اولین اسکرین شات‌های اپتیموس جی 2 ال‌جی با منوی فارسی!

اسکرین شاتهای منتشره ، نه تنها رابط کاربری را با زبان شیرین فارسی به تصویر می کشد ، بلکه عدم استفاده از کلیدهای سخت افزاری و رزولوشن صفحه نمایش نیز به خوبی در آن مشهود است.

2

فارنت: سه گانه عکس‌های منتشره از محیط کاربری گوشی ال‌جی اپتیموس جی 2، نمایش دهنده تصاویری است که انتظار می‌رود تصاویر رابط کاربری پرچمدار جدید ال‌جی باشد.عکس‌هایی که نشان می‌دهند، این شرکت، رابط کاربری اپتیموس را چندان تغییر نداده اما ریزه کاری‌هایی را در جای جای این رابط کاربری اعمال کرده است.

Optimus-G-2-ScreenShot

در این اسکرین شات‌ها به خوبی مشاهده می‌شود که این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ دی مجهز خواهد بود.یکی از این تصاویر که محیط کاربری گوشی را این بار با زبان شیرین پارسی به تصویر کشیده است نیز در میان این تصاویر دیده می‌شود. در این تصاویر می‌توانید دکمه‌های نرم افزاری موجود بر روی صفحه نمایش را مشاهده کنید. قابلیتی که نشان می‌دهد ال‌جی تصمیم گرفته در نسل جدید گوشی‌های خود، کلیدهای فیزیکی را حذف کند.

Optimus-G2-ScreenShot

قابلیتی که شاید کار را برای ساخت نکسوس 5 پرسرو صدا راحت‌‌تر کند. پیش از این نیز تصویری منتشر شده بود که ظاهر این گوشی هوشمند در آن به خوبی نمایان بود و در عین حال، پیش از این، کوالکام و ال‌جی، استفاده از تراشه اسنپ دراگون 800 در این گوشی را تایید کرده بودند.

Source: Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مونا می‌گوید

    کاش قیمت تخیلی نداشته باشه که ما هم بتونیم بخریم

  2. منصور می‌گوید

    سلام
    فارنت دقت کردی فونتش کاملا شبیه فونت متن مطالب شماست!
    البته همه بدونن بد نیست که این به دلیل استفاده شما از فونت دروید هست که خیلی قشنگه
    این منو فارسی اپتیموس جی 2 از الان منو عاشق خودش کرد