کوچ اجباری به نسخه جدید/یاهو پایان عمر نسخه کلاسیک یاهومیل را اعلام کرد

در اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت آمده است که از امروز دوشنبه سیزدهم خرداد ماه (سوم ژوئن 2013)، نسخه‌های قدیمی یاهو میل شامل یاهو میل کلاسیک دیگر در دسترس نخواهند بود.

2

فارنت: یاهو از پایان عمر نسخه‌های قدیمی سرویس پست الکترونیک خود شامل نسخه کلاسیک در یک هفته آتی خبر داد.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی این شرکت در بخش یاهو هلپ آمده است که:

از امروز دوشنبه سیزدهم خرداد ماه، سوم ژوئن 2013، نسخه‌های قدیمی یاهو میل شامل یاهو میل کلاسیک دیگر در دسترس نخواهند بود.

کاربران سرویس پست الکترونیکی یاهو از امروز تنها در صورتی می‌توانند به سرویس ایمیل خود دسترسی داشته باشند که آن را ارتقا داده و به نسخه جدید به‌روزرسانی کنند. شرکت یاهو با اعلام این مطلب تاکید کرده است که کلیه کاربران یاهو در ایمیلی نسبت به این موضوع آگاه خواهند گردید.

Yahoo-Mail-Classic

به‌روزرسانی به سرویس جدید یاهو بدین معنا خواهد بود که کلیه کاربرانی که این ارتقا را انجام دهند، شرایط استفاده از این سرویس را پذیرفته‌اند. البته یاهو دو انتخاب پیش روی کاربرانی که قصد استفاده از نسخه قدیمی را دارند قرار داده است: دانلود کردن و استفاده از سرویس IMAP و یا صرف‌نظر از استفاده از ایمیل یاهو و بستن آن برای همیشه!

در آذر ماه سال گذشته، یاهو تغییرات ظاهری بسیار بزرگی را در سرویس ایمیل خود انجام داد که شامل تمامی نسخه‌های وب، اندروید، iOS و ویندوز 8 می‌شد. نسخه آنلاین این مرورگر نیز دستخوش تغییرات زیادی از جمله کاهش تعداد دکمه‌ها، بهبود جستجو و همچنین فضای بهتر برای ایجاد و ارسال ایمیل شده بود.

Source: TechCrunch

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ارسلان می‌گوید

    به جای این کارا نرم افزار یاهو برای pc و Android رو ارتقا بده … رو موبایل که زنگ میزنی گوشی صفحش اصلا خاموش نمیشه موقع مکالمه

  2. body می‌گوید

    یاهو اسم قشنگیه ;-)