تماشا کنید: فناوری‌های بکار رفته در صفحه نمایش گوشی اکسپریا ZU سونی

این تلفن همراه با صفحه نمایش 6.4 اینچی و با وضوح 1080p از چندین فناوری انحصاری در صفحه نمایش‌ تلویزیون‌های HDTV شرکت سونی بهره می‌برد.

2

فارنت: همانطور که می‌دانید شرکت سونی از گوشی اکسپریا  زد اولترا به عنوان بزرگترین تلفن همراه هوشمند با صفحه نمایش فول اچ.دی رونمایی کرد.

xperia_z_ultra_black

این تلفن همراه با صفحه نمایش 6.4 اینچی و با وضوح 1080p از چندین فناوری انحصاری در صفحه نمایش‌ تلویزیون‌های HDTV شرکت سونی بهره می‌برد. فناوری تریلومینوس از جمله این فناوری‌هاست که سونی می‌گوید رنگ‌های غنی‌تر و بیشتری را به صفحه نمایش گوشی شما خواهد آورد و فناوری موتور ایکس رئالیتی نیز کنتراست، نور و شفافیت را در صفحه نمایش بهبود خواهد بخشید و نویز تصاویر را کاهش خواهد داد.

سونی برای معرفی این فناوری‌ها یک ویدئو رسمی منتشر کرده که می‌توانید آن را به تماشا بنشینید. برای آشنایی بیشتر با گوشی اکسپریا ZU‌ می‌توانید در این مطلب همراه ما باشید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. زهرا می‌گوید

    قربونش برم اکسپریاz اعلی حضرتیه برای خودش.
    راستی کجا باید وارد بشیم تابتونیم بامدادروگوشی بنویسیم؟چه برنامه ای میخواد.؟

  2. منصور می‌گوید

    به نظرم واقعا سنگ تمام گذاشته. امیدوارم بتونیم ضعف نمایشگر اکسپریا زد رو از یاد ببریم