سربلندی لومیا 920 در آزمایش له شدن زیر چرخ‌ یک تراکتور 24 تنی!

اگر چه همانطور که انتظار می‌رود صفحه نمایش این گوشی پس از این آزمایش کاملا خرد شده است و قاب گوشی نیز تا حدی تغییر ظاهر پیدا کرده، اما بر خلاف انتظار همچنان برقراری و گرفتن تماس امکان‌پذیر بوده است.

0

فارنت: ممکن است نوکیا در نمایشگاه‌های برگزار شده در طی سال‌های گذشته نتوانسته باشد مانع ضربه‌های وارده از سوی رقبای خود شده باشد اما این امر نتوانسته مانع از عرضه گوشی‌هایی جان سخت و مقاوم در برابر ضربه‌‌های گوناگون توسط این شرکت شود.

Nokia-Lumia-920-run-over-by-a-24-ton-earth-mover

پیش از این از سالم ماندن یک گوشی نوکیا و زنگ خوردن آن در معده یک تمساح خبر داده بودیم و حالا بر اساس گزارشی که توسط یک روزنامه فنلاندی منتشرشده، یک گوشی نوکیا لومیا 920 این بار با رفتن زیر چرخ‌های یک تراکتور 24 تنی مورد آزمایش قرارگرفته است. اگر چه همانطور که انتظار می‌رود صفحه نمایش این گوشی پس از این آزمایش کاملا خرد شده است و قاب گوشی نیز تا حدی تغییر ظاهر پیدا کرده، اما بر خلاف انتظار همچنان برقراری و گرفتن تماس امکان‌پذیر بوده است.

Nokia-Lumia-920-gets-run-over-by-a-24-ton-earth-mover

نماینده نوکیا در این خصوص و در گفتگو با وب‌سایتALLThingsD  می‌گوید: قبل از عرضه هر نسخه از گوشی‌های نوکیا، چندین آزمایش برای تشخیص کیفیت و اطمینان از مقاومت در برابر فرسایش و آسیب‌هایی که به مرور زمان و استفاده روزمره برروی گوشی تحمیل می‌شود برروی گوشی‌های این شرکت انجام می‌شود، تست‌هایی شامل شرایط آب و هوایی نامتعارف، رطوبت و پرتاب کردن‌های متعدد برروی سطوح سخت از این جمله‌اند. حالا ظاهرا باید راندن یک تراکتور 24 تنی برروی گوشی‌های نوکیا را نیز به این لیست اضافه کرد!

Source: ALLThingsD

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.