Ascend P6 هواوی؛ رونمایی از خوش‌اندام‌ترین گوشی دنیا

Ascend P6 هواوی باریکترین گوشی دنیا ، توسط هواوی و برای رقابت با گوشیهایی نظیر آیفون 5 ،گلکسی اس 4 و اچ تی سی وان ، با ضخامت 6.1 میلیمتر توسط هواوی معرفی شد که در کنار طراحی زیبا ، از بدنه فلزی بهره می برد.

2

هواوی این برند معتبر چینی بازهم توجه منابع خبری را معطوف به خود کرد. این شرکت با رونمایی از Ascend P6 ، گوشی هوشمند اندرویدی در رویدادی در لندن ، ضخامت 6.1 میلیمتری Ascend P6 هواوی را به عنوان باریکترین گوشی حال حاضر دنیا در معرض دید همگان قرار داد.

Ascend P6 هواوی از صفحه نمایش 4.7 اینچی 720p و بدنه ای فلزی بهره می‌برد و در پایان ماه ژولای ، در 19 کشور دنیا با قیمتی معادل 600 دلار عرضه خواهد شد.این شرکت همچنین اعلام کرده سیاستهایی را به منظور رقابت با گوشیهای برتر بازار از قبیل Galaxy S4,iPhone5,Xperia Z و Htc One دنبال می‌کند.اما آیا یدک کشیدن عنوان باریکترین گوشی جهان به تنهایی می‌تواند این گوشی را در این رقابت نفس گیر پیروز کند؟

مدیر عامل هواوی ، Richard Yu در این باره این چنین می‌گوید : ” سامسونگ محصولی با این قابلیت ندارد و از همین رو با معرفی محصولی خاص ، قصد رقابت با گوشیهایی نظیر آیفون 5 و یا گلکسی اس 4 را داریم . “

با معرفی محصولی اینچنینی ، هواوی توجه به سه مولفه را در دستور کار خود قرار داده است : طراحی ، دوربین و رابط کاربری. در قسمت طراحی ، اندام ظریف و استفاده از بدنه فلزی دو خصیصه منحصر به فرد هستند.

Ascend P6 هواوی در سه رنگ مشکی ، سفید و صورتی ! ارائه خواهد شد. روی کاغذ ، مشخصات این گوشی هوشمند ، اگر عالی نباشد ، اما می‌تواند رقیبی برای گوشیهای موجود در بازار باشد ، استفاده از پردازنده چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز ، 2 گیگابایت رم ، صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 ( والبته نه تمام اچ دی )، 8 گیگابایت حافظه داخلی (و قابلیت استفاده از مموری کارت) و بهره گیری از باتری 2000 میلی آمپر بر ساعتی در مقایسه با باتری 2600 میلی آمپر بر ساعتی S4 از مشخصات این گوشی جدید هواوی هستند. این شرکت اعلام کرده نسخه ای با قابلیتهای 4G نیز در ماه اکتبر ارائه خواهد کرد.

ku-xlarge

سیستم عامل و به کارگیری قابلیت ها

Ascend P6 هواوی از اندروید 4.2.2 به همراه پوسته ای که رابط کاربری Huawei Emotion نامیده می‌شود ، بهره می‌برد و برطبق آنچه توسط این شرکت اعلام شده چیزی نزدیک به 300 بهینه سازی مخصوص در این رابط کاربری به کار گرفته شده است.

قابلیتی نظیر Me Widget که توانایی شخصی سازی برنامه ها و ویجتها را از نظر اندازه و محل قرارگرفتن امکانپذیر می‌سازد ، قابلیتی خوب و البته نه چندان جدید به شمار می‌آید.قابلیتی دیگر در این رابط کاربری ، مدیریت توان است که میزان مصرف باتری را با استفاده از مانیتورینگ میزان استفاده از تراشه ، سخت افزار و نرم افزار بهینه می‌کند.هواوی اعلام کرده خبرهای جدیدی نیز در زمینه امنیت کاربر ، مدیریت هشدارها و گذرواژه ها به کار گرفته که متمایز از آنچه است که تاکنون کاربران مشاهده کرده اند.

Ascend P6 هواوی

AirSharing نیز امکان به اشتراک گذاری محتویات بین گوشی های همراه و دیگر تجهیزات از قبیل تلویزیون و تبلت یا گوشی همراه دیگری را امکان پذیر می‌کند.
سخن آخر اینکه P6 ، همانطور که اشاره کردیم در پایان ماه ژولای در 19 کشور دنیا (اکثرا در اروپا ) و آمریکا و چین ارائه خواهد شد و بدون قرارداد ، 600 دلار قیمت خواهد داشت و آنطور که پیش بینی شده تا ماه آگوست در 100 کشور مختلف در دسترس خواهد بود.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. body می‌گوید

    نوچ. به درد نمیخوره.

  2. بهزاد باهورزهي سوراني می‌گوید

    شرکت هواوی یکی از شرکت های معتبر دنیا با سابقه ی بیست ساله با رونمایی از گوشی هوشمند p6جای پای خود را در بازار موبایل های هوشمند تثبیت نموده است.از بحث تبلت های فول اچ دی هواوی که بگذریم ^موبایلی بامشخصات ذکر شده واقعا جای قدردانی از زحمات شرکت هواوی رادارد وباسیلست های جدید امید است که پشتیبانی این شرکت از محصولاتش رونقی دوباره در کشورمان بگیرد.