با دوستان خود در تورنمنت پرندگان خشمگین شرکت کنید!

بسیاری از ویژگی‌های جدید به این عنوان اضافه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در مقابل بازیکنان دیگر مهارت‌های خود را به معرض نمایش بگذارید.

0

فارنت:اگر شما خواب شرکت در یک تورنمنت مربوط به پرندگان خشمگین محبوبتان را می‌دیدید در حال حاضر زمان مناسب تعبیر ان خواب فرا رسیده است زیرا شرکت فنلاندی Rovio  عنوان جدیدی با نام Angry Birds Friends منتشر کرده است که می‌توانید در مسابقات آنلاین شرکت کنید.

Angry Birds Friends-3

در ضمن بسیاری از ویژگی‌های جدید به این عنوان اضافه شده است که به شما این امکان را می‌دهد تا در مقابل بازیکنان دیگر مهارت‌های خود را به معرض نمایش بگذارید.

Angry Birds Friends-4

برای جلوگیری از یکنواخت شدن مسابقات ،این شرکت سطوح جدیدی را در هر هفته معرفی می‌کند  و در ضمن شما قادر خواهید بود تا دوستان خود در فیس بوک را به چالش بکشانید و برای دوستان خود هدیه ارسال کرده و یا از قدرت های منحصر به فرد در پرندگان خشمگین لذت ببرید.

Angry Birds Friends-2

اگر شما عاشق پرندگان خشمگین هستید به شما این عنوان رایگان را بسیار توصیه می‌کنم چون علاوه بر روند معمول ،شما با طراحی کاراکتر مخصوص خود با دوستان خود به مسابقه می‌پردازید که بسیار بسیار لذت بخش است.

Angry Birds Friends-1

لینک دانلود مستقیم بازی برای iOS و اندروید

 لینک فروشگاه گوگل پلی

لینک فروشگاه آی‌تونز

 

Source: PhoneArena

 پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.