این شال‌گردن شما را با استفاده از افکارتان گرم می‌کند

این سوال که فکر و تلقین چقدر می‌تواند بر روی اجسام خارجی و عملکرد آنها تأثیر داشته باشد حالا به وسیله یک شال‌گردن به صورت واقعی نشان داده شده است، این شال گردن که با استفاده از امواج منحصر به فردی از مغز شما می‌تواند شما را گرم نگهدارد.

2

اگر چه الان بسیاری از شما در ایران با گرمای پایان بهار روبرو هستید اما مطمئنا فراموش نکرده‌اید که وقتی احساس سرما می‌کنید اغلب دوستانتان به شما پیشنهاد می‌کنند که تصور کنید در ساحل آفتابی بندر دیلم یا بوشهر هستید و روی ماسه‌های گرم دراز کشیده‌اید تا کمتر احساس سرما کنید.

این سوال که فکر و تلقین چقدر می‌تواند بر روی اجسام خارجی و عملکرد آنها تأثیر داشته باشد حالا به وسیله یک شال گردن به صورت واقعی نشان داده شده است، شال‌گردنی که با استفاده از امواج منحصر به فردی از مغز شما می‌تواند شما را گرم نگهدارد.

تولیدکنندگان این شال گردن توضیح داده‌اند که با استفاده از یک گوشی EEG ساده، امواج مغزی شخصی را که در حال گوش کردن به یکی از قطعات موسیقی باخ می‌باشد را بر روی یک صفحه نمایشگر مورد بررسی قرار می‌دهند و نتایج حاصل از آن را مثل حالت آرامش، هیجان وغیره را به صورت الگویی برای تولید یک شال گردن منحصر به فرد به ماشین بافنده می‌دهند.

البته پیش‌بینی نمی‌شود که این شال گردن به تولید انبوه برسد.

source: gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. body می‌گوید

    به درد نمیخوره.

    1. king eric می‌گوید

      دقیقا درست میگی .. قرتی بازیه