم عزیزم و برات توضیح بیشتر بدم فداتشم.

      1. شیما می‌گوید

        سلام یه چی هست تو ماشین مثل تیغ چمن زنی هست کنار بیل هست با این سیل زمینی های چسب زده کارایی اینا چیه

        1. مصطفی می‌گوید

          سیب زمینی چسب زده که قیمتش 2000 هست روبخری میتونی وقتی که زامبی ها یک سیب زمینی رو انقدر خوردن که تیکه هاش کنده شده و داره نابود میشه یکی مثل اون بذاری تا تعمیر شه اگه نخریده باشیش باید سیب زمینی رو پاک کنی تا بتونی یک سیب زمینی سالم بذاری

        2. مصطفی می‌گوید

          اون که هم که میگی شبیه چمن زن هست و کنار تیشه هست تو فروشگان ماشین های ته زمین رو که دیدی؟ وقتی یک زامبی برسه ماشین از روش رد میشه و تمام زامبی های اون ردیف رو از بین میبره تو پشت بوم اگه دیده باشی میبینی که نیست اگه بخریش ماشن رو ماره ته زمین پشت بوم اون که شبیه جارو برقی هست هم همین کارایی رو داره و برای اب هستش

      2. مصطفی می‌گوید

        اون سیب زمینی مشکیه که از فروشگاه میخریم به چه دردی میخورع

    2. شیما می‌گوید

      شمارلابد،نسخه جدیدش ندارید اچن قدیمی بود که زود تموم میشد این بی نهایت داره من چند ماه شبانه روز بازی میکنم تموم نشده

  35. هادی خردمند می‌گوید

    چگونه افتاب هایم را بیشتر کنم تا ابزار های زیادی بگذارم

    1. سوگند می‌گوید

      عزیزجایی ک تمام تیرهات هستن و انتخابشون میکنی ی گلی هست ک دو تا سر داره باید توی زمینت اول گل افتاب گردانی ک یک سر داره رو بذاری بعدش گل افتابگردانی ک دوتا سر داره رو روش قرار بدی

  36. شبنم می‌گوید

    سلام ممنون از توضیحاتتون ولی خیلی دوس دارم بدونم چن مرحله اس

    1. sajjad می‌گوید

      تموم نمیشه مرحله هاش بی نهایته قربونت!

    2. سوگند می‌گوید

      ابجی این بازی اخر نداره هر چقدر ک پیش بری باز هم مرحله های جدید برات میاد ببین توی اون مجسمه گل افتابگردان ک طلایی هست برو بعد چندتا چراغ داره ک باید اون ها رو روشن کنی بعد با اون دکمه وسط موست بکش پایین ببین تا زیر زمین همینطوری پیش میره یعنی وقتی اون چراغ هایی ک اول برات گذاشته همه رو روشن کنی چندتا خواسته دیگه ازت داره ک باید انقدر بازیی کنی ک اونها رو هم روشن کنی و اخر نداره ، البته بگم داره اخر ولی خییییلی سخته رسیدن ب اخرش

      1. ریحانه می‌گوید

        سلام چجوری از نخود فرنگی چهار تیر مسلسلی استفاده کنم

  37. Reza می‌گوید

    ممنون خوب بود.

  38. مجید می‌گوید

    تو مرحله شکستن کوزه ها که خیلی طولانیه آخرش چی میشه؟چند مرحله است؟lمن تا مرحله 54 هم رفتم ولی سوختم لطفا کمکم کنید

    1. شیرین می‌گوید

      اصلا آخری وجود نداره!!!هر چقدر بری تموم نمیشه!!!فقط هرچقدر بیشتر بری سخت تر میشه!

    2. sajjad می‌گوید

      مجید جان تموم میشه 2 یا 3 تا بیشتر نیست من 3 مرحله از شکستن کوزه ها رو رفتم بازی رو برنده شدم!

      1. sajjad می‌گوید

        ببین بازی من همه چیش وقتی دانلود کردم باز بود برای همین تموم شد الان توی اون یکی رفتم هر چقدر بری تموم نمیشه!

    3. سوگند می‌گوید

      ببین مهم این نیست ک مرحله رو ب اخرش برسونی مهماینه ک چراغ های اون چیزهایی ک توی مجسمه گل طلایی هستن رو روشن کنی اون کوزه پونزده تا مرحلشو ک بری چراغش توی مجسمه گل طلایی روشن میشه.

    4. مصطفی می‌گوید

      بینهایته چون 9 تا مرحه تمام شدنی داره و اون قسمت پایینی هم که باید زامبی بکاری هم نه تا مرحله تمام شدنی داره اگه ببینی هرکدوم بعدش یک مرحله دارن که میشه بیست مرحله ولی توی گوشه بالا سمت راست که تعداد جام هارو نشون میده 18 تاست پس میشه فهمید که تموم نمیشه.

  39. ali می‌گوید

    salam matalab khobi bood,faghat nagoftet k chejor mitonim on gholi k ro posht boom miyad o bokoshem,lotfan age kasi midone b manam bege,mamnon

    1. sajjad می‌گوید

      ببین اون قول رو روش دوتا کدو تنبل یا دوتا فلفل یا همون جوراب کریسمس بزاری میمیره عزیز!

      1. شیما می‌گوید

        جوراب کریسمس کدومه

    2. محمد می‌گوید

      کدو و فلفل

  40. nima می‌گوید

    اولا مطلب خوبی بود و من هم همین الان روی گوشی هر چند وقت یکبار بازی رو تکرا می کنم ولی محض اطلاعاتون نسخه دو رو من دو روز پیش روی آیپد نصب کردم و شروع به بازی کردم اتفاقا جالب و جذاب هم هست و اصل داستان رو زیاد تغییر نداده