بازی آسفالت 7 به طور رایگان برروی آی‌تونز اپل قرار گرفت!

نسخه هفتم از سری بازی آسفالت، نسبت به نسخه‌های پیشین، کیفیت گرافیکی بالاتری دارد، ضمن اینکه دسترسی به بیش از 60 خودرو، محیط‌های مسابقه‌ای واقعی در مکان‌های مهیج و قابلیت‌های دیگر نیز به این بازی افزوده شده است.

6

بازی آسفالت 7 یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای عرضه شده برای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. اگر قیمت بالای این بازی، همیشه مانعی برای تجربه این بازی بوده، بد نیست بدانید که شرکت گیم لافت، آتش به مالش زده و این بازی را به طور کاملا رایگان بر روی فروشگاه نرم‌افزاری اپل قرار داده است.

نسخه هفتم از سری بازی آسفالت، نسبت به نسخه‌های پیشین، کیفیت گرافیکی بالاتری دارد، ضمن اینکه دسترسی به بیش از 60 خودرو، محیط‌های مسابقه‌ای واقعی در مکان‌های مهیج و قابلیت‌های دیگر نیز به این بازی افزوده شده است.

بازی آسفالت 7به نظر می‌رسد بازی آسفالت 7 برای مدتی محدود به طور رایگان عرضه خواهد شد، ضمن اینکه نسخه اندرویدی این بازی هنوز هم رایگان نیست، بنابراین اگر شما هم آیفون یا آی‌پدی در دسترس دارید، برای دانلود این بازی شتاب کنید!

راستی قبلا بازی آسفالت 7 را در فارنت مورد بررسی قرار داده بودیم. برای خواندن بررسی فارنت در خصوص این بازی و آشنایی با ترفندی که با آن در این بازی به یک میلیون دلار وجه نقد و باز کردن تمامی آیتم‌های بازی دست پیدا می‌کنید. بد نیست سری به این مطلب ما بزنید.

دانلود بازی Asphalt 7 : Heat

 آشنایی بیشتر با بازی و ترفندهای آن

Source : Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. بهزاد باهورزهي می‌گوید

    بازی اسفالت اکه باتبلت بازی بشه که دوحالت داره !حالت اول که خوب یادش میگیری ؛؛کیفشو میبری .جمعه باسرگرمی سپری میشه

  2. Body می‌گوید

    خیلی ممنون… من که خیلی وقته این بازی رو به رحمت ایزدی فرستادم رفت، ولی شکلک فعال نشدهاااا.
    یکی الان میاد میگه: آقا این چه وضعشه؟ اینجا رو کردین چت روم؟!
    بی خیال شکلک. همین (خخخخخخخ) رو عشقه! خخخخخ

  3. body می‌گوید

    خب، تازه رایگان شده. بعضی ها خیلی وقته نسخه کرک شده این بازی رو تموم کردن، یعنی باید نسخه رسمی رایگانشو دوباره نصب کنن؟؟!! :D
    (فقط بی زحمت اون دی انگلیسی رو به فارسی تبدیل نکن، میخوام شکلکش بیاد)

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگه بازی رو تموم کردید که نسخه رایگان به درد شما نمی خوره.. مگر اینکه بخواید برای همیشه رو گوشیتون باشه و با دردسر از کار افتادنش مواجه نشید

  4. body می‌گوید

    خب. خدارو شکر. امیدوارم این هم مثل دفعه ی قبل اشتباه چاپی نباشه. یعنی واقعا رایگان.! البته لازمه که این موضوع روهم مطرح کنم که برای ما از همان بدو ورود رایگان بود.خخخخ
    و مانیازی بهش نداریم. همش از برنامه کرک شده و غیرقانونی استفاده میکنیم. این کار اشتباه نیست؟ احساس نارضایتی میکنم وقتی که از یه برنامه کرک شده استفاده میکنم. ادمین بجواب!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اشتباه نرم‌افزاری نبوده و هنوز رایگانه..
      وقتی رایگانش هست چرا سراغ کرک شده بریم؟