اکسپریا ZR؛ پرچمدار جدید سونی؛ سریع‌تر و ضدآب‌تر!

اکسپریا ZR با برخورداری از استاندارد درجه IP55/IP58، به خانواده هوشمندهای ضد آب و گرد و غبار سونی خواهد پیوست تنها با این تفاوت که این بار از یک درجه بالاتر این استاندارد بهره می‌برد.

0

فارنت: انتظار می‌رود سونی به زودی یک اکسپریای جدید که اکسپریا ZR نام خواهد گرفت را روانه بازار کند.

Sony-Xperia-Z-water-proof

شواهد نشان می‌دهد که این گوشی همراه، همان دستگاهی است که با کد  Dogo و شماره مدل C550X شناخته می‌شد. اگر نگاهی به مشخصات این دستگاه بیندازیم، اکسپریا ZR از صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 و پردازنده 4 هسته‌ای Qualcomm S4 Pro (البته مطمئن نیستیم که سری جدید 600 باشد)، 2گیگابایت رم و سنسور دوربین Exmor RS ،13 مگاپیکسلی، 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، مموری کارت و باتری 2300 میلی آمپری ساعت بهره خواهد برد.

اکسپریا ZR همچنین با برخورداری از استاندارد درجه IP55/IP58، به خانواده هوشمندهای ضد آب و گرد و غبار سونی خواهد پیوست با این تفاوت که این بار از یک درجه بالاتر این استاندارد بهره می‌برد که باعث می‌شود این گوشی برای مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متری زیر آب بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

موضوع دیگر طراحی این دستگاه است که ظاهرا طراحی این دستگاه بیشتر شبیه اکسپریا ZL است تا اکسپریا Z (با آن بدنه شیشه‌ای مانند) و البته هنوز اطلاعات کامل در مورد ابعاد و اندازه و وزن این دستگاه اندرویدی منتشر نشده اما به نظر می‌رسد ضخامت دستگاه از 10 میلی‌متر بیشتر باشد و وزن آن نیز چیزی در حدود 140 گرم باشد.

این تمام چیزیست که درباره این پرچمدار جدید سونی می‌دانیم اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آن را دراختیار شما قرار خواهیم داد!

Source:Xperia Blog

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.