اکسپریا ZR؛ رونمایی از برادر کوچکتر غول اندرویدی سونی!

این گوشی همانند اکسپریا Z از دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار است اما با برخورداری از درجه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP55/IP58 در برابر برادر بزرگتر خود مقاومت بیشتری (تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب) در برابر نفوذ آنها نشان خواهد داد.

0

فارنت: همانطور که پیش از این خبر از حضور اکسپریا ZR  سونی داده بودیم، سونی بالاخره نوع جدیدی از پرچمدار اندرویدی خود اکسپریا زد را این بار با برخورداری از قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE و مقاومت در عمق 1.5 متری آب با نام اکسپریا ZR  معرفی کرد.

Sony-Xperia-ZR

اکسپریا ZR  را می‌توان یک گوشی رده متوسط دانست که نسبت به اکسپریا Z  به صفحه نمایش اندکی کوچکتر 4.6 اینچی با برخورداری از فناوری انحصاری نمایشگرهای سونی یعنی Reality Display با کیفیت HD 720p مجهز است. سونی اکسپریا ZR  همچنان با پردازنده 1.5 گیگاهرتزی چهار هسته‌ای اسنپ دراگون S4 Pro کوآلکام و رم 2 گیگابایتی خود با برخورداری از اندروید 4.1 قدرت‌نمایی می‌کند.

Xperia-ZR

این گوشی همانند اکسپریا Z  از دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار است اما با برخورداری از درجه مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار IP55/IP58 در برابر برادر بزرگتر خود مقاومت بیشتری (تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب) در برابر نفوذ آنها نشان خواهد داد و تفاوت دیگر اکسپریا ZR  با اکسپریا Z قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری با کیفیت Full HD این گوشی در زیر آب با برخورداری این گوشی از دکمه شاتر است.

Sony-Xperia-ZR_3

بنابر اعلام سونی، تلفن همراه اکسپریا ZR  همچنین دارای قابلیت Battery STAMINA نیز است که زمان آماده به کار اکسپریا ZR  را به طور چشمگیری تا چهار برابر یا بیشتر افزایش می‌دهد. این موضوع از طریق خاموش کردن خودکار برنامه‌های کاربردی با مصرف باتری زیاد در زمان خاموش شدن صفحه نمایش و روشن کردن دوباره آنها در زمان روشن شدن صفحه صورت می‌گیرد.
سونی اعلام کرده است که این گوشی را در یکی دو ماه آینده و در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و سبز روشن به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد اما هنوز هیچ توضیحی در خصوص قیمت جدیدیترین مدل اکسپریا خود نداده است.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.