هک شدن سایت یوبی‌سافت و سرقت اطلاعات کاربران آن

دسترسی هکرها به حساب کاربری کاربران سایت Ubisoft منجر به انتشار بیانیه ای از سوی این شرکت برای تغییر گذرواژه کاربران شد.

1

فارنت: با هک شدن یکی از وب سایت‌های یوبی سافت، اطلاعات شخصی کاربران آن نیز به سرقت رفت. هکر یا هکرهایی با نفوذ به سیستم‌های آنلاین یوبی سافت، توانستند به نام کاربری، ایمیل و گذرواژه کاربران زیادی دسترسی پیدا کنند.

1ubisoft-hacked-pc-games

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که یک حساب Uplay دارید یا در طول سال‌های اخیر از بازی‌های یوبی سافت استفاده کرده‌اید، سریعا به حساب پست الکترونیک خود مراجعه کنید و با استفاده از ایمیلی که احتمالا از طرف این شرکت دریافت کرده‌اید، مراحل مورد نیاز برای بازیابی گذرواژه خود را طی کنید. البته این شرکت در ایمیل ارسالی خود از تمامی کاربران خود خواسته به تغییر گذرواژه خود، مبادرت ورزند.

قابل ذکر است که طی ادعای این شرکت، اطلاعات مرتبط با کارت‌های اعتباری و یا اطلاعات پرداخت‌های انجام گرفته توسط کاربران، مورد دستبرد قرار نگرفته‌اند، زیرا این شرکت، این اطلاعات را بر روی سرورهای خود ذخیره نمی‌کند.

Source: Digitaltrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهزاد می‌گوید

    صبح برای من هم یک ایمیل امد نوشته صریعا پسورد خود را تغییر دهید