نوکیا دلایل وتاریخ رسمی جدایی خود از سیمبین را اعلام کرد

نوکیا اعلام کرده با توجه به زمان بر بودن فرآیند تولید و تعداد پایین گوشیهای فروش رفته ، به زودی عرضه گوشیهای سیمبینی را متوقف و ویندوز فون را جایگزین آن خواهد کرد.

0

فارنت: به نظر می‌رسد با توجه به اخبار منتشره، باید 808 PureView را آخرین محصول توسعه داده شده نوکیا بر پایه سیستم عامل سیمبین دانست و پس از این، گوشی‌های تولیدی این شرکت فنلاندی از سیستم عامل ویندوزفون بهره خواهند برد. نوکیا فرآیند زمان‌بر عرضه دستگاه‌های برپایه سیستم عامل سیمبین را یکی از دلایل اصلی بازنشستگی این سیستم‌عامل می‌داند. بر اساس گفته‌ها، از زمان تولید تا عرضه محصولات مجهز به سیمبین، 22 ماه سپری می‌شود که این زمان برای دستگاه‌هایمجهز به ویندوز فون، کمتر از یک سال خواهد بود.

gsmarena_001

مسئله دیگر تعداد دستگاه‌های فروخته شده است. نوکیا تنها 500 هزار گوشی هوشمند با سیستم عامل سیمبین را در سه ماهه اول سال جاری میلادی به فروش رساند که این مقدار بسیار کمتر از تعداد 5.6 میلیون دستگاه گوشی لومیا به فروش رفته در همین مدت می‌باشد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.