آپدیت جلی بین برای اکسپریا iON از راه رسید

به روزرسانی جلی بین برای اکسپریا ion اگرچه با تاخیر ، اما از هم اکنون در دسترس کاربران قرارگرفته و به تدریج برای نواحی جغرافیایی مختلف عرضه خواهد شد.

1

فارنت: گوشی Xperia ion سونی در نمایشگاه CES 2012 معرفی شد و 6ماه بعد با اندروید 2.3 وارد بازار شد. در همان بدو ورود سونی قول داد به روز رسانی بستنی حصیری را برای این گوشی منتشر کند .عرضه این به روزرسانی با چهار ماه تاخیر از سوی سونی ارائه شد و بار دیگر ، سونی قول داد نسخه جلی بین را برای این گوشی منتشر کند. برنامه زمانی برای عرضه این به روزرسانی ، چندین بار به تعویق افتاد اما به نظر می‌رسد بالاخره انتظارها به پایان رسیده و به روزرسانی 4.1.2 برای این گوشی آماده شده و دارندگان این گوشی هوشمند ، به زودی اعلانی مبنی بر در دسترس بودن این به روز رسانی دریافت خواهند کرد.

Xperia-ion-JB-update-315x560

این در حالیستکه دو روز پیش هم خبری مبنی بر انتشار به روزرسانی اندروید 4.2.2 برای اکسپریا زد منتشر شده بود.لازم به ذکر است که همانند دیگر به روزرسانی های منتشره ، این به روزرسانی هم به تدریج و بسته به ناحیه ای که در آن زندگی می‌کنید قابل دریافت خواهد بود.برای دریافت این به روزرسانی هم می‌توانید از طریق منوی گوشی ( برای دریافت به روزرسانی به صورت OTA) یا از طریق Sony Pc Companion اقدام کنید و البته اگر کمی ریسک پذیر باشید می توانید این فیرمویر جدید را دانلود و با Flashtools ، فلش کنید.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمدرضا حیدری می‌گوید

    محسن جون برای گوشی neo l کی میاد ممنون میشم بهم بگی