رونمایی از Mac Pro استوانه‌ای اپل، طراحی بی‌نظیر در کنار کارایی بی‌همتا

Mac Pro جدید اپل با بهره گیری از نسل جدید پردازنده های شرکت اینتل ، در کنار طراحی منحصر به فرد ،سریعترین حافظه ECC به کار گرفته شده در مک را دارد.

3

فارنت:خلاقیت تا کجا! این جمله ای است که مسئول بازاریابی اپل، Phill Schiller پس از نمایش تصاویر سخت افزار جدید اپل به زبان آورد. تصاویری که همراه با تشویق حضار در کنفرانس توسعه جهانی همراه بود.

8934894389-2

این دستگاه جدید در آمریکا تولید خواهد شد.مک پرو ! نام دستگاهی است که از نسل جدید پردازنده های زئون اینتل تا 12 هسته بهره می‌برد.این دستگاه با پهنای باند 60 GBps ، سریعترین حافظه ECC به کار گرفته شده در مک را دارد.

8934894389-3

استفاده از پردازنده های دوگانه FirePro ، ساخت AMD باعث شده این دستگاه تا دو و نیم برابر پردازشهای گرافیکی را سریعتر از نسل پیشین انجام دهد و حتی قابلیت استفاده از صفحه نمایشهای با رزولوشن 4K را نیز امکان پذیر ‌سازد.حافظه داخلی این دستگاه ، از نوع فلش PCIe ، با سرعت خواندن 1.25GBps و سرعت نوشتن 1.0GBps است.

8934894389-5

 

پشتیبانی از Thunderbolt 2 با نرخ گذر 20 GBps و 6 دستگاه متصل به هر پورت و همچنین سازگاری با Thunderbolt 1 ، این دستگاه را کم نظیر ساخته است. مک پرو جدید ، از نظر اندازه ، یک هشتم نسل پیشین حجم دارد که همین باعث می‌شود به راحتی قابل حمل باشد. قسمت بالایی این دستگاه را می‌توان برای جابجایی به کار بست درحالیه پورتها در قسمت پشت آن قرار دارند.

Source: Appleinsider

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    اینجاست که تفاوت اپل با سایر برندها مشخص میشه واقعا اپل یه چیز دیگس

  2. محدثه می‌گوید

    همین فردا یا پس فردا دوستان چینی زحمت می کشن طرح اصلیش رو می دن بازار ایارن حالا با یه حرف کم و زیادتر تو اسمش!

  3. body می‌گوید

    آفرین. جای تقدیر هم داشت.