انتشار تصاویر بیشتر و زمان عرضه اپتیموس جی 2 ال‌جی

مراسم معارفه این گوشی هوشمند برای چهارشنبه شانزدهم مرداد (7 آگوست) برنامه‌ریزی شده و مطمئنا تا چند هفته بعد از آن یعنی بیست و نهم مرداد ماه (20 آگوست) در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

2

فارنت: بعد از اینکه شرکت ال‌جی دعوتنامه‌هایش را برای مراسم معرفی اپتیموس جی 2 برای خبرنگاران و سایت‌های خبری ارسال کرد، موج عظیمی از اطلاعات در مورد این پرچمدار تازه به بیرون درز کرد و همچنین عکس هایی کاملا واضح از چهره این اسمارت فون نیز منتشر شد.

Lg-Optimus-G2

مراسم معارفه این گوشی هوشمند برای چهارشنبه شانزدهم مرداد (7 آگوست) برنامه‌ریزی شده و مطمئنا تا چند هفته بعد از آن یعنی  بیست و نهم مرداد ماه (20 آگوست) در کره جنوبی عرضه خواهد شد.
پرچمدار جدید ال‌جی از صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS با رزولوشن 1080p بهره می‌برد و همانطور که در عکس‌های منتشر شده مشخص شده، قاب حاشیه صفحه نمایش بسیار باریک است.این محصول با اندروید 4.2.2 عرضه خواهد شد و به پردازنده اسنپ دراگون 800 همراه با چهار هسته Krait 400 مجهز است. این محصول همچنین مطابق اطلاعات فاش شده از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد، گرچه ال‌جی پیش از آن اعلام کرده که از 3 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

[nggallery id=96]

این محصول همچنین قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل چهارم مخابراتی LTE را دارد و باتری این محصول یک باتری 2,700 میلی آمپر بر ساعت و قابل تعویض است. اپتیموس جی 2 دارای دوربینی با سنسور 13 مگاپیکسلی است که در کنار دوربین دو دکمه عجیب را می‌توان مشاهده کرد و به نظر می‌رسد که قابلیت های خاصی را داشته باشند دو اسپیکر نیز در پایین دستگاه قرار دارد.

به نظر می‌رسد این پرچمدار به شدت به نکسوس 5 شبیه باشد ، نکسوس جدید نیز طبق شایعات در سیزدهم مهر ماه (5 اکتبر) همراه با اندروید 5 کیک لیمویی عرضه خواهد شد، اگرچه به تازگی شاهد اندروید 4.2 بوده‌ایم.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سیدمهدی می‌گوید

    باسلام
    میشه بگین این کی میاد و خیلی هم انتظار g pro رو کشیدم تا بخرم ولی نیومده و گوشی های دیگه خیلی دارن از اینا سر تر میشن بی زحمت یکی خبر درست بده کی میاد بازار ایران

    1. ابراهیم چهاردولی می‌گوید

      اواخر مرداد در کره جنوبی ممکنه عرضه بشه! البته فعلا شایعه هستش و معلوم نیست که کی وارد بازار ایران بشه.

      اما جی پرو بعد از ماه رمضان وارد بازار ایران میشه.