اپلیکیشن CPU-Z ؛ چگونه از زیر و بم گوشی اندرویدی خود سردر بیاوریم؟

شما می‌توانید اطلاعات کاملی را به راحتی از گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود به دست آورید که خیلی جاها می‌توان به کار بیاید، حتی وقتی قرار است در یک مجادله دیجیتالی قدرت گوشی اندرویدی خود را به رخ دوستان بکشید!

2

فارنت: کسانی که به کامپیوتر و سخت‌افزار آن اهمیت می‌دهند مطمئنا تا بحال با برنامه CPUID آشنا هستند. این برنامه اطلاعات کاملی از سخت‌افزار رایانه شما به شما می‌دهد و کار شما را برای اورکلاک سیستم و بهینه ساختن آن آسان می‌کند.

Android-CPU-Z

حال شرکت سازنده این برنامه، هفته گذشته اپلیکیشن اندروید برنامه را نیز بر روی گوگل پلی عرضه کرده، بدین وسیله شما می‌توانید اطلاعات کاملی را به راحتی از گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی خود به دست آورید که خیلی جاها می‌توان به کار بیاید، حتی وقتی قرار است در یک مجادله دیجیتالی قدرت گوشی اندرویدی خود را به رخ دوستان بکشید!

[nggallery id=92]

در واقع با اپلیکیشن CPU-Z شما میتوانید اطلاعات کاملی از پردازنده، باتری، اطلاعات سیستم عامل و سنسورهای موبایل خود به دست آورید. این اپلیکیشن بر روی اندروید نسخه 3.0 به بالا کار می‌کند  و از زمان عرضه خود تا به حال نمره 4.8 از 5 را گرفته است. دوستان کافه بازار دیروز این برنامه را به درخواست فارنت به مجموع برنامه‌های خود اضافه کردند و برای دریافت آسان و بدون دردسر آن، می‌توانید به کافه بازار مراجعه کنید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Green

CPU-Z Android App

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    وقتی دریافت از بازار رو میزنم و میره تو بازار میگه برنامه یی مورد نظر شما یافت نشد!
    میشه راهنمایی کنین

  2. body می‌گوید

    بدک نبود