سونی اکسپریا M ؛ رونمایی از یک هوشمند دو سیم کارته جمع و جور!

این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 4 اینچی TFT با تفکیک پذیری 480 در 854 پیکسل ، پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی اسنپ دراگون ، دوربین 5 مگاپیکسلی Exmor RS به همراه توانایی فیلم برداری 720P با کیفیت 30 فریم در ثانیه است.

1

فارنت: خانم ها و آقایان ؛ حالا می‌توانید جدیدترین عضو خانواده اکسپریا سونی را با نام اکسپریا M  ملاقات کنید که دارای اندروید 4.1 است و به نظر می‌رسد بیشتر برای آن M  نامیده شده است که هم از لحاظ فن‌آوری و هم قیمت در رده میانه ایستاده است.

XPERIA M

گفتنی است که این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 4 اینچی TFT با تفکیک پذیری 480 در 854 پیکسل ، پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی اسنپ دراگون ، دوربین 5 مگاپیکسلی Exmor RS به همراه توانایی فیلم برداری 720P با کیفیت 30 فریم در ثانیه است.

به هر حال این گوشی تحت استاندارد موسوم به آمنی بالانس است که یک گوشی هوشمند جمع و جور و با وزن 124 گرم و ضخامت 9.3 میلیمتری است و البته صفحه نمایش آن بدون هیچ گونه نوآوری همانند سایر صفحات نمایش این شرکت است.

XPERIA M 2

این گوشی علاوه برداشتن دوربین جلو ، دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی به همراه جایگاه کارت حافظه SD است که در کنار یک گیگابایت رم و عمر باتری 10 ساعته عرضه شده است که البته دارای قابلیت استامینا نیز است تا شما بهره وری بالاتری از دستگاه خود داشته باشید.

این گوشی در رنگ‌های مشکی ، سفید ، ارغوانی و زرد عرصه خواهد شد و در ضمن دارای قابلیت دو سیم کارت نیز است . انتظار می‌رود که این تلفن همراه در 3 ماهه سوم سال جاری میلادی در دسترس کاربران باشد.

Source:Phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علیرضا می‌گوید

    ولمون کن بابا