وقتی مسئول پشتیبانی ایسوس مشخصات نکسوس 7 بعدی را افشا کرد!

یکی از کارمندان تیم پشتیبانی ایسوس ،در پاسخ به سوال کاربری که خود را علاقمند به نسل جدید Nexus 7 نشان میدهد ، مشخصات این تبلت جدید ایسوس و زمان عرضه آن را بیان می دارد

0

در مکالمه ای نوشتاری که بین یک کاربر و یکی از افراد تیم پشتیبانی ایسوس در گوگل پلاس انجام گرفته ، این نماینده شرکت اذعان داشته که نسل جدید تبلت نکسس 7 تا اواسط مردادماه عرضه خواهد شد.

این مسئول پشتیبانی پارا فراتر از این گذاشته و حتی اطلاعاتی در مورد مشخصات این تبلت نیز ارائه کرده است.به گفته وی ، Nexus 7 از اندروید جلی بین 4.3 و صفحه نمایش LED با رزولوشن 1920 در 1200 بهره می‌برد و به پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon مجهز خواهدبود.

مشخصات دیگر این تبلت شامل 2 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسلی است .البته این سبک مکالمات ممکن است جعلی باشند زیرا مسئولین پشتیبانی معمولا حیطه محدودی در جهت افشای اطلاعات دستگاههای عرضه نشده دارند اما از سویی دیگر ، در مشخصات اعلامی ، موردی که غیرممکن و یا دور از ذهن به نظر برسد وجود ندارد.

Source: Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.