قابلیت منحصر به فرد ویندوز 8.1 از زبان مدیر ارشد مایکروسافت!

مدیر ارشد مایکروسافت معتقد است ویندوز 8.1 این شرکت به قابلیتهایی مجهز است که نقش مهمی در پیشرفت تکنولوژی دارد.

1

فارنت: پرینت سه بعدی، رفته رفته به تکنولوژی تبدیل می‌شود که روز به روز بر میزان استفاده از آن افزوده می‌شود و اکنون به مرحله ای رسیده‌ایم که یک سیستم عامل رایانه نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند . در کنفرانس بیلد 2013، مایکروسافت از نسخه‌ای از ویندوز رونمایی کرد که به طور پیش فرض از قابلیت چاپ سه بعدی پشتیبانی می کند. شاید بتوان این قابلیت ویندوز 8.1 را یکی از مهم‌ترین پیشرفت‌های حادث شده در جهت توسعه فناوری چاپ سه بعدی برشمرد.

windows-8-1-3d-printing-650x0

مدیر ارشد برنامه های تحت وب مایکروسافت، آنتونی لبلوند، در تشریح قابلیت‌های این سیستم عامل و سازگاری با چاپ سه بعدی می‌گوید: ” چاپ سه بعدی رفته رفته فراگیرتر می شود و ویندوز 8.1 تنها پلتفرمی است که به طور پیش فرض از این قابلیت پشتیبانی ‌می‌کند.” وی می افزاید: ” لازم به ذکر است که سیستم عامل‌هایی مانند مک ،اندروید و iOS قابلیت استفاده از این فناوری را ندارند!”

url
ویندوز 8.1 به توسعه دهندگان نرم افزاری امکان می‌دهد قابلیت‌های چاپ سه بعدی را به طور پیش فرض در برنامه‌هایشان استفاده کنند. Leblond با بازکردن برنامه‌ای به کاربران اجازه ترسیم شی سه بعدی و چاپ آن را داد.

legoapi-600x600

بعد از معرفی این برنامه، نتیجه فرآیند چاپ سه بعدی به همگان نشان داده شد. بعد از اتمام این معرفی، وی برای نمایش قابلیت‌های پیش فرض ویندوز 8.1، به کنترل یک روبات از طریق تبلت مایکروسافت و با استفاده از قابلیت ارتباطی وای فای پرداخت.

Source: Digitaltrends

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیرحسین می‌گوید

    حالم به هم خورد …
    حالا مایکرو سافت میخواد اینقدر شورشو در بیاره تا از اونور بیفته !
    عزیزم تو امیروز زندگی کن، برای فردا برنامه ریزی کن …
    باز اپل بلده چجوری زرق و برق الکی بده به سیستماش این مدیر ابله همونم بلد نیست
    آخه چند نفر میشناسین که چاپ سه بعدی رو از نزدیک دیده باشن !؟ اصلا ولش کن به من چه …
    بیل گیتس کجایی …