نسل جدید ساید بای ساید بنتلی ال‌جی در ایران

شرکت گلدیران عصر چهارشنبه در مراسمی در فضای باز کاخ نیاوران نسل جدید ساید بای سایدهای خود با نام بنتلی را معرفی و از عرضه آنها به بازار خبر داد. مهم‌ترین نکته قابل توجه در سری بنتلی، تعبیه یک درب جدید است که این تکنولوژی نوآورانه ال‌جی، این امکان را می‌دهد که دسترسی آسان و هوشمندتر به فضای بزرگ‌تری را داشته باشید.

0

ال‌جی مهم‌ترین فناوری‌ها و قابلیت‌های سری بنتلی را در موارد زیر خلاصه کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

– درب جدید:

با این تکنولوژی انحصاری ال جی، قادر خواهید بود دسترسی آسان به فضایی بزرگ‌تر داشته باشید. درون درب جادویی فضایی وجود دارد که ۲/۵ برابر بزرگ‌تر از بارهای خانگی (Home bar) ساید بای ساید های نسل قدیم است. این فضای هوشمند طوری طراحی گردیده که امکان قرار دادن تمامی اقلام پر مصرف روزانه، به صورت منظم و طبقه بندی شده در آن وجود دارد.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-02

به عبارت دیگر در نسل قدیم ساید بای سایدها که مجهز به بار خانگی بود، قابلیت ذخیره تنها ۲۴ عدد قوطی نوشابه را داشت در حالیکه می‌توان تعداد ۷۱ عدد قوطی نوشابه را در درب جدید ساید بای ساید بنتلی ذخیره نمود. همچنین درون این درب جدید، یک سبد متحرکی تعبیه شده که به واسطه آن امکان قرار دادن نوشیدنی با هر ارتفاعی را میسر می‌سازد.

 فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh TM

Hygiene Fresh TM تکنولوژی انحصاری ال جی می‌باشد که با داشتن ۴ فیلتر و یک فن منحصر به فرد، طراوت، تازگی و ماندگاری مواد غذایی داخل ساید بای ساید را تضمین می‌نماید.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-03

فیلتر ضد گرد و غبار، فیلتر ضد قارچ، فیلتر ضد باکتری و فیلتر بو زدا، ۴ فیلتر Hygiene Fresh TM است که بر اساس آزمایش شرکت Intertek بریتانیا، ۹۹/۹۹۹ درصد باکتری‌ها را بعد از ۱۵ دقیقه نابود می‌نماید.

 کمپرسور اینورتر خطی:

این کمپرسور که تکنولوژی انحصاری ال جی است باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۵ درصد، صدایی بسیار کمتر و دوام بیشتر می‌گردد.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-04

لازم به ذکر است شرکت ال جی به دلیل اطمینانی که به کمپرسور اینورتر خطی خود دارد، آن را به مدت ۱۰ سال ضمانت تعویض نموده است.

– سیستم عیب یاب هوشمند (Smart Diagnosis):

با استفاده از این تکنولوژی نوین بدون نیاز به تکنسین فنی و از طریق تماس تلفنی با شرکت خدمات گلدیران، مشکل دستگاه شناسایی شده و در کمترین زمان ممکن رفع می‌گردد.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-05

 لامپ ال ئی دی (LED):

در این ساید بای ساید از لامپ‌های ال ای دی استفاده گردیده که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی، طول عمر و زیبایی بیشتر می‌گردد و در عین حال گرمای کمتری تولید نموده و فضای کمتری نیز اشغال می‌کند. میزان روشنایی این ساید بای ساید از نسل قبلی آن ۲ برابر بیشتر است.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-08

 یخساز تعبیه شده بر روی درب:

ال جی با انتقال یخساز از داخل محفظه فریزر به روی درب یخچال، فضای مفید داخل فریزر را به مقدار قابل توجه ای افزایش داده است.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-07

 آبریز بلند و عریض:

این آبریز دارای دو پدال مجزا برای آب و یخ بوده و ارتفاع و عرض آن به گونه ای است که امکان قرار دادن ظروف بلند و عریض را میسر می‌سازد.

Lg-Bentlee-Side-By-Side-Refrigerator-06

اگر چه ال‌جی نام این سری از ساید بای ساید خود را بنتلی (Bentlee) گذاشته که برای اکثر ما نام یک اتومبیل لوکس (Bently) را در خاطر تداعی می‌کند اما اگر چه اولین تفاوت آن‌ها در املای لاتین آن‌هاست اما امکانات این کالای لوکس نشان می‌دهد چندان هم نام‌گذاری آن بی‌جهت نبوده است!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.