ماشین اسباب‌بازی 900 دلاری؛ ارزانترین خودرو پورشه!

این ماشین اسباب‌بازی 900 دلاری به عنوان ارزانترین خودرو پورشه با وزنی معادل 25 کیلوگرم، می‌تواند تا 50 کیلوگرم وزن راننده را تحمل کند. در ساخت این خودرو از طراحی خاص خودروهای پورشه استفاده شده و البته باید با استفاده از پدال ، آن را به پیش برانید.

1

اگر شما هم از طرفداران برند پورشه هستید ، می‌توانید در سال جاری مدل 2014 هیبریدی پورشه پانامرا را با قیمتی معادل 99000 دلار خریداری کنید ، اما مطمئنا هرکسی استطاعت پرداخت این مبلغ را ندارد . بنابراین پیشنهادی بهتر برای شما داریم ! پیشنهادی عجیب که البته مطمئنا مورد استقبال دوستداران محیط زیست نیز قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد پورشه با تولید خودروهای مسابقه‌ای و خودروهای مخصوص بزرگسالان اقناع نشده و حالا دست به تولید خودرویی از نوع Go-Kart زده که تاحدودی می‌توان آن را جزو خودروهای مختص کودکان و نوجوانان دانست.

این خودرو که با طراحی زیبا ، رنگ مشکی و نارنجی چشم نوازی دارد ،شاید برخی مولفه های خودروهای شیک مانند شیشه جلو ، چراغ‌ها و موتور مخصوص این خودروها را نداشته باشد اما می‌تواند به راحتی تا 50 کیلوگرم را تحمل کند (بنابراین یا این خودرو را به فرزندان خود هدیه دهید یا رژیم غذایی برای کاهش وزن اتخاذ کنید).

gokart-ri_653

پورشه از تکنولوژی خاصی برای طراحی این خودروی کوچک استفاده کرده است. این خودرو تنها 25 کیلوگرم وزن دارد و از قطعات دوچرخه در قسمتهای پیش ران خودرو استفاده شده است و با استفاده از پدال باید آن را به حرکت وادارید.

این شرکت خودروسازی هدف از وزن پایین را ” کارایی هوشمندانه مختص پورشه ” عنوان می‌کند. دقیقا همان فلسفه ای که برای خودروهای هیبریدی نیز به کار گرفته شده است.Go-Kart پورشه با قیمت 900 دلار و از طریق نمایندگیهای این شرکت ارائه خواهد شد.

از آنجایی که اکثر رانندگان مطرح مسابقه های اتومبیلرانی کار خود را از خودروهایی نظیر Go-Kart ها شروع کرده اند ، شاید نسل بعدی ستارگان فرمول 1 ، اکنون امکان سوار شدن بر خودرویی ارزان و با قابلیتهایی خاص را داشته باشند.

Source: Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. body می‌گوید

    به درد عمش میخوره