گوگل این بار هجدهم مرداد سرویس Latitude را بازنشسته می‌کند!

با استفاده از سرویس Google Latitude ، کاربر می تواند موقعیت مکانی خود را با دوستانش به اشتراک بگذارد.این سرویس به عنوان قابلیتی در درون Google Maps قابل استفاده است.

0

فارنت: اگر چندروز بعد از بسته شدن سرویس خبرخوان Google Reader ، دلتنگ این سرویس شده اید ، بد نیست بدانید که سرویس دیگری از گوگل نیز به زمان بازنشستگی خود نزدیک می‌شود. Google Latitude ، سرویسی که بر مبنای موقعیت مکانی کاربر ، خدمات خود را به وی ارائه می‌کند و این مکان را با دیگران به اشتراک می‌گذارد در تاریخ 18 مردادماه بازنشسته خواهد شد.

google-latitude-retiring

نکته جالب اینکه کلیه سرویسها و برنامه هایی که توسط سازندگان دیگر ارائه شده و برپایه اطلاعات بدست آمده از Latitude کار می‌کنند نیز کارایی قبلی خود را از دست خواهند داد.البته گوگل قول داده که به دنبال تقویت برنامه های به اشتراک گذاری موقعیت مکانی و قابلیتهای اینچنینی ، نظیر آنچه هم اکنون در گوگل پلاس شاهد هستیم ، خواهد بود.درحال حاضر فقط کاربران اندروید می‌توانند موقعیت مکانی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و کاربران iOSباید منتظر عرضه شدن چنین قابلیتی برای گوشیهای خود باشند.

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.