آموزش/ چگونه دستگاه جدید ویندوزفون خود را آماده بهره‌برداری کنیم؟

دستگاه ویندوزفون جدید خریداری کرده‌اید! خب اول باید به شما تبریک بگویم. اما در این مقاله آموزشی قصد دارم قدم به قدم شما را با نحوه راه‌اندازی دستگاه جدید ویندوزفون آشنا کنم تا شما بیشتر از پیش با این سیستم عامل با رابط کاربری فوق‌العاده آشنا شوید، هر چند برای بسیاری از کاربران دنیای گوشی‌های هوشمند نباید چندان کار سختی باشد.

6

فارنت: دستگاه ویندوزفون جدید خریداری کرده‌اید! خب اول باید به شما تبریک بگویم. اما در این مقاله آموزشی قصد دارم قدم به قدم شما را با نحوه راه‌اندازی دستگاه جدید ویندوزفون آشنا کنم تا شما بیش از پیش با این سیستم عامل با رابط کاربری فوق‌العاده آشنا شوید، هر چند برای بسیاری از کاربران دنیای گوشی‌های هوشمند نباید چندان کار سختی باشد.

قدم اول: گوشی ویندوزفون خود را روشن کنید و منتظر بمانید تا لوگوی سازنده و اپراتور و صفحه خوش آمدگویی و نهایتا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود.

11

– در گام نخست شما باید مقررات ویندوزفون را مطالعه و قبول کنید و در ادامه  شما سوال می‌شود که تنظیم و راه‌اندازی تلفن شما باید به چه صورتی باشد که دارای دو گزینه سفارشی و توصیه شده است.

در صورتی که شما گزینه توصیه شده را انتخاب کنید دستگاه اقدام به پیکربندی خود با دانلود به‌روز رسانی نرم‌افزار و تنظیم اتوماتیک مرکز بازخورد و تنظیم سیستم داده‌ها از جمله اتصال وای‌فای و صفحه کلید لمسی می‌کند ودر صورتی که شما گزینه سفارشی را انتخاب کنید تمامی تنظیمات بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

1

قدم دوم: پس از انتخاب دقیق و تنظیم مقدماتی، ما در حال حاضر با پیکربندی تاریخ ، زمان، کشور و منطقه روبرو هستیم  که البته  تنظیمات نادرست می‌تواند برای شما دردسرساز شود.

3

قدم سوم: در صفحه بالا هشدار داده می‌شود که با نام کاربری خودتان وارد سایت شوید که ترجیحا از اکانت مایکروسافت باشد البته توجه داشته باشید که این مرحله اجباری نیست ولی به شدت توصیه می‌شود چون راه اندازی یک تلفن همراه ویندوزفون با یک حساب مایکروسافت برای  شما مزایایی دارد از جمله:

بالاتر بردن امنیت تلفن همراه خود با سیستم پشتیبان گیری خودکار و اقدامات مبتنی برمکان، فعال کردن بازی‌ها در شبکه ایکس باکس لایو، موسیقی ایکس باکس و پیام رسان، دریافت و ارسال ایمیل با استفاده از OUTLOOK.COM، همگام سازی ویندوزفون خود با ویندوز هشت و رایانه، استفاده از سرویس اسکای درایو با فضای ذخیره‌سازی سخاوتمندانه 8 گیگابایت، خرید و دانلود برنامه از فروشگاه ویندوزفون، یکپارچه‌سازی توئیتر و سایر شبکه‌های اجتماعی در People Hub، دریافت نتایج شخصی در  جستجو، فروشگاه ، وب و موسیقی، همگام سازی مخاطبین به صورت خودکار با OUTLOOK.COM

4

قدم آخر: حالا کار تمام است و مراحل تنظیمات ویندوزفون شما با موفقیت پشت سرگذاشته شده و فقط ویندوزفون چند دقیقه را به نصب برنامه‌های مورد نیاز  شما سپری می‌کند.

از دنیای ویندوز فون لذت ببرید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. محمد مهدی می‌گوید

    ببخشید….منون از مطلب مفیدتون…من یه سوال داشتم…اکانت مایکروسافتی که وارد میکنیم هم باید مال آمریکا باشه یا نه؟

  2. هادی می‌گوید

    سلام دوستان من ویندوز فون دارم مشکلش اینه که از سایت هی معروف اهنگ دانلود میکنم ذخیره نداره کمکم کنید فقط اهنگ رو همونجا پخش میکنه فقط همین. ممنونم هادی هستم از مراغهع

    1. sajad می‌گوید

      درسته..اهنگ فقط پخش میشه…میتونی از نرم افزار هایی ک برای دانلود هست استفاده کنی ولی اونا هم اهنگو فقط تو خود همود نرم افزار دانلودر پخش میکنه نه تو موزیک پلیر…بهتره با pc دانلود کنی بریزی تو گوشیت

  3. body می‌گوید

    یک سوال! فرمت برنامه های نصب شدنی ویندوفون 8 چیه و آیا برنامه های اگزه exe در آن نصب میشه؟

    1. sajad می‌گوید

      نه…فرمت نرم افزار های ویندوز فون ۸ (xap) هست

  4. issac می‌گوید

    خوبه که اموزش میدین
    من خودم ویندوز فون دارم
    ناقص بود مطالبش.
    اما ممنونم