باتری منحنی شکل اپل برای آیفون احتمالا قوس‌دار بعدی!

آن‌طور که در این پتنت ادعا شده هدف از تولید این باتری‌، استفاده مفید و کامل از فضای داخل دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل است ضمن اینکه با استفاده از چنین باتری، امکان طراحی منحنی شکل گوشی همراه یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی نیز میسر خواهد بود.

0

فارنت : تاکنون شرکت‌هایی مانند ال‌جی و سامسونگ با معرفی صفحه نمایش‌های انعطاف‌پذیر، برای دیگر رقبای خود خط و نشان‌هایی کشیده بودند اما این بار اپل هم به جمع این دو مدعی پیوسته و البته ایده مخصوص به خود را درقالب یک حق ثبت اختراع ارائه کرده است.

apple_patent_wraparound_display

این طرح که به نام “باتری‌های انحنادار برای دستگاههای الکترونیکی قابل حمل” مطرح شده از طراحی جدید باتری‌های اپل حکایت دارد. آن‌طور که در این پتنت ادعا شده هدف از تولید این باتری‌، استفاده مفید و کامل از فضای داخل دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل است ضمن اینکه با استفاده از چنین باتری، امکان طراحی منحنی شکل گوشی همراه یا دیگر دستگاه‌های الکترونیکی نیز میسر خواهد بود.

apple_curved_battery_patent

اگرچه پیش از این شاهد استفاده هنرمندانه از انحنا و زوایای مختلف در گوشی‌های سری اکسپریا سونی بوده‌ایم در حالی که این شرکت همچنان از باطری‌های عادی استفاده می‌کند اما از سویی دیگر، زمزمه‌هایی مبنی براستفاده از این باتری اپل در آیفون جدید به گوش می‌رسد و گزارش‌های قبلی و پتنت قبلی اپل در خصوص ساخت آیفونی با طراحی قوس‌دار این موضوع را تائید می‌کند. امیدواریم با این ایده تقریبا جدید، بازار طراحی‌های مشابه گوشی‌های همراه با شوکی مثبت و درمسیری جدید گام بردارد.

Source : Techradar

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.