والت دیزنی شش بازی پولی خود را برای اندرویدی‌ها رایگان کرد [آپدیت شد]

البته هنوز واضح نیست که آیا این اپلیکیشن ها به صورت دائمی مجانی خواهند بود یا خیر اما طبق قوانین گوگل پلی اپلیکیشن‌های پولی که مجانی می‌شوند دیگر راه برگشتی ندارند و برای اینکه از حالت مجانی خارج شوند باید توسط سازنده اپلیکیشن از روی گوگل پلی حذف شوند و سپس دوباره روی گوگل پلی قرار گیرند.

5

فارنت: شرکت دیزنی شش بازی اندروید خود را که پیش از این پولی بودند به صورت رایگان در پلی استور گوگل برای دانلود قرار داده است.

این بازی‌های معروف عبارتند از:Temple Run Brave ، Where’s My Perry ، Where’s My Water ، Wreck it Ralph و Puffle Launch. تمامی این بازی‌ها تا پیش از این به قیمت کمتر از یک دلار (99 سنت) قابل دانلود بودند اما حالا نسخه اندروید این بازی‌ها به صورت مجانی در گوگل‌پلی قابل دریافت است این در حالیست که نسخه iOS این بازی‌ها همچنان غیر رایگان است.

GooglePlay-Disney-Apps

البته هنوز واضح نیست که آیا این اپلیکیشن ها به صورت دائمی مجانی خواهند بود یا خیر اما طبق قوانین گوگل پلی اپلیکیشن‌های پولی که مجانی می‌شوند دیگر راه برگشتی ندارند و برای اینکه از حالت مجانی خارج شوند باید توسط سازنده اپلیکیشن از روی گوگل پلی حذف شوند و سپس دوباره روی گوگل پلی قرار گیرند.

به روزرسانی:
متاسفانه این برنامه‌ها همچنان غیر رایگان هستند. با اینکه روز گذشته این برنامه‌ها در ردیف برنامه‌های رایگان قرار گرفته بودند اما پس از ساعاتی دوباره برچشب قیمت به روی انها بازگشت. والت دیسنی در واکنش به این موضوع اعلام کرده است که رایگان شدن برنامه‌ها بر اثر مشکل فنی در گوگل پلی بوده که بلافاصله برطرف شده و برچشب قیمت این برنامه‌ها به حالت عادی و غیر رایگان بازگشته است.

خبر دیگر در مورد گوگل پلی اینکه گوگل چیزی در حدود 60 هزار اپلیکیشن بی‌کیفیت موجود در گوگل پلی را به دلیل اسپم بودن حذف کرده است.

به نظر می‌رسد که گوگل با این اقدام قصد آغاز دوره جدیدی را دارد و قرار است توجه بیشتری را نسبت به اپلیکیشن ها و کیفیت آن ها داشته باشد تا فروشگاه خود را به اپ استور اپل نزدیک کند.

گوگل چندی پیش به طور رسمی اعلام کرد اپلیکیشن‌هایش از مرز 700 هزار گذشته‌اند که این آمار نسبت به آمار برنامه‌ها اپ‌استور اپل فاصله یکصد هزارتایی را نشان می‌داد. علاوه بر این فاصله موجود در تعداد برنامه‌ها همچان باور عمومی بر این است که کیفیت برنامه‌های موجود در اپ استور اپل نیز فاصله زیادی با کیفیت برنامه‌های گوگل پلی دارد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. الناز می‌گوید

    مجانی نبود که اگه منضورتون ورِزن بود خیلی وقت پیش رایگان بود من که خوشم نیومد

  2. رضاصالحی می‌گوید

    برهیچکس پوشیده نیست که اگر اندروید نبود خیلی از کاربرها نمیتونستن طعم شیرین اسمارت فون هارو بچشن.مثلا خود من با 250000تومن یه گوشی ایسپریا مینی گرفتم.خیلی هم ازش راضیم.و مجبور نیستم کلی پول برای یه گوشی اپل صرف کنم.
    با اینکه یه گوشی گلکسی اس 2 هم دارم ولی انصافا سونی و سامسونگ با ارائه کردن گوشیهای اندرویدی ارزون قیمت طیف زیادی از کاربرهای گوششیهای قدیمی رو که حاضر نبودن پول زیادی صرف گوشی های هوشمند کنن رو به
    جمع دارندگان وطرفداران اسمارت فون تبدیل کردن.با تشکر از سایت خیلی ارزشمندتون.همیشه موفق و کامیاب باشید.

  3. sepehr می‌گوید

    من با هر دو مارکت کار کردم و به نظرم کیفیت برنامه های اپ استور و خلاقیتی که توشون هست خیلی بهتر از اپ های گوگل پلیه در ضمن ios اپ های اختصاصی ای داره که اندروید نداره و گوگل پلی یه جورایی مثل یه مارکت بی در و پیکر میمونه که هرکسی که از راه میرسه توش یه اپ اپلود میکنه و انگار هیچ نظارتی روش نیست و به نظرم اگر یه روزی اندروید بتونه از لحاظ کمیت از ios جلو بزنه هیچ وقت نمیتونه از لحاظ کیفیت و اپ های اختصاصی از ios جلو بزنه

  4. Parham می‌گوید

    اینا که همچنان پولی هستند!!! اگه منظورتون ورژن دمو بود که اون از خیلی وقت پیش ها رایگان بوده

  5. سیاوش می‌گوید

    مجانی نیست که!