5 دلیل قانع کننده برای خرید گلکسی اس 4 سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ، همزمان با برپایی رکورد فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 4، آن هم تنها در عرض یک ماه، بار دیگر تبحر خود در بدست آوردن آمار فروش بالا در بازار دستگاه‌های اندرویدی را به رخ رقیبان کشید. اما به راستی گلکسی اس 4 چه مشخصات خاصی دارد که باعث شده خریداران، این گوشی را به دیگر گوشی‌های موجود در بازار ترجیح دهند؟ با هم به مرور 5 دلیل مهم برای خرید این گوشی خواهیم پرداخت.

331

شرکت کره‌ای سامسونگ، همزمان با برپایی رکورد فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 4، آن هم تنها در عرض یک ماه، بار دیگر تبحر خود در بدست آوردن آمار فروش بالا در بازار دستگاه‌های اندرویدی و قانع کردن کاربران به خرید گلکسی اس 4 سامسونگ را به رخ رقیبان کشید.

خرید گلکسی اس 4 سامسونگ

اما به راستی گلکسی اس 4 چه مشخصات خاصی دارد که باعث شده خریداران، این گوشی را به دیگر گوشی‌های موجود در بازار ترجیح دهند؟ با هم به مرور 5 دلیل مهم برای خرید گلکسی اس 4 سامسونگ خواهیم پرداخت.

گلکسی اس 4 سامسونگ

سخت‌افزار قوی گلکسی اس 4

گلکسی اس 4 از پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A15 با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی در کنار یک پردازنده چهار هسته‌ای دیگر یعنی مدل Cortex-A7 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، به طور تواما بهره می‌برد. این ترکیب ایده‌آل از پردازنده‌ها، سرعت بالا و بهینه‌سازی مصرف باتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

گلکسی اس 4 سامسونگ

البته فراموش نکنید که مدل دیگری از این گوشی هوشمند، به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز مجهز است و هر دو مدل از رم 2 گیگابایتی برخوردارند. تراشه PowerVR SGX 554MP3 / Adreno 320  به شما کمک خواهد کرد تا تجربه‌ای خوشایند در اجرای بازی‌های HD اندرویدی داشته باشید. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند حتی تحسین منتقدین را نیز به همراه داشته است.

صفحه نمایش گلکسی اس 4

گلکسی اس 4 از صفحه نمایش 5 اینچی تمام اچ دی Super AMOLED با تراکم 441 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد و با رزولوشن بالای خود، تصویری واقعی و با وضوح بالا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Galaxy-S-IV-4.99-Display

محافظت از صفحه نمایش دوست داشتنی این گوشی نیز به Gorilla Glass 3 سپرده شده است.

دوربین گلکسی اس 4

این گوشی هوشمند به دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار تکنولوژی فوکوس خودکار، فلش LED، بزرگنمایی دیجیتال تا 4 برابر و مشخصه‌های استاندارد دیگر نظیر تکنولوژی تشخیص چهره و قابلیت فیلمبرداری تمام اچ‌دی مجهز شده است.

Galaxy-S-IV-Dual-Camera

مطمئنا یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند را باید دوربین آن دانست. قابلیت‌هایی مانند Drama shot, Eraser mode, Dual shot, Animated Photo  این گوشی را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار، کاملا متمایز ساخته است.

مشخصه‌های نرم‌افزاری گلکسی اس 4

سامسونگ در کنار مشخصه‌های سخت‌افزاری، ترکیب نرم‌افزاری قوی را در این پرچمدار جدید خود تعبیه کرده است. قابلیت‌های نرم‌افزاری مانند آنچه در زیر به طور مختصر توضیح داده‌ایم نیز می‌تواند انگیزه‌ای برای خرید این دستگاه هوشمند باشد.

Adapt :  قابلیت منحصر به فرد S4 که به کاربر اجازه می‌دهد با اجرای آزمایشاتی بر روی شنوایی، توازن صدا را به نحو احسن برای گوشی تعریف کند.

