نسخه iOS برنامه Google Now حرفی برای گفتن به شما ندارد!

نسخه iOS‌ برنامه Google Now صدا را شناسایی کرده و بسیار جذاب‌تر از نسخه اندروید خود به نظر می‌رسد اما ظاهرا این نسخه از نظر امکانات اصلا با نسخه اندروید خود مطابقت ندارد!

1

فارنت: گوگل برنامه Google Now خود را که رقیبی برای برنامه سیری (Siri) اپل به شمار می‌رود برای سیستم عامل iOS‌ و در قالب به‌روزرسانی برای برنامه جستجوی خود در این سیستم عامل (Google Search app) عرضه کرد.

نسخه iOS‌ برنامه Google Now صدا را شناسایی کرده و در ظاهر بسیار جذاب‌تر از نسخه اندروید خود به نظر می‌رسد اما این نسخه از نظر امکانات اصلا با نسخه اندروید خود مطابقت ندارد!

Google-Now-For-iOS

شما نمی‌توانید این برنامه را کاملا با سیستم عامل iOS‌خود هماهنگ کنید . به طور مثال شما نمی‌توانید با این برنامه یک تماس تلفنی ایجاد کنید و یا از راهنمای مسیریاب آن بهره ببرید. شما نمی‌توانید از قابلیت هشدار (آلارم) استفاده کنید و یا یک پیغام با آن ارسال کنید و یا یادداشت‌برداری کنید. بدتر از همه اینها برنامه Google Now در iOS کلا حرفی برای گفتن ندارد! بله! اصلا صدایی از این برنامه نخواهید شنید!

اما خب ظاهرا باید به قابلیت‌های موجود عادت کنید که مثلا با توجه به سوابق جستجوی شما پیشنهاداتی برای شما ارائه می‌کند یا وضعیت آب و هوا و ترافیک شهری را مشخص می‌کند و نتایج تیم‌های ورزشی مورد علاقه شما را اعلام می‌کند و برنامه کاری شما را در تقویم گوگل یادآور می‌شود.

ظاهرا Google Now نمی‌تواند چندان در iOS با توجه به محدودیت‌های موجود ایده‌آل باشد و کاربران iOS چاره‌ای جز استفاده مستقیم از سرویس‌های گوگل به جای این برنامه ندارند!

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    فارنت یه جوری حرف میزنی انگار ما کاربران ios موندیم برای دستیار صوتی گوگل!!!ما خودمون یه سیری داریم که دستیار صوتی گوگل به گرد پاش هم نمیرسه.خوبه اپل نوآوری سیری رو ارائه کرد بقیه هم طبق معمول شروع کردن به کپی کردن از اپل!