آنتی‌ویروس ابری پاندا؛ اولین اولین آنتی‌ویروس رایگان ابری ویژه ویندوز 8

آنتی ویروس ابری پاندا که طبق آزمون‌های مقایسه‌ای آنتی ویروس‌ها (AV-Test , AV-Comparatives) از نظر حفاظت و همچنین عملکرد به عنوان بهترین آنتی‌ویروس ابری رایگان شناخته شده است، دارای لوگوی سازگاری با ویندوز 8 است.

0

فارنت: آنتی‌ویروس ابری پاندا به عنوان اولین آنتی‌ویروس رایگان ابری در دنیا، هم اکنون در فروشگاه‌های مایکروسافت به عنوان آنتی‌ویروس ابری ویژه ویندوز 8 در دسترس کاربران قرار گرفته است.این اقدام به کلیه کاربران ویندوز 8 این امکان را خواهد داد تا راه‌حل‌های امنیتی رایگان پاندا را به منظور دسترسی به بیشترین میزان حفاظت در سیستم خود بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، آنتی ویروس ابری پاندا که طبق آزمون‌های مقایسه‌ای آنتی ویروس‌ها (AV-Test , AV-Comparatives) از نظر حفاظت و همچنین عملکرد به عنوان بهترین آنتی‌ویروس ابری رایگان شناخته شده است، دارای لوگوی سازگاری با ویندوز 8 است.

PandaCloudAntivirus

 

این به این معنی است که panda Cloud Antivirus در موقعیت به مراتب بهتری نسبت به آنتی ویروس رایگان مایکروسافت (Microsoft Essential) و سازگاری با ویندوز 8 قرار گرفته است.

شرکت پاندا سکیوریتی اعلام کرده که هدف این شرکت ایجاد حداکثر امنیت برای کاربران است و از این رو در نسخه رایگان آنتی‌ویروس ابری خود یک محصول باکیفیت را به لحاظ عملکرد و حفاظت به کاربران معرفی کرده است.

یک نسخه شگفت‌انگیز
آنتی‌ویروس ابری پاندا یک نسخه شگفت‌انگیز دیگر نیز ویژه ویندوز 8 طراحی کرده است. این نسخه منحصر به فرد، علاوه بر دارا بودن امکانات Panda Cloud Antivirus ویژگی‌های محصول Panda Cloud Antivirus Pro را نیز شامل می‌شود.

Panda-AV

براساس این گزارش شرکت پاندا سکیوریتی هم اکنون این نسخه پیشرفته را با 50 درصد تخفیف در اختیار کاربران ویندوز 8 قرار داده است.
نسخه Pro یا حرفه‌ای ویژگی‌های اضافی دیگری را نسبت به Panda Cloud Antivirus در خود جای داده است. از جمله این امکانات می توان به فایروال، حفاظت از شبکه WiFi و پشتیبانی فنی در زبان‌های متعدد اشاره کرد. همچنین این نسخه شگفت‌انگیز اجازه هرگونه بهره‌برداری در برابر آسیب‌پذیری برنامه‌های کاربردی نظیر آفیس، ادوبی و یا جاوا را به نفوذگران نخواهد داد.

Source: Panda Security

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.