اولین تصویر از اکسپریا i1 ؛ هوشمند تیزبین سونی با لنز 20 مگاپیکسلی!

آن‌طور که در تصاویر مشخص است، اندازه صفحه نمایش، حد واسط دو دستگاه مشاهده شده دیگر در تصویر است و به نظر می‌رسد شاهد استفاده از صفحه نمایش 5.3 یا 5.5 اینچی باشیم.

2

فارنت: این هفته سونی ما را با عضو جدید و البته بزرگترین عضو خانواده اکسپریا، یعنی اکسپریا اولترا زد، با صفحه نمایش 6.4 اینچی آشنا کرد اما تصویری که به طور غیر رسمی منتشر شده، حکایت از تلاش سونی برای معرفی محصولی مشابه دارد.

این دستگاه هوشمند که فعلا از آن با نام Xperia i1 یاد می‌شود، پس از انتشار تصاویری غیر رسمی از آن در سایت برزیلی TechTudo مورد توجه محافل خبری قرار گرفت. در تصویر منتشر شده، سه گوشی هوشمند سونی مشاهده می‌شود.

در سمت راست، اکسپریا ZL، در سمت چپ Xperia Z Ultra و در وسط جناب Xperia i1 خودنمایی می‌کنند. ظاهرا برای فروش بالای این دستگاه برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته و به همین دلیل شاهد استفاده از دوربین 20 مگاپیکسلی در آن خواهیم بود.

xperia-i1-Sony

آن‌طور که در تصویر مشخص است، اندازه صفحه نمایش، حد واسط دو دستگاه مشاهده شده دیگر در تصویر است و به نظر می‌رسد شاهد استفاده از صفحه نمایش 5.3 یا 5.5 اینچی باشیم. پیش از این، عکس‌هایی غیر رسمی از گوشی مخصوص سونی با کیفیت بالای دوربین با کد Honami و صفحه نمایش 5 اینچی منتشر شده بود.

مشخصات احتمالی دیگر این دستگاه هوشمند، عبارتند از پردازنده اسنپ دراگون 800 و تقویت کننده صدا با برند واکمن. آنچه که در تصاویر مشاهده می‌شود، استفاده از فلش زنون در کنار فلش دوبل LED و لنز کارل زایس را قوت می‌بخشد.

اگر این تصاویر منتشر شده جنبه حقیقت به خود بگیرند، به زودی شاهد عرضه Xperia i1 خواهیم بود و بدین ترتیب سونی نیز به جمع تولیدکنندگان گوشی‌هایی با کیفیت بالای دوربین خواهد پیوست.

نوکیا دیگر شرکت فعال در بازار گوشیهای همراه نیز ، برندی است که تاکنون به معرفی چندین نمونه با دوربین‌های قوی پرداخته و قصد دارد برترین محصول خود در این زمینه را با نام احتمالی Lumia 1020 در ماه آینده معرفی کند.

سامسونگ نیز با استفاده از به کارگیری زوم اپتیکال تا 10 برابر در Galaxy S4 Zoom، سعی کرده محصولی ترکیبی از یک گوشی/ دوربین ارائه کند. اما سوال اینجاست که آیا استفاده از سنسوری 20 مگاپیکسلی می‌تواند برگ برنده سونی برای رقابت با بزرگان بازار باشد؟ به نظر می‌رسد در نمایشگاه IFA که در مردادماه برگزار خواهد شد به این سوال پاسخ داده خواهد شد و شاید باید شاهد رقابت رو در روی این محصول جدید سونی با گلکسی نوت 3 سامسونگ باشیم.

Source: DigitalTrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    با سلام خدمت شما من یک سوال داشتم که قیمت این موبایل باید چند باشه میشه بگین ممنون میشم چون میترسم به 2 ملیون رسیده باشه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      این گوشی بعدها با نام اکسپریا زد وان عرضه شد. قیمتش رو هم می تونید اینجا ببینید
      http://bit.ly/19WPbBI