Group play : این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با برقراری ارتباط با دستگاه‌های سامسونگی دیگر، یک آهنگ را همزمان بر روی چند دستگاه پخش کنید. در این حالت، یک نفر می‌تواند به عنوان DJ عمل کند. البته این قابلیت بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

S Translator : این برنامه با گوش فرادادن به گفته‌های شما، جملات شما را به زبان‌های دلخواه تکرار می‌کند. وقتی که طرف مقابل شما هم پاسخی را بیان می‌کند، این پاسخ به زبان انگلیسی ترجمه خواهد شد.

Galaxy-S-IV-S-Voice-Drive

S – Voice: سیستم منشی تلفنی یا همان فرامین صوتی نظیر Siriاپل

Air Gesture : قابلیتی که با نگه داشتن دست در بالای سنسور به کار گرفته شده در قسمت بالا، سمت راست، صفحه نمایش را روشن کرده و به وسیله آن می‌توانید مروری بر تماس‌های از دست رفته، اعلان‌ها و هشدارها، پیغام‌های جدید و زمان و تاریخ داشته باشید. با حرکت دادن دست به سمت پایین یا بالا نیز می‌توانید به پیمایش صفحات یا پیمایش در جهت افقی بپردازید و حتی با حرکت دادن دست تماسی را پاسخ دهید.

Air View : قابلیتی که به وسیله آن اعمالی از قبیل بزرگ‌نمایی (به ویژه در هنگام مشاهده کلیپ‌های تصویری) در دسترس خواهد بود.

Galaxy-S-IV-Smart-Pause

Smart Scroll: این قابلیت به شما امکان پیمایش صفحات با تکان دادن سر و یا تکان دادن دستگاه را می‌دهد.

Smart Stay: تا زمانی که به صفحه نمایش گوشی نگاه می‌کنید، این قابلیت باعث روشن ماندن صفحه نمایش گوشی می‌شود.

Knox: برنامه‌ای که به طور جداگانه، برنامه‌های شخصی و اداری شما را دسته‌بندی کرده و حتی می‌توانید کارهای اداری خود را رمزگذاری کنید.

سنسورها و تجهیزات جانبی گلکسی اس 4

کلکسیونی از سنسورها در گلکسی اس 4 سامسونگ به کار گرفته شده است. شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، ژیروسکوپ، قطب نمای دیجیتال، رطوبت سنج، دماسنج، فشارسنج، نمونه‌هایی از این سنسورها هستند.

Galaxy-S-IV-Accessories

این شرکت کره‌ای این بار تصمیم گرفته تجهیزات جانبی ویژه‌ای را برای S4 طراحی کند تا به واسطه سنسورهای یادشده حتی بتوانید شرایط جسمی و سلامت جسمانی خود را نیز بررسی کنید. دیگر تجهیزات جانبی خاص این دستگاه شامل پد مخصوص بازی، سیستم شارژ بی‌سیم و باتری اضافه است.

مطمئنا دلایل ذکر شده برای خرید گلکسی اس 4 سامسونگ(هرچند در اینجا تنها اشاره ای مختصر به آن‌ها داشتیم) حتی اگر S4 را به گزینه اول خرید شما مبدل نکند، این گوشی را در لیست گوشی‌هایی قرار خواهد داد، که موقع خرید یک دستگاه اندرویدی جدید، جزو گزینه‌های اصلی شما محسوب می‌شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

331 نظر برای این مطلب
  1. بهامیدا می‌گوید

    خیلی گوشیه قشنگیه

  2. امیدبرتر می‌گوید

    فقط سونی
    من ایکسپریا زد رو به هر آفتابه ی دیگه ای ترجیح میدم..
    گلکسی=آفتابه
    اونایی که گلکسی میخرن حتما خیلی به آفتابه علاقه دارند‌..
    سامسونگ آفتابه