تصاویر جدید گوگل استریت‌ویو از منطقه ممنوعه فاجعه اتمی ژاپن

گوگل دست بکار شده و تصاویر پانوراما تازه‌ای از این منطقه ممنوعه را به سرویس نمای خیابانی نقشه خود افزوده است، تصاویری که بیشتر به تصاویر شهر اشباح شبیه است.

0

فارنت: تقریبا دو سال از وقوع فاجعه اتمی فوکوشیما می‌گذرد که در آن پس از وقوع زلزله و سونامی در کشور ژاپن، نیروگاه‌های اتمی فوکوشیما در این کشور تخریب شده و مناطق اطراف این نیروگاه به مناطق ممنوعه و خالی از سکنه تبدیل شد.

Fukushima-Exclusion-Zone

این منطقه ممنوعه همچنان خالی از زندگی و حضور انسان‌ها و شهروندان عادیست و همچنان مشخص نیست که این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. یکی از این مناطق ممنوعه شهر نامیه‌ماچی (Namie-machi) است که در یازدهم مارس 2011 تخلیه شده و همچنان شهر ممنوعه بحساب می‌آید. حالا گوگل دست بکار شده و تصاویر پانوراما تازه‌ای از این منطقه ممنوعه را به سرویس نمای خیابانی نقشه خود افزوده است، تصاویری که بیشتر به تصاویر شهر اشباح شبیه است.


View Larger Map

این تصاویر در ماه گذشته میلادی و توسط گروهی از ماشین‌های سرویس استریت ویو نقشه گوگل از خیابان‌های خالی این شهر تهیه شده است. حالا با این تصاویر شاید امید 21 هزار شهروند ژاپنی بیشتر شود تا ببینند شهر آنها همچنان با وجود آنکه خالی از حضور آنهاست اما همچنان سرپاست!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.