آمار عجیب مایکروسافت از کاربرانی که ویندوزفون را به اندروید ترجیح داده‌اند

مایکروسافت معتقد است رابط کاربری جذاب ، سرعت و امنیت بالا ، دلایل عمده انتخاب ویندوزفون به عنوان سیستم عامل موبایل برای کاربران است.

6

فارنت: در مقدمه کنفرانس مایکروسافت ،سم جورج ، مدیر مسئول برنامه های گروهی مایکروسافت جزئیاتی را در مورد سیستم عامل موبایل مایکروسافت و اینکه کاربرانی که به سمت استفاده از این سیستم عامل گرایش می‌یابند، پیش از این از چه سیستم عاملی استفاده می‌کرده‌اند ارائه داد.

Sam_George_BUILD

با توجه به سیستم عامل‌های مختلف موجود در بازار گوشی‌های همراه و رقابت تنگاتنگ iOS و اندروید، شاید طرح چنین پرسشی برای کاربران زیادی جالب به نظر برسد. بنابر اظهار نظر این مقام مسئول مایکروسافت ، 42 درصد کاربرانی که استفاده از ویندوز فون را برمی‌گزینند، از گوشی‌هایی با قابلیت‌های معمولی، به سمت استفاده از گوشی‌هایی با سیستم عامل مایکروسافت کوچ کرده و این سیستم عامل را به علت قابلیت‌های خاص از جمله رابط کاربری مطلوب، پیچیده نبودن و همچنین به عنوان گذرگاهی برای ورود به دنیای گوشیهای هوشمند انتخاب کرده اند.

آنطور که در این کنفرانس بیان شده ، 4 میلیارد کاربر در سراسر جهان همچنان از گوشی‌هایی که غیر هوشمند خوانده شده‌اند، استفاده می‌کنند و میزان تمایل در این کاربران برای استفاده از ویندوز فون روز به روز درحال افزایش است و نهایتا 23 درصد از کاربران ویندوز فون را کاربرانی تشکیل می‌دهد که از سیستم عامل اندروید به سمت این سیستم عامل گرویده‌اند.

Switch_from_Android

آمار بالایی که قطعا با توجه به رضایت اکثر کاربران از سیستم عامل اندروید کمی عجیب به نظر می رسد.آنطور که از شواهد امر پیداست مایکروسافت با ارائه چنین آمارهایی قصد دارد بیش از پیش ، به طرح برتری‌های سیستم عامل ویندوز فون نسبت به اندروید بپردازد.

Source: Wpcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. فرشاد می‌گوید

    2ماهه لومیا 820 دارم در یک کلام وینفون فوق العادس برخلاف لگروید کاملا تمیز و شیک و بهینه عمل میکنه

  2. rastegar.amir3 می‌گوید

    از اینکه آندروید مسخره رو فروختم و الان لومیا دارم فوق العاده راضیم!
    ایشالا برنامه ای که نوشتم هم تایید بشه بریم استور!

  3. RAPTOR می‌گوید

    فقط 1100:

    1.شارژ فقط یکبار در هفته!
    2.وزن : —- no Weight
    3.آنتن در حد م.ا هواره
    4.میتونی پنج تاشو با هم بزاری تو جیبت!
    5.به عنوان سنگ برای مواقعی که ماشین رو تو سر پایینی پارک میکنید!
    6.قیمت: مفت
    7….و صدها امکانات دیگر

  4. S01iD_M4N می‌گوید

    این نشون میده آمار آیفون خیلی کم بوده و روشون نشده نشون بدن!

    پس نتیجه میگیریم هرکی آیفون داشته دودستی چسبیده بهش!!

    در کل من زیاد اهل کل کل نیستم و خودم هم یه گوشی اندروید دارم (WT19i)

    ولی چون من تو کار توسعه و برنامه نویسی برای IOS , Android هستم آی او اس رو بیشتر میپسندم چون هسته خیلی قوی داره و میتونه برنامه هارو به صورت Native تو خودش اجرا کنه ولی اندروید فقط میتونه Frame work بسازه و برنامه رو روی اون پیاده کنه که زیاد جالب نیست!!!

  5. آرش می‌گوید

    یکیش هم من بودم که بلانسبت شما مثل … پشیمون شدم و دوباره برگشتم به این سیستم عامل دوست داشتنی یعنی اندروید. وینفون… دیگه اسمشم نمیارم:|

  6. بهروز می‌گوید

    این آماری که داده اصلا عجیب نیست
    گفته 23 % از کسانی که از WinPhone استفاده می کنند قبلا آندروید داشتن .
    خوب این کجاش ایراد داره ؟